3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:53
Bi, ik kan niet zeggen hoe blij ik ben dat je moeder in ieder geval niks heeft meegekregen van alle spanningen vannacht.
Het verhaal van de nachtzuster die dacht dat ze niet meer nodig was is natuurlijk enorm vaag maar gelukkig bieden ze wel hun excuus aan. Hoewel je daar natuurlijk weinig aan hebt.
Het verhaal van de nachtzuster die dacht dat ze niet meer nodig was is natuurlijk enorm vaag maar gelukkig bieden ze wel hun excuus aan. Hoewel je daar natuurlijk weinig aan hebt.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:53
quote:mocy schreef op 09 januari 2010 @ 13:52:
Geloof niet dat ik aan de beurt ben. En weet ook niet of ik er dan ben. (weet ook niet precies hoe dat moet en wil geen saaie plaatsen)
Ik geloof dat Straatje aan de beurt is maar die ligt met migraine op bed...
Wie is er handig en kan plaatje van Sgaap meenemen naar deel 19?????
Ikke niet hoor!
Geloof niet dat ik aan de beurt ben. En weet ook niet of ik er dan ben. (weet ook niet precies hoe dat moet en wil geen saaie plaatsen)
Ik geloof dat Straatje aan de beurt is maar die ligt met migraine op bed...
Wie is er handig en kan plaatje van Sgaap meenemen naar deel 19?????
Ikke niet hoor!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 9 januari 2010 om 13:55
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 januari 2010 @ 13:51:
[...]
Zodra man wakker is ga ik overleggen. Woon je in de buurt van een treinstation?Ik woon net buiten centrum in Bloemendaal bus 1 volgens mij... je hebt me nummer dus we kunnen dan even bellen geef ik je mijn mobiele nummer ook even ! Bus stopt vlak bij mijn huis is denk ik 10 minuutjes met de bus ( nooit gedaan eigenlijk pak altijd fiets of auto)
[...]
Zodra man wakker is ga ik overleggen. Woon je in de buurt van een treinstation?Ik woon net buiten centrum in Bloemendaal bus 1 volgens mij... je hebt me nummer dus we kunnen dan even bellen geef ik je mijn mobiele nummer ook even ! Bus stopt vlak bij mijn huis is denk ik 10 minuutjes met de bus ( nooit gedaan eigenlijk pak altijd fiets of auto)
zaterdag 9 januari 2010 om 13:55
Kan me goed voorstellen dat je dat (wat doe ik hier) soms denkt bloem.
Ik zou dat denk ik veel eerder hebben.
En dan te bedenken dat wij hier zo enorm sociaal zijn. Iedereen is welkom, we spreken engels als hun onze taal niet spreken, wij vallen niemand zomaar aan omdat ze anders zijn en passen ons (vind ik) best aan aan hun (buitenlanders in het algemeen).
Rare gewaarwording hoor...
Ik zou dat denk ik veel eerder hebben.
En dan te bedenken dat wij hier zo enorm sociaal zijn. Iedereen is welkom, we spreken engels als hun onze taal niet spreken, wij vallen niemand zomaar aan omdat ze anders zijn en passen ons (vind ik) best aan aan hun (buitenlanders in het algemeen).
Rare gewaarwording hoor...
zaterdag 9 januari 2010 om 13:57
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:55:
[...]
Ik woon net buiten centrum in Bloemendaal bus 1 volgens mij... je hebt me nummer dus we kunnen dan even bellen geef ik je mijn mobiele nummer ook even ! Bus stopt vlak bij mijn huis is denk ik 10 minuutjes met de bus ( nooit gedaan eigenlijk pak altijd fiets of auto)Goh heb er best wel zin in eigenlijk. Balen dat man nog ligt te maffen! Zover ik weet ging hij vandaag ook naar een feestje toe hoewel wel in de avond. Ik bel je wel even als ik je nummer nog kan vinden ok?
[...]
Ik woon net buiten centrum in Bloemendaal bus 1 volgens mij... je hebt me nummer dus we kunnen dan even bellen geef ik je mijn mobiele nummer ook even ! Bus stopt vlak bij mijn huis is denk ik 10 minuutjes met de bus ( nooit gedaan eigenlijk pak altijd fiets of auto)Goh heb er best wel zin in eigenlijk. Balen dat man nog ligt te maffen! Zover ik weet ging hij vandaag ook naar een feestje toe hoewel wel in de avond. Ik bel je wel even als ik je nummer nog kan vinden ok?
zaterdag 9 januari 2010 om 13:59
quote:mocy schreef op 09 januari 2010 @ 13:55:
IBI, zet anders je tekst eerst in wordpad of word en kopieer en plak als je klaar bent, dan kan je dat niet meer gebeuren.Ga ik voortaan wel doen met langere berichten want heb nu nog heel veel mensen niet gehad. die ik dus wel benoemd had in mijn lap tekst.
IBI, zet anders je tekst eerst in wordpad of word en kopieer en plak als je klaar bent, dan kan je dat niet meer gebeuren.Ga ik voortaan wel doen met langere berichten want heb nu nog heel veel mensen niet gehad. die ik dus wel benoemd had in mijn lap tekst.
zaterdag 9 januari 2010 om 14:02
quote:Bloempje13 schreef op 09 januari 2010 @ 13:59:
Leuk! Ibi gaat misschien wel gezellig langs bij Freak.
Maar ik vlieg zo naar Cairo hoor ooit 1 keer geweest maar toen alleen de pyramides maar gezien...
Vond ik zo'n rare gewaarwording dat die gewoon midden in de stad stonden.. ...
Leuk! Ibi gaat misschien wel gezellig langs bij Freak.
Maar ik vlieg zo naar Cairo hoor ooit 1 keer geweest maar toen alleen de pyramides maar gezien...
Vond ik zo'n rare gewaarwording dat die gewoon midden in de stad stonden.. ...