Hallootjes!
zondag 10 januari 2010 om 16:34
quote:Tia Dalma schreef op 10 januari 2010 @ 16:33:
[...]
Welkom op het Viva-forum. Voor vrouwen met een mening.
Overigens eensch. 'Mannetje' mag wat mij betreft ook wel als fenomeen afgezonken worden. Ik betrap me er op dat ik soms mijn zoon zo noem , maar die is 6 weken en dat heb ik voor zijn eerste verjaardag wel weer afgeleerd: de uiterste houdbaarheidstermijn voor dat woord wat mij betreft...6 weken lijkt me de uiterste houdbaarheidsdatum hoor
[...]
Welkom op het Viva-forum. Voor vrouwen met een mening.
Overigens eensch. 'Mannetje' mag wat mij betreft ook wel als fenomeen afgezonken worden. Ik betrap me er op dat ik soms mijn zoon zo noem , maar die is 6 weken en dat heb ik voor zijn eerste verjaardag wel weer afgeleerd: de uiterste houdbaarheidstermijn voor dat woord wat mij betreft...6 weken lijkt me de uiterste houdbaarheidsdatum hoor
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 10 januari 2010 om 16:37
quote:Cateye schreef op 10 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Nou wat is daar nou jeukerig aan...'t Is goed bedoeld hoor....
Ik heb even het één en ander weggehaald.Ja, ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kunt toch ook gewoon hallo zeggen? Waarom maak je er een verkleinwoord van? Het staat zo kleuterig.....
[...]
Ik heb even het één en ander weggehaald.Ja, ik snap dat het goed bedoeld is, maar je kunt toch ook gewoon hallo zeggen? Waarom maak je er een verkleinwoord van? Het staat zo kleuterig.....
zondag 10 januari 2010 om 16:43
quote:Cateye schreef op 10 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Ik heb even het één en ander weggehaald.
Cateye meid, ik zou zeggen, lees je ff in, dan leer je de gebruiken hier een beetje kennen.
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!
[...]
Ik heb even het één en ander weggehaald.
Cateye meid, ik zou zeggen, lees je ff in, dan leer je de gebruiken hier een beetje kennen.
En verder, blijf lekker jezelf, als jij het wilt hebben over je mannetje en huisje etc moet je dat lekker doen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.