minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zondag 10 januari 2010 om 09:55
zondag 10 januari 2010 om 10:13
Hee, er is er al een wakker
Shit wat was het weer geweldig Angel... Las het inderdaad dat jullie er al vanuit gingen dat het toch door was gegaan. U know me too well Vind t erg leuk om sc ook op deze manier te leren kennen, en aansluitend op de openingspost: volgens mij heb ik er echt moeite mee om niet meer te gaan voelen. Ergens maakt dit gevoel alles ook weer veel ingewikkelder, maar daar wil ik nu eigenlijk nog niet aan denken. Eerst maar eens heerlijk nagenieten
Hij zei trouwens dat hij, toen we van de week overleg hadden met collega's, opgewonden van me werd toen ik binnenkwam Dát zijn nou de leuke dingen
Shit wat was het weer geweldig Angel... Las het inderdaad dat jullie er al vanuit gingen dat het toch door was gegaan. U know me too well Vind t erg leuk om sc ook op deze manier te leren kennen, en aansluitend op de openingspost: volgens mij heb ik er echt moeite mee om niet meer te gaan voelen. Ergens maakt dit gevoel alles ook weer veel ingewikkelder, maar daar wil ik nu eigenlijk nog niet aan denken. Eerst maar eens heerlijk nagenieten
Hij zei trouwens dat hij, toen we van de week overleg hadden met collega's, opgewonden van me werd toen ik binnenkwam Dát zijn nou de leuke dingen
zondag 10 januari 2010 om 10:22
zondag 10 januari 2010 om 10:25
ja engeltje is al even wakker.
wil geloven dat het heerlijk was!
het is ook leuk om sc op deze manier te leren kennen,zijn kwetsbare kant.
hoop dat het gesprek ook opluchte voor hem,en dat hij het kwijt wilde aan jouw, zeg al dat er genoeg vertrouwen is.
geniet nu maar van je wolk en die gevoelens laat je even voor wat het is,dat komt later wel als je wat helderder bent.
wel lekker zo'n compliment dat die opgewonden word als je alleen al binnen komt wandelen.....zucht.....heerlijk zo'n sc!
wil geloven dat het heerlijk was!
het is ook leuk om sc op deze manier te leren kennen,zijn kwetsbare kant.
hoop dat het gesprek ook opluchte voor hem,en dat hij het kwijt wilde aan jouw, zeg al dat er genoeg vertrouwen is.
geniet nu maar van je wolk en die gevoelens laat je even voor wat het is,dat komt later wel als je wat helderder bent.
wel lekker zo'n compliment dat die opgewonden word als je alleen al binnen komt wandelen.....zucht.....heerlijk zo'n sc!
zondag 10 januari 2010 om 10:25
Ahhhhhhh, Bkstr....je hebt dus een geweldige avond gehad. Ik had wel verwacht dat je hier zou stralen. Pas je wel op dat je het jezelf niet te moeilijk gaat maken? De vriendschap die jij meent te vinden zou je zomaar eens met liefde kunnen verwarren. Maar goed...geniet ervan, je bent oud en wijs genoeg.
zondag 10 januari 2010 om 11:36
zondag 10 januari 2010 om 12:05
@ Ninah, dat rustige weekje van jou is voor ons ook niet zo erg. Er gaat hier geen dag voorbij of jij komt net terug van een date... Ik vraag me af of je werkelijk maar twee sv's hebt...
@ bkstr, het beste excuus om een avondje niet te posten!
Klinkt goed allemaal, geniet er van. Vriendschap en liefde zijn wel twee verschillende dingen en soms heel moeilijk uit elkaar te houden. Maar dat is voor later.
@ justl, jij had gister ook een date, dat heb ik even gemist.
@ bkstr, het beste excuus om een avondje niet te posten!
Klinkt goed allemaal, geniet er van. Vriendschap en liefde zijn wel twee verschillende dingen en soms heel moeilijk uit elkaar te houden. Maar dat is voor later.
@ justl, jij had gister ook een date, dat heb ik even gemist.
zondag 10 januari 2010 om 12:10
@haddock als ik zeg dat ik sv heb gezien betekent dat niet per defenitie een date . Ik zie hem regelmatig otherwise en daar word ik ook al gelukkig van.
Zelde geldt voor sc, een mens moet toch werken he?
Maar idd deze week rulez , en een rustige week is dus helemaal niet zo erg.
En nu ga ik echt ff buitenspelen ....
Zelde geldt voor sc, een mens moet toch werken he?
Maar idd deze week rulez , en een rustige week is dus helemaal niet zo erg.
En nu ga ik echt ff buitenspelen ....
zondag 10 januari 2010 om 12:47
zondag 10 januari 2010 om 13:19
Ja dat is een goede, stew. Lastig hè! Wat valt er te zeggen van de volgende stelling:
"als je een sv al langere tijd ziet moet je wel heel sterk in je schoenen staan om het bij puur lust te houden."
en
"als je je bedenkt dat je sv niet meer gaat zien en je mist niet alleen de seks, dan is er sprake van liefde"
Bij mijn vorige sv was het in het begin heerlijke lust en we spraken af om onze gevoelens in de gaten te houden. Als die bij een van ons zouden veranderen zouden we kappen.
Na een tijd (maanden) kwam uit dat we elkaar wel erg leuk vonden. Wie hielt wie hier voor de gek?! Er op terug kijkend waren de signalen overduidelijk, ook mbt de seks, maar we 'zagen' ze niet. We wilden het beide niet toegeven omdat we bang waren dat het contact voorbij zou zijn.
Moeilijke materie, ik vind het ook heel lastig uit elkaar houden.
Is er hier iemand die, als je sv wegdenkt, wel alleen de seks zou missen?
"als je een sv al langere tijd ziet moet je wel heel sterk in je schoenen staan om het bij puur lust te houden."
en
"als je je bedenkt dat je sv niet meer gaat zien en je mist niet alleen de seks, dan is er sprake van liefde"
Bij mijn vorige sv was het in het begin heerlijke lust en we spraken af om onze gevoelens in de gaten te houden. Als die bij een van ons zouden veranderen zouden we kappen.
Na een tijd (maanden) kwam uit dat we elkaar wel erg leuk vonden. Wie hielt wie hier voor de gek?! Er op terug kijkend waren de signalen overduidelijk, ook mbt de seks, maar we 'zagen' ze niet. We wilden het beide niet toegeven omdat we bang waren dat het contact voorbij zou zijn.
Moeilijke materie, ik vind het ook heel lastig uit elkaar houden.
Is er hier iemand die, als je sv wegdenkt, wel alleen de seks zou missen?
zondag 10 januari 2010 om 13:44
Bij mij is het nl ook wel zo dat ik iemand echt leuk moet vinden op allerlei fronten, wil ik er seks mee willen.(een soort relatie-materiaal dus) En ik denk dat daar het gevaar schuilt.Het voordeel is dan wel weer dat de seks dubbel zo leuk is als je verliefd bent, driedimensionaal.
Mannen kunnen vrouwen binden dmv seks, is dat andersom ook?
Mannen kunnen vrouwen binden dmv seks, is dat andersom ook?
zondag 10 januari 2010 om 13:44
quote:stewardess schreef op 10 januari 2010 @ 12:47:
Liefde en vriendschap zijn moeilijk uit elkaar te houden, maar zelf heb ik al moeite met lust en verliefd zijn. Ik weet nog steeds niet echt het verschil.
Dit is de reden waarom ik hier niet zo veel schrijf.
Kan namelijk niet alleen met iemand omgaan voor de sex.
Voor mij moet het ook een hele goede vriend zijn die ik kan vertrouwen.
En als het even kan wil ik zo nu en dan dagen met hem weg kunnen, en nachten met hem door brengen, en dan niet alleen voor de sex
Gaat trouwens heerlijk hier hij is zo lief
Paar jaar ouder dan ik, intelligent, gevoelig, artistiek, een heerlijke man met levenservaring. Voor mij geen jonger iemand meer.
Liefde en vriendschap zijn moeilijk uit elkaar te houden, maar zelf heb ik al moeite met lust en verliefd zijn. Ik weet nog steeds niet echt het verschil.
Dit is de reden waarom ik hier niet zo veel schrijf.
Kan namelijk niet alleen met iemand omgaan voor de sex.
Voor mij moet het ook een hele goede vriend zijn die ik kan vertrouwen.
En als het even kan wil ik zo nu en dan dagen met hem weg kunnen, en nachten met hem door brengen, en dan niet alleen voor de sex
Gaat trouwens heerlijk hier hij is zo lief
Paar jaar ouder dan ik, intelligent, gevoelig, artistiek, een heerlijke man met levenservaring. Voor mij geen jonger iemand meer.
zondag 10 januari 2010 om 13:47
Goedemiddag allemaal!
Ik kreeg net het idee dat ik me zo langzamerhand aan het diskwalificeren was voor het forum wegens hevige gevoelens etc...Maar nu kan ik reageren op de vraag van Haddock Lastig geformuleerd overigens.
Bij ons is het begonnen met wederzijdse gevoelens, waarna we steeds verder gegaan zijn tot uiteindelijk (ook) de goede sex. Ik zou dus zeker niet alleen de sex missen als ik mijn sv wegdenk. Sterker nog, (goede) sex is op elke straathoek te verkrijgen (wie durft te reageren...), liefde niet.
Jammer dat ik te laat ben om over de leeftijd mee te discussiëren (had ik al eens een voorzetje toe gegeven), maar nog even dit: dames van 40+: geniet ervan, u bent op haar best. Dames van 35-: geniet ervan, maar het wordt nog beter! Dat verhindert gelukkig geen vetrolletje
Ik kreeg net het idee dat ik me zo langzamerhand aan het diskwalificeren was voor het forum wegens hevige gevoelens etc...Maar nu kan ik reageren op de vraag van Haddock Lastig geformuleerd overigens.
