3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 18:29
Nee Zjeen, ken ik niet. Maar ik heb heel veel in 'the fridge' eigenlijk: zalm, kip, zoete aardappels, peultjes, broccoli, courgette, sla, tomaten, pesto, lekkere kaasjes, veel wijn en champagne, verse sapjes, lekkere sinaasappels, watermeloen en aardbeien uhhh en vast nog meer. Heb gewoon nog niet bedacht wat ik met al dat lekkers zal maken.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zondag 10 januari 2010 om 18:32
quote:zjena35 schreef op 10 januari 2010 @ 18:28:
Oh ja, Bloem had het over moskee eno, vandaar.Oh okee, bedoel je zo! Ik ben geen moslima hoor, haha. Nee, ik bedoel dat de meeste Egyptenaren op vrijdag in de moskee zitten en het dan erg rustig is op straat en alle winkels enzo dicht zijn. Ik vind het gewoon een fijne, relaxte dag na een week werken.
Oh ja, Bloem had het over moskee eno, vandaar.Oh okee, bedoel je zo! Ik ben geen moslima hoor, haha. Nee, ik bedoel dat de meeste Egyptenaren op vrijdag in de moskee zitten en het dan erg rustig is op straat en alle winkels enzo dicht zijn. Ik vind het gewoon een fijne, relaxte dag na een week werken.
zondag 10 januari 2010 om 18:33
Leuk is facebook he Minny?
Ik krijg er ook erg veel internationale contacten bij. Omdat we allemaal dezelfde muziek spelen. Ben al in Ierland, America, mexico Japan en natuurlijk Bulfgarije (maar daar kom ik toch wel) uitgenodigd.
En iwedteen verteld er wat voor nieus er eis en er worden mooie filmlpjes heen en weer gestuurd die iederennn kan zien. Eg leuk. Bijna net zo erlasvend als dit.
Ik krijg er ook erg veel internationale contacten bij. Omdat we allemaal dezelfde muziek spelen. Ben al in Ierland, America, mexico Japan en natuurlijk Bulfgarije (maar daar kom ik toch wel) uitgenodigd.
En iwedteen verteld er wat voor nieus er eis en er worden mooie filmlpjes heen en weer gestuurd die iederennn kan zien. Eg leuk. Bijna net zo erlasvend als dit.
zondag 10 januari 2010 om 18:36
Facebook is wel leuk en vooral handig. Ik denk dat ik mijn hele sociale leven via Facebook regel. Iedereen hier zit 'erop' en eigenlijk gebruikt iedereen het om afspraken met elkaar te maken. Dan zet ik bijvoorbeeld neer dat ik zin heb om naar de bios te gaan en daarna een hapje te eten, wie gaat er mee. Binnen de kortste keren ben je met een groepje. Ik vind het echt handig, omdat je iedereens reactie ziet en daardoor afspraken maken snel gaat.