3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
ghe, als we de commentatoren mogen geloven, is Wüst al Europees kampioen, ze moeten nog 3 afstanden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Middag 3000+plusserts, kom net uit mijn bed gerold (heerlijk).

Bloempje wat is er gebeurd?
Tot later iedereen.
Doei Lunaan.
Haha Roos, ja dat is wel weer typisch NOS
alle nieuwkomers

Daag alle vertrekkers
Ik hou niet zo van de lange afstanden. Ben meer van jshosckey.
De 10 en 5 km zeggen mij ook niet zoveel Mocy. Maar dat is morgen pas.

*pakt een lekkere kom chinese tomaten zoep*
een Spaanse schaatser, grappig
ik vind de individuele gevechten op de 5 en de 10 km echt geweldig om te zien
1 Lunaan, gaan je afspraken nu niet door?

2 Bloem!! Wat erg Wat een gek mens! Tuuurlijk ben je daar nu nog van aan het trillen. En dan ook nog eters straks..Als je ze heeel goed kent, ga je misschien toch wel vanzelf huilen, dat geeft niet. En anderes hier vast je traantje sopmaken!

Haha, ik bedoel je traantjes op maken.
volgens gaan we trouwens vandaag wel weer O&N halen, denken jullie ook niet?
Zo'n 30 jaar geleden had je ook zo'n Spaanse schaatser, Gomez heette hij geloof ik. Kon amper schaatsen, maar was de troetel van de wedstrijden.
Hallo lieve lieve lieverds allemaal

Ik heb zojuist 50 bladzijdes bijgelezen

Even een samenvatting :

Jacky en Fries en Zjena hebben een feestje gehad want 3000 postings

Choco heeft net als Sgaapie een vast contract... gefeliciteerd meiden!!!!

Boogje plakt mooie plaatjes met tekst... en nu kan bijna iedereen dat

*ikke zo even oefenen*

Oh en Zjena figureert in Annie MG Schmidt ( wanneer wordt dat uitgezonden Zjena...wil graag kijken nl!)

Bloem heeft gisteren te veel gedronken samen met een leuke man op de bank maar leuke man is minder leuk want wilt niets meer ivm vertrek binnen 6 maanden....

En ook voor het stenen gooien akkefietje... wat een raar wijf zeg Bloem

Geen nachtzuster bij Bi.. grote paniek vannnacht maar onze aller aller grootste Kanjer Zjena heeft geholpen en gelukkig is het allemaal goed gekomen!!!!!!! voor Bi en familie

En uiteraard ook voor Zjena

Straat heeft zaterdag een zondag een date met twee verschillende mannen maar ook Migraine... sterkte meid ik hoop dat je snel opknapt... en vertel eens wat meer over die afspraakjes

Ibi heeft een leuke avond gehad en zich zelf niet volgevreten.. Way the go dear!!!!!

Iry heeft maar 4 vreetbuien gehad in de afgelopen twee weken en de cake teruggelegd bij de Appie

Mocy is al 6 ons afgevallen... heel goed en nu vasthouden he meid!

En we moeten allemaal stemmen op Zjena voor forummer van de maand Januari op win@viva.nl

Oh ja en Peet die kanjer van een zus van me heeft ook aageboden om vandaag even bij Bi te helpen

Nou dat was het ongeveer wel geloof ik....

iedereen even doneren op 123456789
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Denk het ook wel Roos.
quote:rosanna08 schreef op 09 januari 2010 @ 12:49:

volgens gaan we trouwens vandaag wel weer O&N halen, denken jullie ook niet?Zit er wel in.
Ik was met een vriendinnetje even naar de markt in een wat armere wijk hier waar niet zoveel nooit buitenlanders komen. Lange mouwen aan, lange broek, lekker zweten, want het is 27 graden. Maar goed, ik was netjes aangekleed, en normaal is dat prima. Maar toen we terugliepen naar de metro, liepen we langs een 'gegrilde zoete aardappelkraam' en we stonden daar even stil omdat we er misschien wel eentje wilden. Voelde ik ineens een harde knal tegen mijn tas en zag een baksteen wegrollen. Ik vroeg nog aan m'n vriendin 'gooide iemand nou die steen naar ons?' We kijken om en zien een wat oudere vrouw een nieuwe steen pakken. Op dat moment gingen we rennen en voelde ik nog een steen tegen mijn rug. Deed wel pijn trouwens. Mijn vriendin riep toen nog naar me dat ze nog een steen gooide en ik moest bukken en de steen vloog rakelings langs m'n hoofd omdat ik opzij stapte en bukte.

Ik geloof dat ik nog nooit zo hard gerend heb! Gelukkig kwamen er toen wat mannen aanrennen en hebben de vrouw gestopt. Andere mensen kwamen nog sorry tegen me zeggen en zeiden dat het niet goed was en dat ze zich schaamden voor de vrouw.

Volgens m'n vriendin was het vooral opmij gericht, waarschijnlijk omdat ik blond ben en geen hoofddoek enzo. Pfff, dit is echt voor het eerst sinds de 2 1/2 jaar dat ik hier woon, dat ik zoiets meemaak.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Hoi Freak en dank je voor de samenvatting.
uh Freakje, kleine wijziging, Choco is aangenomen voor dagbehandeling. Dat is wel erg hard werken, maar geld krijgt ze er niet voor hoor

hoi trouwens
Voor freak! Een hele goeie samenvatting en donatie is gedaan.

*blz 171 even onthouden voor anderen die nog een samenvatting willen*
Ja laten we vandaag maar O&N doen... want morgen heb ik een IRL met het feestje van mini

Heb taart al gehaald en de laatste boodschappen en zo.. mini is nu op een feestje die mag ik om 3 uur weer ophalen!
Oeps Sowwy Choco.. ikke verkeerd begrepen..en thanks Roos voor correctie
Jemig Bloempje, logisch dat je helemaal van slag bent. Wat een rare mensen heb je toch. Bah!
Graag gedaan hoor meiden... ik heb lekker even tijd voor mezelf ivm mini naar feestje en ik dacht als ik er nu even een briefje bijpak... is iedereen tenminste weer een beetje bij
geeft niks Freakje, elkaar helpen is normaal toch?

Blommetje, wat een gek wijf zeg, niet normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven