3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:46
Freak (en iedereen trouwens) kijk heel goed uit buiten want het schijnt spekglad te zijn.
Vriend ging vanochtend sporten en die had al zowat de auto in puin gegleden (waar hij uit kwam stond gelukkig geen auto. op de terugweg wel...).
Er wordt voor eind vd middag en vanavond een weer alarm afgegeven hè. Uitkijken dus allemaal.
Vriend ging vanochtend sporten en die had al zowat de auto in puin gegleden (waar hij uit kwam stond gelukkig geen auto. op de terugweg wel...).
Er wordt voor eind vd middag en vanavond een weer alarm afgegeven hè. Uitkijken dus allemaal.
quote:Bubbles_ schreef op 09 januari 2010 @ 13:44:
IBI.
Kon je niet posten? Was je tijdelijk geband?
Weet je dat ik dat dus even dacht? Snapte er niks van. Hele teksten heb ik geschreven naar jullie en dan klikte ik op verstuur bericht en dan kwam ik op de lijst met de 10 laatst geschreven topics en de berichten waren weg.
Ik baal wel want had echt naar bijna iedereen reactie gegeven.
IBI.
Kon je niet posten? Was je tijdelijk geband?
Weet je dat ik dat dus even dacht? Snapte er niks van. Hele teksten heb ik geschreven naar jullie en dan klikte ik op verstuur bericht en dan kwam ik op de lijst met de 10 laatst geschreven topics en de berichten waren weg.
Ik baal wel want had echt naar bijna iedereen reactie gegeven.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:49
zaterdag 9 januari 2010 om 13:50
zaterdag 9 januari 2010 om 13:51
zaterdag 9 januari 2010 om 13:51
quote:Vind het wel knap dat je je daar zo goed 'overheen' kunt zetten hoor. Weet niet of mij dat zou lukken (ben harstikke hollands (niet blond overigens) maar kan een heel pittig temperament hebben en helemaal als er onrecht is).
Je moet je er wel overheen zetten, anders houd je het niet uit hier. Ik kan veel accepteren, maar heb ook zeker mijn grenzen. Ik heb voor mezelf 2 'regels'. Ik mag boos worden als:
1. ik me niet veilig voel in een situatie
2. iemand mij aanraakt, juist omdat dat hier zo ongepast is (hun eigen norm dus)
Die twee hebben wel een beetje met elkaar te maken hoor!
Vandaag voelde ik me zeker niet veilig en dit is voor mij dan altijd moeilijk te accepteren. Vooral omdat ik al zoveel pik in mijn ogen. En ik echt m'n best doe om me aan te passen en dagelijks rekening hou met hoe het 'hoort' hier. Op dit soort dagen denk ik echt wel 'wat doe ik hier'.
Je moet je er wel overheen zetten, anders houd je het niet uit hier. Ik kan veel accepteren, maar heb ook zeker mijn grenzen. Ik heb voor mezelf 2 'regels'. Ik mag boos worden als:
1. ik me niet veilig voel in een situatie
2. iemand mij aanraakt, juist omdat dat hier zo ongepast is (hun eigen norm dus)
Die twee hebben wel een beetje met elkaar te maken hoor!
Vandaag voelde ik me zeker niet veilig en dit is voor mij dan altijd moeilijk te accepteren. Vooral omdat ik al zoveel pik in mijn ogen. En ik echt m'n best doe om me aan te passen en dagelijks rekening hou met hoe het 'hoort' hier. Op dit soort dagen denk ik echt wel 'wat doe ik hier'.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 9 januari 2010 om 13:52
Oh freak nu ik jouw reactie lees denk ik: we zijn soms best wel anti-man (of ex of hoe je een vent ook noemen wil haha) en das best erg haha.
Maar goed, in jouw geval moeten we ook draken zijn anders gaat ie met je aan de haal en dat willen we niet hè.
HIJ is degene die zo nodig een ander moest en het huis uit ging dus nou gaat ie idd zoals je zegt maar lekker een poos op de blaren zitten!!.
Eerst scheiding (hij wil even niks weten van advocaten, maar die bal rolt toch al of heb ik toch nog iets gemist?) en daarna het volgende. Gewoon stap voor stap
Maar goed, in jouw geval moeten we ook draken zijn anders gaat ie met je aan de haal en dat willen we niet hè.
HIJ is degene die zo nodig een ander moest en het huis uit ging dus nou gaat ie idd zoals je zegt maar lekker een poos op de blaren zitten!!.
Eerst scheiding (hij wil even niks weten van advocaten, maar die bal rolt toch al of heb ik toch nog iets gemist?) en daarna het volgende. Gewoon stap voor stap