Good Luck
zondag 10 januari 2010 om 16:24
Hier weer een ritje huisartsenpost gehad.
denk je veilig thuis te blijven, stuitert Juul met de slee ergens tegenaan
Hele dikke neus, en een megabult op zijn voorhoofd, zag er echt niet fraai uit. Gelukkig is het zover ze nu kunnen zien en voelen niet gebroken ( het leek zo, maar de ene kant was dikker dan de andere kant) & was Juul snel weer goed alert.
Wel schrikken, als je je kind zo gehavend thuis ziet komen.
Maar mijn bikkel heeft het weer helemaal goed gedaan op de Hp, kleine kanjer
Echt een kind van zijn moeder...
denk je veilig thuis te blijven, stuitert Juul met de slee ergens tegenaan
Hele dikke neus, en een megabult op zijn voorhoofd, zag er echt niet fraai uit. Gelukkig is het zover ze nu kunnen zien en voelen niet gebroken ( het leek zo, maar de ene kant was dikker dan de andere kant) & was Juul snel weer goed alert.
Wel schrikken, als je je kind zo gehavend thuis ziet komen.
Maar mijn bikkel heeft het weer helemaal goed gedaan op de Hp, kleine kanjer
Echt een kind van zijn moeder...
zondag 10 januari 2010 om 22:09
Gefeliciteerd voor de jarige jobben! (joppen?)
Jeej Bam, arme Juul! (en jullie, want je schrikt je toch rot!)
Zo, het weekend zit er weer op.
Gisteren een heerlijk kinderloos dagje. Kinderen logeren bij m'n ouders en wij zouden gaan winkelen en eten in Antwerpen. Maar voor winkelen was het te koud dus we zijn gaan borrelen en eten in Hoogstraten. Zooooo heerlijk gegeten, echt helemaal zalig. Helemaal bijgekletst met de vrienden met wie we waren en we lagen pas om 3 uur in bed.
Dus vandaag mocht ik niet eens naar eten kijken.
Gijs was vandaag echt niet om te hebben, hij heeft de hele dag gehuild, de stakker. En hij was niet eens laat naar bed geweest zei m'n moeder. Nouja, hij moest er hier om zes uur in en hij sliep binnen 1 minuut.
Verder vandaag zinnige dingen gedaan zoals daar zijn: de was en nakijkwerk. En nu ga ik in bed ranking the stars kijken om morgenvroeg weer heel vroeg aan te treden.
Blijft wel gek, zo op maandag en dinsdag en woensdag en donderdag en vrijdag werken.
Ok, naar bed ging ik!
Trusten allemaal!
Cin
Jeej Bam, arme Juul! (en jullie, want je schrikt je toch rot!)
Zo, het weekend zit er weer op.
Gisteren een heerlijk kinderloos dagje. Kinderen logeren bij m'n ouders en wij zouden gaan winkelen en eten in Antwerpen. Maar voor winkelen was het te koud dus we zijn gaan borrelen en eten in Hoogstraten. Zooooo heerlijk gegeten, echt helemaal zalig. Helemaal bijgekletst met de vrienden met wie we waren en we lagen pas om 3 uur in bed.
Dus vandaag mocht ik niet eens naar eten kijken.
Gijs was vandaag echt niet om te hebben, hij heeft de hele dag gehuild, de stakker. En hij was niet eens laat naar bed geweest zei m'n moeder. Nouja, hij moest er hier om zes uur in en hij sliep binnen 1 minuut.
Verder vandaag zinnige dingen gedaan zoals daar zijn: de was en nakijkwerk. En nu ga ik in bed ranking the stars kijken om morgenvroeg weer heel vroeg aan te treden.
Blijft wel gek, zo op maandag en dinsdag en woensdag en donderdag en vrijdag werken.
Ok, naar bed ging ik!
Trusten allemaal!
Cin
maandag 11 januari 2010 om 09:47
Goedemorgen,
Bedankt voor de kaartjes namens Lianne. Ze vond het prachtig.
Lekker verwend, met name knutselspulletjes. Van ons heeft ze een kassa, fototoestel, luistercd van Jip en Janneke en een fiets gekregen.
Lianne ging net zingend naar school: ik ga naar de grote sch-oo-hoo-hoool. Dat scheelt toch wel, voor mij was het ook een stuk makkelijker. Ik was nog bezig met haar tas en jas en ze ging gelijk in de deuropening van de klas staan, 'mama kom nou'. In de klas kreeg ze meteen een verjaardagsmuts op haar hoofd van de juf.
