Bezemtopic deel 5 alweer
zaterdag 9 januari 2010 om 20:21
Middelste wil een gezellige middag vanmiddag dus ik heb niet heel veel tijd voor mezelf, we gaan cake bakken, fruitsalade eten, en een spelletje doen of nog even sleeen.
We hebben het allemaal gedaan. Plus voor mij nog een powernap tussendoor.. Ben wel vrij afgepeigerd.
Muis is uit logeren bij een vriendje en Oudste is weer terug. Kinderen helemaal happy. Jammer dat die tien minuten dat Muis en Middelste samen waren al weer op ruzie uitliepen..
We hebben het allemaal gedaan. Plus voor mij nog een powernap tussendoor.. Ben wel vrij afgepeigerd.
Muis is uit logeren bij een vriendje en Oudste is weer terug. Kinderen helemaal happy. Jammer dat die tien minuten dat Muis en Middelste samen waren al weer op ruzie uitliepen..
zaterdag 9 januari 2010 om 20:47
zaterdag 9 januari 2010 om 21:30
De tijden zijn veranderd, Pips, als kinderen van nu haren uit elkaars kop klauwen hebben de ouders niet genoeg veiligheid geboden 
Een ietsie minder fysiek ruzie zou ik wel leuk vinden. Of ietsie minder zeemanstaal. Maar ik begin er aardig aan te wennen dat het er gewoon bij hoort. Ze zijn gelukkig ook blij om elkaar weer te zien..

Een ietsie minder fysiek ruzie zou ik wel leuk vinden. Of ietsie minder zeemanstaal. Maar ik begin er aardig aan te wennen dat het er gewoon bij hoort. Ze zijn gelukkig ook blij om elkaar weer te zien..

zondag 10 januari 2010 om 10:23
Mogu!
Was gezellig hier gister!Ik heb met een half oog schaatsen gekeken,ukkie loopt,staat nogal eens voor het beeld
Ondertussen sneeuwt het hier weer een beetje,en ik heb net mijn stoep schoon.
Vanmiddag naar een verjaardag,is nogal een eindje rijden dus ik ga me eerst beraden of het wel veilig is.
Heerlijk om jullie te lezen,Jonna en HM,de liefde spat van mijn scherm.
Was gezellig hier gister!Ik heb met een half oog schaatsen gekeken,ukkie loopt,staat nogal eens voor het beeld
Ondertussen sneeuwt het hier weer een beetje,en ik heb net mijn stoep schoon.
Vanmiddag naar een verjaardag,is nogal een eindje rijden dus ik ga me eerst beraden of het wel veilig is.
Heerlijk om jullie te lezen,Jonna en HM,de liefde spat van mijn scherm.