Mode & Beauty alle pijlers

Scheren?

09-01-2010 17:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik krijg de laatste tijd last van huidirritatie na het scheren.. En nee, niet op mn benen of onder mijn oksel ..

Nou had ik al door dat mijn huid gevoeliger aan het worden is, maar dit is een vervelende bijkomstigheid! Het ziet er ook niet erg mooi uit, rooie bultjes etc..

Nou hoop ik dat iemand tips heeft! Misschien iets anders proberen? Iemand ervaring met ontharingscreme of een andere methode die aan te raden is?

Please help
brazilian wax... Geweldig! Haren blijven weken weg en komen superzacht terug, geen last van jeuk of harde stoppels.....het waxen zelf doet pijn, maar het is het waard. Trouwens het doet wel minder pijn dan je verwacht....
PFB Vanish!!! Superspul! Wordt inmiddels door veel vivaforummers gebruikt en de meest zijn heel erg tevreden over het resultaat. Het is o.a. te koop bij de DA drogist.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
never mind
quote:Gebakkie schreef op 09 januari 2010 @ 17:40:

PFB Vanish!!! Superspul! Wordt inmiddels door veel vivaforummers gebruikt en de meest zijn heel erg tevreden over het resultaat. Het is o.a. te koop bij de DA drogist.Dat ga ik eens even uitzoeken thnxx
Ook namens mij bedankt voor de tip!
wat is dat voor spul???
ik zie het al, das handig! proberen waard!
zou iemand voor mij de tekst kunnen kopieeren en hier plaatsen? Ik zit op mij mobiel op internet. Laptop al enige tijd gecrasht...de site laad niet helemaal goed. Ben erg benieuwd er naar.
PFB VANISH is ontwikkeld ter

voorkoming van ingegroeid haar

en verhelpt een geirriteerde huid

na het scheren, waxen, harsen,

Laseren of electronisch ontharen.

Voor vrouwen en mannen

Geen irritatie of ingegroeide haren meer met PFBVanish na het scheren, waxen, harsen of laseren

Vele vrouwen en mannen hebben last van een brandende huid, bultjes en ingegroeid haar na het scheren/waxen (ontharen). Mensen met dik, krullend haar hebben het meest last van bultjes en infecties door ingroeiend haar na het onharen.

Vooral scheren en waxen zorgt vaker voor meer ingegroeid haar doordat het uiteinde van het haar scherper maakt, maar elke haarverwijdering methode kan dit effect hebben. Kleine bultjes kunnen op de huid verschijnen wanneer kort geknipt haar terug in de huid groeit, hetgeen irritatie, jeuk, infectie en andere symptomen van ingroeiend haar tot gevolg kan hebben

Vaarwel Scheerirritaties

Info PFB

* Resultaat binnen 24-48 uur.

* In handige opbreng roller "komt niet

in contact met uw handen”

* Gel formule--geen verspilling van

van het product.

* Geen irritatie.

* Bevat kamperfolie olie.

.* Werkt verkoelend.

* Het belangrijkste ..HET WERKT

Hoe werkt het?

PFB Vanish werkt doordat het ingegroeid haar boven de huid uit tilt en zo haar uit de geïnfecteerde haarzakjes verwijdert. Vele mannen en vrouwen hebben last van een brandende huid, bultjes en ingegroeid haar na het scheren. Mensen met dik, krullend haar hebben het meest last van bultjes en infecties door ingroeiend haar door het scheren.

Vooral scheren zorgt voor meer ingegroeid haar doordat het uiteinde van het haar scherper maakt, maar elke haarverwijdering methode kan dit effect hebben. Kleine bultjes kunnen op de huid verschijnen wanneer kort geknipt haar terug in de huid groeit, dat irritatie, jeuk, infectie en andere symptomen van ingroeiend haar tot gevolg kan hebben. De medische term voor deze aandoening is Pseudo Folliculitis Barbae, afgekort PFB.

PFB Vanish behandelt ingegroeid haar zoals een krachtige ‘scrub’. Om ingegroeid haar en dergelijke effectief te kunnen behandelen, moet de oplossing krachtig genoeg zijn om de huid te penetreren om scherpe ingroeiende haartjes te verwijderen, doch zacht zijn voor het gezicht en bikinilijn.

In tegenstelling tot andere producten ter behandeling van ingroeiend haar, heeft PFB Vanish de perfecte balans van een zacht doch zeer effectief product. Het bevat een krachtige ‘scrub’ en kamperfoelie olie voor een verzachtende werking en glycerine om de huid van vocht te voorzien. Met PFB Vanish ziet u binnen 24 tot 48 uur resultaat!

Ingegroeid haar: Een scherp haartje groeit terug in het haar zakje. Na het gebruik van PFB Vanish wordt het vastzittende haartje boven het huidoppervlak uitgetild

Scheerbultjes: Een scherp haartje prikt in het haarzakje van een naburig haartje, maar met de krachtige ‘scrub’ van PFB Vanish wordt het haartje boven de huid uitgetild
Voor Mannen en Vrouwen?

JA: PFB Vanish Is geschikt voor mannen en vrouwen.

Mannen:

Meer dan 50% van de mannen zegt last te hebben van scheerirritatie op het gezicht, maar ook na het ontharen van borst en rug.

Vrouwen:

82% van de vrouwen heeft regelmatig last van een geïrriteerde huid na het scheren/waxen(ontharen) van benen, oksels of bikinilijn.

Ook kan PFB Vanish gebruikt worden bij een lichte vorm van acné

Gebruiksaanwijzing:

Breng PFB Vanish met de handige roller aan op het geschoren gedeelte.

Breng het ‘s ochtends & ‘ s avonds aan en natuurlijk ook na het scheren/ontharen.

Aanbevolen wordt om bovenstaande aanwijzing dagelijks te herhalen, ook al scheert u zich niet.

Het kan aangebracht worden op:

• het gezicht

• de onderarmen en oksels

• de benen

• de nek

• bikinilijn

• de borst en rug
ow super bedankt kga eens kijken...is het duur spul??
PFB Vanish is er in 2 maten:

PFB Vanish 70 ml: ¤ 12.95

PFB Vanish 140 ml: ¤ 19,95

Verzendkosten per bestelling ¤ 6,75
bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven