Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ga morgenmiddag er even heen, even een bakje thee leuten, collega's willen natuurlijk allemaal wat tegen me zeggen en ik kan mijn verhaal doen. En dan even mijn inmiddels overvolle mailbox doornemen.

Ik blijf 2 uurtjes ofzo. En dan wil ik dinsdag gewoon weer werken. En of ik halve dagen of direct hele dagen doe, dat laten ze allemaal aan mezelf.

Dat is allemaal echt fijn, er wordt geen druk op me gelegd.

Er worden ook geen vakantiedagen afgeschreven, ik sta niet op ziek, ik heb bijzonder verlof.
Dat is heel fijn zeg. Dat er ook geen druk is. Mocht je een keer even eruit willen en bijv. een dagje Amsterdam doen dan laat je het maar weten lieverd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat lief, MV!
quote:yasmijn schreef op 10 januari 2010 @ 10:19:

Je hebt toch een TomTom bij je *proest thee tegen beeldscherm*

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Fijn dat je de ruimte krijgt op je werk Yas. En mocht je naar het Noord-Hollandse komen voor een dagje ontspanning met MV: geef even een seintje, gaan we saafs met z'n drietjes uit eten ofzo.
quote:Poezewoes schreef op 10 januari 2010 @ 10:34:

[...]

*proest thee tegen beeldscherm*

Mijn humor hou ik altijd wel.

Zullen we dat inderdaad eens doen met zijn 3en, volgens mij hebben we het er al jaren over!
Doen we (zeker een keer ja), zeker staat dat al heul lang op het verlanglijstje.
Lijkt me haske fijn!

Moeten we wel eerst uit de sneeuw zijn, haha.
Het moet wel lente zijn!
Jaaa, zo'n eerste terrasje, lekker beschut in de lentezon. Utrecht vind ik ook een goede optie.
Ik ben druk bezig het te verplaatsen .

Oh bij Utrecht heb je bij die grachten daar beneden van die leuke terrasjes en eettentjes. Heel gezellig daar.
Leuk! Ik kan in Utrecht dingen combineren! De moeder en zusjes van lief wonen daar.
Utrecht it will be! Prachtige stad en ik kom er te weinig.
Staat!
Ik hou wel even die kortingskaarten van het Kruidvat in de gaten. Ik krijg daar mailing van. Dan kan je onbeperkt 1 dag door heel NL reizen voor 10 euro. En het station in Utrecht is midden in het centrum.
Leuke plannen, meisjes!

Hoe is het vandaag, Yas?
Ow, dat klinkt goed MV. Utrecht kan je prima doen met de trein vanaf hier. Volgens mijn kunnen we dan zelfs met dezelfde trein.
Ben veel aan het schrijven vandaag, ik schrijf alles op van dag 1 tot nu.

Wat er daar allemaal gebeurd is, is ook fijn voor de familie die in NL bleef.
Ook fijn voor later. Dat alles na te lezen is. En zeker ook voor de andere familie dat ze precies na kunnen lezen wat er allemaal gebeurd is. Veel werk maar het zal ook wel prettig zijn om het van je af te schrijven en tevens een mooi "dagboek" ook voor jou.

Ja Poez, jouw trein komt langs mij dus dat zou perfect zijn.

Ik krijg altijd bericht over die aktie dus ik hou jullie op de hoogte daarvan. Goeie verbinding. En de trein stopt bij/in Hoog Catharijnen, wat bij het grote winkelcentrum ligt.
Oh wat leuk, jullie gaan meeten!

MV, lief van je, en het was inderdaad gezellig. Mijn eten was gelukt. (Had een marinade verzonnen voor de biefreepjes, altijd maar hopen dat het lukt, maar het smaakte prima, met sesamolie, knoflook, gember, rode peper, japanse sojasaus, klein scheutje ketjap. dat ff roerbakken, vlees uit de wok, selderie, wortel, ui in reepjes in de wok, laatste moment vlees er weer bij en de 's middags geroosterde paprika reepjes erdoor.) Wijntje erbij, daarna lekker Harry Potter gekeken (ik met meer wijn, tangaman met biertjes), tegen elkaar aan gehangen, lief geweest voor elkaar, spannende dingen gedaan in bed, nog meer lieve dingen gezegd, en oordopjes ingeplugd omdat buurman een houseparty gaf... Vanochtend heb ik eitjes gebakken. Ik heb een etentje met vriendinnen straks en daarna ga ik naar hem toe, bij hem slapen . Had allemaal vlindertjes in m'n buik .
Ohh gelukkig Tang. Maakte me al zorgen. Lekker genieten hoor van deze momenten.

Ja Poez ken ik al vrij lang irl. Maar met Yas zat het nog steeds in de pocket. Goede voornemen voor dit jaar. Alleen aan dat soort voornemens wil ik wel doen .

Veel plezier vandaag met je vriendinnen en later bij Tangaman!!!!
Dat klinkt ernstig gezellig Tang! Leuk.

Tom is hier voor het weekend en de komende week. Gister was hij naar college overdag en vanmorgen te sporten. Vind het zo leuk, dat steeds thuiskomen van Tom! En dat gaat ie lekker de hele week doen. Vanaaf ook Kitty weer onder de vleugels. Haske knus.

MV en ik meeten regelmatig hoor Tang. Alleen Yassevrouw heb ik nog nooit in het eggie gezien. Toch hebben we met z'n drietjes al wat avonturen achter de rug.
Ja, de 3 Musketiers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven