Leren jack
zondag 10 januari 2010 om 18:38
zondag 10 januari 2010 om 20:06
Heb je al de site van Wehkamp bekeken?
Daar staan er nog enkele op. Zoek op leren jasjes en leren jack. Maar niet zoveel keus.
WE heeft trouwens sinds kort ook een online shop.
H&M uiteraard ook, maar niet gezien of die er hadden.
Je zou zelf kunnen kijken. Anders is het bij de meeste sites wel mogelijk om een nieuwsbrief aan te vragen. Dan wordt je getipt als er iets nieuws binnen komt.
Daar staan er nog enkele op. Zoek op leren jasjes en leren jack. Maar niet zoveel keus.
WE heeft trouwens sinds kort ook een online shop.
H&M uiteraard ook, maar niet gezien of die er hadden.
Je zou zelf kunnen kijken. Anders is het bij de meeste sites wel mogelijk om een nieuwsbrief aan te vragen. Dan wordt je getipt als er iets nieuws binnen komt.
zondag 10 januari 2010 om 20:08
zondag 10 januari 2010 om 20:16
Ik vrees dat je misschien toch naar de plaatselijke leerwinkel moet. Zo kwam ik aan een geel en later aan een rood kort leren jasje.
Maar als je iets gevonden hebt dan hoor ik het graag, want ik wil eigenlijk ook nog wel een licht leren jasje.
@ Nastik: kun jij nog wat voorbeelden neerzetten? Die eerste is in ieder geval heel erg leuk!
Maar als je iets gevonden hebt dan hoor ik het graag, want ik wil eigenlijk ook nog wel een licht leren jasje.
@ Nastik: kun jij nog wat voorbeelden neerzetten? Die eerste is in ieder geval heel erg leuk!