Het is wel stil nu. Bah.
Hel, stoere Mare (vooral met de opmerking: ga jij maar achterin zitten mama )
Naatie, sportieveling! Hoe was het?
Cin, hé lekker eruit geweest zonder kinderen.
Oh Bam, wat schrikken! Dikke knuffel voor je dappere ventje.
Jin, hoe gaat het met jongste?
Bedankt voor de kaartjes namens Lianne. Ze vond het prachtig.
Lekker verwend, met name knutselspulletjes. Van ons heeft ze een kassa, fototoestel, luistercd van Jip en Janneke en een fiets gekregen.
Lianne ging net zingend naar school: ik ga naar de grote sch-oo-hoo-hoool. Dat scheelt toch wel, voor mij was het ook een stuk makkelijker. Ik was nog bezig met haar tas en jas en ze ging gelijk in de deuropening van de klas staan, 'mama kom nou'. In de klas kreeg ze meteen een verjaardagsmuts op haar hoofd van de juf.
Het is wel stil nu. Bah.
Hel, stoere Mare (vooral met de opmerking: ga jij maar achterin zitten mama )
Naatie, sportieveling! Hoe was het?
Cin, hé lekker eruit geweest zonder kinderen.
Oh Bam, wat schrikken! Dikke knuffel voor je dappere ventje.
Jin, hoe gaat het met jongste?
maandag 11 januari 2010 om 09:54
Hallo allemaal,
Sjors en Lianne nog heel erg gefeliciteerd
Bam, dat lijkt me zeker schrikken! Hij ziet er ook erg gehavend uit op de foto.
Star, erg leuke foto's, kan zien dat jullie genoten hebben.
Suze, hihi een echt dametje dus met barbie's en prinsessen. En wat een heeeeerlijk idee over een paar weken naar de zon.
Naatie, ben je al begonnen bij je nieuwe werk? En hoe ging het spinnen met je nieuwe schoenen?
Hel, dus je dame heeft het ook goed naar haar zin op school, beter toch?! Wij mochten niet 1 keer er de hele ochtend bij blijven.
Mal, heb je al wat gehoord over je examen? Spannend, maar ik zou het raar vinden als jij door de weersomstandigheden je theorie over zou moeten doen. Hoe gaat het met je genagelde schouder?
Sjors en Lianne nog heel erg gefeliciteerd
Bam, dat lijkt me zeker schrikken! Hij ziet er ook erg gehavend uit op de foto.
Star, erg leuke foto's, kan zien dat jullie genoten hebben.
Suze, hihi een echt dametje dus met barbie's en prinsessen. En wat een heeeeerlijk idee over een paar weken naar de zon.
Naatie, ben je al begonnen bij je nieuwe werk? En hoe ging het spinnen met je nieuwe schoenen?
Hel, dus je dame heeft het ook goed naar haar zin op school, beter toch?! Wij mochten niet 1 keer er de hele ochtend bij blijven.
Mal, heb je al wat gehoord over je examen? Spannend, maar ik zou het raar vinden als jij door de weersomstandigheden je theorie over zou moeten doen. Hoe gaat het met je genagelde schouder?
maandag 11 januari 2010 om 10:03
Oh en ben ik de enige die het weer wel leuk vindt? Nu is het weer eens echt winter, T heeft zaterdag op straat geschaatst en wil steeds sleeën en vanavond gaan we ook even schaatsen hier op het natuurijs. Ik vind dit beter dan zo'n kwakkel, regen, net-niet winter.
We waren zaterdag ontbijten bij vrienden en zijn daarna met de honden en slee in een natuurgebied gaan wandelen, echt supermooi met die sneeuw en dat ijs.
Het begint hier nu net weer heel zachtjes te sneeuwen
Gisteren zusje naar Schiphol gebracht voor haar 2 mnd Cambridge en daarna koffie bij mijn ouders in Haarlem en lunch bij vrienden in Den Haag en toen weer naar huis. Was allemaal goed te doen. T kreeg voor zijn verjaardag nog een hele grote helium ballon van Cars, hij vond hem helemaal geweldig!
