Wat heb jij altijd al eens willen doen maar nooit gedurfd?
zaterdag 9 januari 2010 om 21:23
quote:juniper8 schreef op 09 januari 2010 @ 21:20:
Ik zou inderdaad wel eens een hele dag willen zeggen wat in mij op komt ipv van alle adremme en ongepaste antwoorden in te slikken en iets politiek corrects ervan te maken.Daar is het forum voor toch?
Ik zou inderdaad wel eens een hele dag willen zeggen wat in mij op komt ipv van alle adremme en ongepaste antwoorden in te slikken en iets politiek corrects ervan te maken.Daar is het forum voor toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:29
quote:schuddebuikje schreef op 09 januari 2010 @ 21:25:
in chocomel zwemmen, als klein kind al. Maar dat durf ik wel, alleen praktisch redelijk onuitvoerbaar.Had je een wens naar paul de leeuw moeten sturen, was vast ingewilligd.
in chocomel zwemmen, als klein kind al. Maar dat durf ik wel, alleen praktisch redelijk onuitvoerbaar.Had je een wens naar paul de leeuw moeten sturen, was vast ingewilligd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:30

zaterdag 9 januari 2010 om 21:32
zaterdag 9 januari 2010 om 21:33
zaterdag 9 januari 2010 om 21:33
Parachute springen is echt super leuk. Moet je "gewoon" eens gaan doen! Bungy jumpen doe ik dan weer niet, met parachute springen heb ik het gevoel dat ik zelf nog controle heb (over chute en waar naar toe enzo), dat heb je bij bungy jumpen niet, vind ik dan eng!
Ik vind het achteraf jammer dat ik nooit auditie durfde te doen voor kleinkunstacademie of toneelschool.
En ik zou nog graag eens iemand willen trouwen.
Ik vind het achteraf jammer dat ik nooit auditie durfde te doen voor kleinkunstacademie of toneelschool.
En ik zou nog graag eens iemand willen trouwen.

zaterdag 9 januari 2010 om 21:44
quote:molie schreef op 09 januari 2010 @ 21:34:
haha, dat zou ik nou nooit bedenken, dat van die chocomel.
Eerder bij sneeuw wilde ik altijd een sneeuwengel maken, maar deed het nooit. Heb er nu al zes gemaakt en ze worden steeds mooier! (wat een kleuter he)Ik heb ooit 'n sneeuwpaard gemaakt en kon er nog op zitten ook!
haha, dat zou ik nou nooit bedenken, dat van die chocomel.
Eerder bij sneeuw wilde ik altijd een sneeuwengel maken, maar deed het nooit. Heb er nu al zes gemaakt en ze worden steeds mooier! (wat een kleuter he)Ik heb ooit 'n sneeuwpaard gemaakt en kon er nog op zitten ook!
zaterdag 9 januari 2010 om 21:47