3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:16
zaterdag 9 januari 2010 om 13:18
quote:Bubbles_ schreef op 09 januari 2010 @ 13:16:
Waar ligt dat verschil nou dat de een aanvalt en de ander verdedigt?
Is het echt jullie blonde haar wat ze wild maakt of zo en jullie dan maar aanvalt?Nee gewoon een gek. Vriendin en ik hebben weken alleen rondgetrokken in Syrie en Jordanie en dat was het enige vervelende wat we hebben meegemaakt.
Waar ligt dat verschil nou dat de een aanvalt en de ander verdedigt?
Is het echt jullie blonde haar wat ze wild maakt of zo en jullie dan maar aanvalt?Nee gewoon een gek. Vriendin en ik hebben weken alleen rondgetrokken in Syrie en Jordanie en dat was het enige vervelende wat we hebben meegemaakt.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:21
He Lieve Bubbles .... ja ik heb prima geslapen dank je wel... en dat komt omdat ik mijn antwoord helder heb ..... nou alleen nog hopen dat Ex dat ook zo gaat zien.... hij wilde gisterenavond nog langs komen maar dat vond ik te snel.... en hij was onderweg naar Loeder... eigenlijk hoop ik stiekum dat het weer goed komt tussen die twee... heeft hij weer een dak boven zijn hoofd en kunnen wij nu echt snel die scheiding regelen en dan pas huis!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 9 januari 2010 om 13:21
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:19:
Ja he Bloem.. dat is zo gaaf hier op 3000!
Het is wat Bi vannacht ook al schreef.. je gaat gewoon van iedereen hier een beetje houden!
Althans ikke wel!Ikke ook, zeker nu ik iedereen een beetje beter leer kennen (de verhalen achter de nicks). Dat valt soms niet mee, want er wordt zoveel geschreven en ik heb niet altijd de tijd/zin om zoveel terug te lezen.
Ja he Bloem.. dat is zo gaaf hier op 3000!
Het is wat Bi vannacht ook al schreef.. je gaat gewoon van iedereen hier een beetje houden!
Althans ikke wel!Ikke ook, zeker nu ik iedereen een beetje beter leer kennen (de verhalen achter de nicks). Dat valt soms niet mee, want er wordt zoveel geschreven en ik heb niet altijd de tijd/zin om zoveel terug te lezen.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:23
zaterdag 9 januari 2010 om 13:24
Bubbles, voor sommige Egyptenaren ben ik gewoon een hoer, puur om het feit dat ik geen hoofddoek draag. Vooral in bepaalde wijken waar ze bijna nooit westerse mensen zien. De wijk waar ik woon is ok, af en toe een opmerking naar je hoofd, maar daar kan ik mee leven. Het is gewoon onwetendheid. Er zijn hier echt mensen die denken dat westerse vrouwen met iedereen naar bed gaan. Hun beeld van het westen is dat van Amerikaanse tvseries/soaps en daarin wordt inderdaad behoorlijk was afgesekst. Er is niets of niemand die ze vertelt dat het anders is en dat ook wij normen en waarden hebben. Ik heb geleerd om de discussie niet aan te gaan, raak je alleen gefrustreerd van. En over het algemeen zie ik hier alleen maar lieve, hardwerkende mensen met een goed hart.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 9 januari 2010 om 13:27