Bij ons is het begonnen met wederzijdse gevoelens, waarna we steeds verder gegaan zijn tot uiteindelijk (ook) de goede sex. Ik zou dus zeker niet alleen de sex missen als ik mijn sv wegdenk. Sterker nog, (goede) sex is op elke straathoek te verkrijgen (wie durft te reageren...), liefde niet.
Jammer dat ik te laat ben om over de leeftijd mee te discussiëren (had ik al eens een voorzetje toe gegeven), maar nog even dit: dames van 40+: geniet ervan, u bent op haar best. Dames van 35-: geniet ervan, maar het wordt nog beter! Dat verhindert gelukkig geen vetrolletje
zondag 10 januari 2010 om 13:51
zondag 10 januari 2010 om 13:52
Wellicht ten overvloede: ik geniet dus net zoveel van de sexloze dates als van de dates met. Maar op een andere manier.
Stew, ik weet niet wat je met "binden" bedoelt, maar als je bedoelt "je verplicht voelen", dan geldt dat in mijn geval zeker wel. Ik zie het toch als een mooi kadootje dat ik telkens weer mag ontvangen.
Stew, ik weet niet wat je met "binden" bedoelt, maar als je bedoelt "je verplicht voelen", dan geldt dat in mijn geval zeker wel. Ik zie het toch als een mooi kadootje dat ik telkens weer mag ontvangen.
zondag 10 januari 2010 om 14:15
@ Phil: ik geniet ook echt van de dates zonder seks. gisteren leek het er even op dat het er niet van zou komen, maar het was toch een hele fijne avond. Bij het afscheid ook benoemd dat het niet perse de seks is waarvoor we elkaar zien. Maar dat dat wel een heeeeeel mooi extraatje is.
@ stew: ik moet ook meer voor hem voelen; het is niet alleen aantrekkingskracht wat de sc de sc maakt (of sv) voor mij. Ook hierover hadden we het gisteren: als we elkaar niet zo woest aantrekkelijk hadden gevonden was het opbouwen van enkel vriendschap wel een stuk makkelijker geweest.
SC had zich idd voorgenomen minder te denken, en na uitleg gisteren begrijp ik dat dat voor mij betekent dat hij de verantwoordelijkheid voor onze ontmoetingen jegens mijn nr1 bij mij legt en zelf probeert alleen te gaan genieten. Gelijk heeftie!
@ haddock en stew: verschil liefde / lust / vriendschap is hier zowiezo ver te zoeken... boeit nu even niet; ga nu verder met zweven.
Zie m morgen weer
@ stew: ik moet ook meer voor hem voelen; het is niet alleen aantrekkingskracht wat de sc de sc maakt (of sv) voor mij. Ook hierover hadden we het gisteren: als we elkaar niet zo woest aantrekkelijk hadden gevonden was het opbouwen van enkel vriendschap wel een stuk makkelijker geweest.
SC had zich idd voorgenomen minder te denken, en na uitleg gisteren begrijp ik dat dat voor mij betekent dat hij de verantwoordelijkheid voor onze ontmoetingen jegens mijn nr1 bij mij legt en zelf probeert alleen te gaan genieten. Gelijk heeftie!
@ haddock en stew: verschil liefde / lust / vriendschap is hier zowiezo ver te zoeken... boeit nu even niet; ga nu verder met zweven.

zondag 10 januari 2010 om 14:26
@ dr Phil, goede seks is zeker niet op elke straathoek te krijgen.
Voor mij iig niet, omdat ik ook wat voor iemand moet voelen ook omdat ik weet dat puur platte seks, zonder iets van gevoelens/klik met andere persoon een onbestemd gevoel achter laat.
@ stew, ik ga dus ook gevoelens voor een vrouw krijgen.
De seks is zo veel beter dan, een extra dimensie ja! En de aanloop tot seks alleen al. Wat is er heerlijker om te merken dat er gevoelens zijn, wel seks willen, dat aan de ander merken en uiteindelijk seks hebben. De spanning die daar omheen hangt is onvergelijkbaar!
@ bkstr, blij dat dat nu even niet boeit! Zweef lekker verder.
Voor mij iig niet, omdat ik ook wat voor iemand moet voelen ook omdat ik weet dat puur platte seks, zonder iets van gevoelens/klik met andere persoon een onbestemd gevoel achter laat.
@ stew, ik ga dus ook gevoelens voor een vrouw krijgen.
De seks is zo veel beter dan, een extra dimensie ja! En de aanloop tot seks alleen al. Wat is er heerlijker om te merken dat er gevoelens zijn, wel seks willen, dat aan de ander merken en uiteindelijk seks hebben. De spanning die daar omheen hangt is onvergelijkbaar!
@ bkstr, blij dat dat nu even niet boeit! Zweef lekker verder.