Hallootjes!

zondag 10 januari 2010 om 16:45
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 16:43:
[...]
Cateye meid, ik zou zeggen, lees je ff in, dan leer je de gebruiken hier een beetje kennen.
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!Pippi, wat ben je eigenlijk diep van binnen toch een lieverd
[...]
Cateye meid, ik zou zeggen, lees je ff in, dan leer je de gebruiken hier een beetje kennen.
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!Pippi, wat ben je eigenlijk diep van binnen toch een lieverd
zondag 10 januari 2010 om 16:46
zondag 10 januari 2010 om 16:47
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 16:43:
[...]
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!Zo te zien mediteer je nog steeds! Chapeau.
[...]
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!Zo te zien mediteer je nog steeds! Chapeau.
zondag 10 januari 2010 om 16:47
zondag 10 januari 2010 om 16:49
zondag 10 januari 2010 om 16:52
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 16:47:
Er moet nog ergens een topic ijn toch. over het hoe en wat op het forum?
Wander, ik vind het zo sneu, kom je ergens helemaal enthousiast binnen en omdat je de juiste woorden niet gebruikt wordt je afgeserveerd.
Helemaal gelijk, niets kan je voorbereiden op het Viva-forum. Ik denk dat een support-topic als dit levens kan redden.
(Smelt helemaal dor je warme kant hier)
Er moet nog ergens een topic ijn toch. over het hoe en wat op het forum?
Wander, ik vind het zo sneu, kom je ergens helemaal enthousiast binnen en omdat je de juiste woorden niet gebruikt wordt je afgeserveerd.
Helemaal gelijk, niets kan je voorbereiden op het Viva-forum. Ik denk dat een support-topic als dit levens kan redden.
(Smelt helemaal dor je warme kant hier)
zondag 10 januari 2010 om 16:54
quote:Wander schreef op 10 januari 2010 @ 16:52:
[...]
(Smelt helemaal dor je warme kant hier)Zal ik ff naar buiten gaan, wie weet gaat het dooien
[...]
(Smelt helemaal dor je warme kant hier)Zal ik ff naar buiten gaan, wie weet gaat het dooien
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zondag 10 januari 2010 om 16:55
quote:biebelie schreef op 10 januari 2010 @ 16:40:
En geen topics openen met HELPPPP in de titel En als je het niet meer weet, maak dat een mooie titel WAAROM je het niet meer weet. sommige topictitel zijn bijzonder onorigineel
Maar verder is het hier verdraagzaam hoor Maar het is geen babybrabbel met hubbies, nods en mannetjes ed....
En geen topics openen met HELPPPP in de titel En als je het niet meer weet, maak dat een mooie titel WAAROM je het niet meer weet. sommige topictitel zijn bijzonder onorigineel
Maar verder is het hier verdraagzaam hoor Maar het is geen babybrabbel met hubbies, nods en mannetjes ed....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross