3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 20:46
quote:gewoonpetra schreef op 09 januari 2010 @ 20:43:
14 oktober?
Oehwahaahaa, dat zijn 9 topics in de 1e 2 maand geweest!
(topic 10 is 8 dec geopend)
Tis belachelijk, is er een andere groep die zo ongelooflijk snel gaat?
Guinnes book off records hoor!Mischien topics op de horrorpijler, maar daar kom ik nooit
14 oktober?
Oehwahaahaa, dat zijn 9 topics in de 1e 2 maand geweest!
(topic 10 is 8 dec geopend)
Tis belachelijk, is er een andere groep die zo ongelooflijk snel gaat?
Guinnes book off records hoor!Mischien topics op de horrorpijler, maar daar kom ik nooit
zaterdag 9 januari 2010 om 20:49
Wil je ook een picto bankje?
Kan hoor als je wilt.
Of bedoel je hoe ik voor elkaar gekregen heb?
Bij het plaatsen van avatar in je profiel gaat de pc zoeken naar foto's en afbeeldingen die al op je pc staan, ik heb op mijn eigen pc duizenden picto's opgeslagen, die waren dus makkelijk te vinden.
Rechtstreeks van internet een plaatje in het topic plakken werkt net anders en is me nog niet gelukt.
Kan hoor als je wilt.
Of bedoel je hoe ik voor elkaar gekregen heb?
Bij het plaatsen van avatar in je profiel gaat de pc zoeken naar foto's en afbeeldingen die al op je pc staan, ik heb op mijn eigen pc duizenden picto's opgeslagen, die waren dus makkelijk te vinden.
Rechtstreeks van internet een plaatje in het topic plakken werkt net anders en is me nog niet gelukt.
zaterdag 9 januari 2010 om 20:52
Oh, haha!! waarom zet ik nou weer een vraagteken achter welkom. alsof ik nog twijfel. Moet natuurlijk uitroepteken zijn! (ook lekker spontaan nu)
Hoi Bankje, welkom dus !
Ik ben ook nog maar een groentje hier hoor, en zoals je al merkt, ik hou het af en toe niet echt bij.
Zjeen ik heb mijn mobiel niet eens aan!!
Ik probeer tv te kijken, te forummen, andere topics te lezen, vriend aandacht geven(die zegt af en toe wat, dus moet wat terug zeggen ) en zit achter konijn aan want die sloopt mijn bank aan de onderkant!
Ik hang dus af en toe boos ondersteboven onder de bank, maar dan komt ze onschuldig aangehuppelt..lief koppie onder de bank vandaan en dan zit ik weer debiel met lief stemmetje..mag niet he, neehee... dat mag niet,klein stout konijntje .
(kan je ook stemmen op forumdebiel van de maand? niet? gelukkig! )
Hoi Bankje, welkom dus !
Ik ben ook nog maar een groentje hier hoor, en zoals je al merkt, ik hou het af en toe niet echt bij.
Zjeen ik heb mijn mobiel niet eens aan!!
Ik probeer tv te kijken, te forummen, andere topics te lezen, vriend aandacht geven(die zegt af en toe wat, dus moet wat terug zeggen ) en zit achter konijn aan want die sloopt mijn bank aan de onderkant!
Ik hang dus af en toe boos ondersteboven onder de bank, maar dan komt ze onschuldig aangehuppelt..lief koppie onder de bank vandaan en dan zit ik weer debiel met lief stemmetje..mag niet he, neehee... dat mag niet,klein stout konijntje .
(kan je ook stemmen op forumdebiel van de maand? niet? gelukkig! )