3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloempje13 schreef op 09 januari 2010 @ 13:43:

Mocy, kom op hè, niet aan toegeven! Gewoon een gezonde boterham ofzo en wat fruit.Oké, dank je, haalt nu 2 donkerbruine boterhammen uit de vriezer.
wie opent het volgende topic?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Freak (en iedereen trouwens) kijk heel goed uit buiten want het schijnt spekglad te zijn.

Vriend ging vanochtend sporten en die had al zowat de auto in puin gegleden (waar hij uit kwam stond gelukkig geen auto. op de terugweg wel...).

Er wordt voor eind vd middag en vanavond een weer alarm afgegeven hè. Uitkijken dus allemaal.
quote:Bubbles_ schreef op 09 januari 2010 @ 13:44:

IBI.

Kon je niet posten? Was je tijdelijk geband?

Weet je dat ik dat dus even dacht? Snapte er niks van. Hele teksten heb ik geschreven naar jullie en dan klikte ik op verstuur bericht en dan kwam ik op de lijst met de 10 laatst geschreven topics en de berichten waren weg.

Ik baal wel want had echt naar bijna iedereen reactie gegeven.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 januari 2010 @ 13:44:

[...]

Woon je in de buurt van Rotterdam? Dan kom ik je helpen!Ja gezellig het is maar 20 minuten naar Gouda
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:44:

Ik ga maar niet naar feestje in U... dat is denk ik de goden verzoeken met al die sneeuw die ze opgeven!

Nee, niet doen. Wel jammer natuurlijk.

Ik heb deze dag genomineerd tot hangen en ik doe zo weinig mogelijk-dag.
Bloem: ik zou nog steeds naar Cairo komen hoor. Jij bent er nu al 2,5 jaar en het is de eerste keer dat zo iets gebeurt. (wil het hiermee niet bagataliseren hoor!). Dus waarom niet naar Cairo? Een vrouw maakt de beleving van die 2,5 jaar niet anders toch? (voor dit moment wel even voor jou)
Hihi Mocy ik dacht al dat jij dacht Freak is veertig geworden dus gaat ze voor mini 40 ballonnen op blazen
Freak je schreef dat jou beslissing helder was maarre wat is je beslissing dan?
Rosanna, zitten al 2 mandarijnen in mijn mik.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 januari 2010 @ 13:46:

[...]

Ik baal wel want had echt naar bijna iedereen reactie gegeven.Jemig, dat is ook balen!
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:46:

[...]

Ja gezellig het is maar 20 minuten naar priveWeet wat je zegt hoor want ik overleg met mijn man (als die eenmaal wakker is) en stap zo op die trein hoor. Heb niks te doen hier.
Hier nog weinig sneeuw maar wel glad inderdaad

En ik ben een heel verstandig iemand dus blijf lekker thuis

Wel jammer want dit is nu al het derde leuke ding wat door Koning winter gesaboteerd word GRRRRRRRRRRRR
En Bubbles wat je net schreef.. bij zwakke momenten hier neerplempen.. dat doe ik al hoor... werkt erg goed moet ik zeggen
Hier nog steeds geen sneeuw.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 januari 2010 @ 13:48:

[...]

Weet wat je zegt hoor want ik overleg met mijn man (als die eenmaal wakker is) en stap zo op die trein hoor. Heb niks te doen hier.Je bent hartstikke welkom meid!
quote:mocy schreef op 09 januari 2010 @ 13:47:

Rosanna, zitten al 2 mandarijnen in mijn mik.

goedzo!

"gaat nu ook op zoek naar de mandarijntjes"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zjeen,

Het feit dat je midden in de nacht naar iemand wilde gaan om te helpen die "alleen maar van internet kent" (grrrr) is voor mij al reden genoeg om in te zien dat je een top mens bent en best een viva vibrator verdiend.
Nou mijn buikje zit helemaal vol. Kan het tot een uur of 6-7 wol vol houden
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:49:

Hier nog weinig sneeuw maar wel glad inderdaad

Hier in Den Haag is het droog trouwens. Maar misschien heeft het vanmorgen gesneeuwd? Ben er net pas uit tenslotte.
quote:mocy schreef op 09 januari 2010 @ 13:48:

[...]

Jemig, dat is ook balen!

Echt wel.. ik was best even bezig met mijn samenvatting namelijk

En mocy... heel verstandig van je van die boterhammen bedoel ik dan...

Enne jij volgende topic maken??????
quote:vivafreak1 schreef op 09 januari 2010 @ 13:50:

[...]

Je bent hartstikke welkom meid!Zodra man wakker is ga ik overleggen. Woon je in de buurt van een treinstation?
quote:Vind het wel knap dat je je daar zo goed 'overheen' kunt zetten hoor. Weet niet of mij dat zou lukken (ben harstikke hollands (niet blond overigens) maar kan een heel pittig temperament hebben en helemaal als er onrecht is).

Je moet je er wel overheen zetten, anders houd je het niet uit hier. Ik kan veel accepteren, maar heb ook zeker mijn grenzen. Ik heb voor mezelf 2 'regels'. Ik mag boos worden als:

1. ik me niet veilig voel in een situatie

2. iemand mij aanraakt, juist omdat dat hier zo ongepast is (hun eigen norm dus)

Die twee hebben wel een beetje met elkaar te maken hoor!

Vandaag voelde ik me zeker niet veilig en dit is voor mij dan altijd moeilijk te accepteren. Vooral omdat ik al zoveel pik in mijn ogen. En ik echt m'n best doe om me aan te passen en dagelijks rekening hou met hoe het 'hoort' hier. Op dit soort dagen denk ik echt wel 'wat doe ik hier'.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
mmmm een mandarijntje lust ik ook nog wel.. heb net alleen een bruine bol met heel dik stolwijkse boeren kaas gegeten!
Oh freak nu ik jouw reactie lees denk ik: we zijn soms best wel anti-man (of ex of hoe je een vent ook noemen wil haha) en das best erg haha.

Maar goed, in jouw geval moeten we ook draken zijn anders gaat ie met je aan de haal en dat willen we niet hè.

HIJ is degene die zo nodig een ander moest en het huis uit ging dus nou gaat ie idd zoals je zegt maar lekker een poos op de blaren zitten!!.

Eerst scheiding (hij wil even niks weten van advocaten, maar die bal rolt toch al of heb ik toch nog iets gemist?) en daarna het volgende. Gewoon stap voor stap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven