Hallootjes!
zondag 10 januari 2010 om 16:28

zondag 10 januari 2010 om 16:31
Welkom. Je bent wel op de hoogte dat bijna bij alle google woorden Viva Forum heel hoog in de vind-lijst staat? Dus pas op met je persoonlijke dingen die je schrijft. Je eigen naam en je woonplaats en je beroep, ik zou het niet doen.
Maar kijk maar. Er is ook een edit-knop dat je de persoonlijke gegevens eruit haalt.
Veel plezier hier verder.
Maar kijk maar. Er is ook een edit-knop dat je de persoonlijke gegevens eruit haalt.
Veel plezier hier verder.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 10 januari 2010 om 16:33
quote:Liv schreef op 10 januari 2010 @ 16:31:
Wat is er in godesnaam mis met gewoon "hallo" zeggen? Waarom dat jeukerige "hallootjes"??
Welkom op het Viva-forum. Voor vrouwen met een mening.
Overigens eensch. 'Mannetje' mag wat mij betreft ook wel als fenomeen afgezonken worden. Ik betrap me er op dat ik soms mijn zoon zo noem , maar die is 6 weken en dat heb ik voor zijn eerste verjaardag wel weer afgeleerd: de uiterste houdbaarheidstermijn voor dat woord wat mij betreft...
Wat is er in godesnaam mis met gewoon "hallo" zeggen? Waarom dat jeukerige "hallootjes"??
Welkom op het Viva-forum. Voor vrouwen met een mening.
Overigens eensch. 'Mannetje' mag wat mij betreft ook wel als fenomeen afgezonken worden. Ik betrap me er op dat ik soms mijn zoon zo noem , maar die is 6 weken en dat heb ik voor zijn eerste verjaardag wel weer afgeleerd: de uiterste houdbaarheidstermijn voor dat woord wat mij betreft...