Vanmiddag met L naar het consternatieburo, kijken hoe bollie is gegroeid +:
We waren zaterdag ontbijten bij vrienden en zijn daarna met de honden en slee in een natuurgebied gaan wandelen, echt supermooi met die sneeuw en dat ijs.
Het begint hier nu net weer heel zachtjes te sneeuwen
Gisteren zusje naar Schiphol gebracht voor haar 2 mnd Cambridge en daarna koffie bij mijn ouders in Haarlem en lunch bij vrienden in Den Haag en toen weer naar huis. Was allemaal goed te doen. T kreeg voor zijn verjaardag nog een hele grote helium ballon van Cars, hij vond hem helemaal geweldig!
Vanmiddag met L naar het consternatieburo, kijken hoe bollie is gegroeid +:
maandag 11 januari 2010 om 10:04
Enka, nee heb nog niks gehoord over het examen. Het gaat alleen niet door als er op de dag zelf dus extreme weersomstandigheden zijn. Dus ik hoop dat het nu over is met de jachtsneeuw en andere witte troep
Bam, oei wat ziet die foto er erg uit van Juul! Kon hij wel slapen vannacht? Wel een stoer ventje dat hij naar school wil.
Kokos, sterkte zo op de 1e dag! Knuffel Tim maar lekker extra veel.
Bam, oei wat ziet die foto er erg uit van Juul! Kon hij wel slapen vannacht? Wel een stoer ventje dat hij naar school wil.
Kokos, sterkte zo op de 1e dag! Knuffel Tim maar lekker extra veel.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 11 januari 2010 om 10:13
Kokos, Lianne heeft het dus wel naar haar zin gehad. Heeft ze ook die Kiddizoom Pro gehad? T is er echt helemaal gek mee, hij is continu liedjes aan het luisteren, foto's aan het maken en spelletjes aan het doen. Ik vind het verbazingwekkend hoe snel ze dat onder de knie hebben.
En wat leuk dat Lianne zo zingend naar school is gegaan
Jinny, hoe gaat het nu bij jullie? En moet je binnenkort al met oudste langs?
Amalia, zo jij bent dus ubermam geweest tijdens jullie weekendje weg, 3 mannen verzorgen en zwanger! Heb je zelf ook nog op de latten gestaan of voornamelijk lekker gewandeld?
En wat leuk dat Lianne zo zingend naar school is gegaan
Jinny, hoe gaat het nu bij jullie? En moet je binnenkort al met oudste langs?
Amalia, zo jij bent dus ubermam geweest tijdens jullie weekendje weg, 3 mannen verzorgen en zwanger! Heb je zelf ook nog op de latten gestaan of voornamelijk lekker gewandeld?
maandag 11 januari 2010 om 10:56
Ik vind het ook vreselijk, kan er ook haast niet naar kijken, zonder dat mijn maag omdraait.
Zo zielig.
Enka: Wat is je zus lekker ondernemend, echt knap.
Klinkt leuk die wandelingen in de sneeuw.
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor, en vind het zelfs wel gezellig, alleen is het wat onhandig en doe je lopend gewoon overal wat langer over, maar verder helemaal leuk!
Zo zielig.
Enka: Wat is je zus lekker ondernemend, echt knap.
Klinkt leuk die wandelingen in de sneeuw.
Ik vind het ook helemaal niet erg hoor, en vind het zelfs wel gezellig, alleen is het wat onhandig en doe je lopend gewoon overal wat langer over, maar verder helemaal leuk!
maandag 11 januari 2010 om 11:03
Zo. net een afspraak gemaakt voor acupunctuur voor wo. Kijken of dat helpt tegen de jeuk, was weer even gestopt met de pillen en gelijk weer overal jeuk aaaarrrrgggg!
Bam, daar heb je wel gelijk in. Je moet overal wat meer tijd voor uit trekken. Maar verder vind ik het wel te doen. En ja zussie is lekker ondernemend maar daardoor wel in de stress, haha. Ik heb zaterdag nog even een B&B daar geregeld want daar was ze nog niet aan toe gekomen. Ze gaat daar weer werken.
Kokos, moet Lianne dan een brilletje of is dat nog niet zeker?
Bam, daar heb je wel gelijk in. Je moet overal wat meer tijd voor uit trekken. Maar verder vind ik het wel te doen. En ja zussie is lekker ondernemend maar daardoor wel in de stress, haha. Ik heb zaterdag nog even een B&B daar geregeld want daar was ze nog niet aan toe gekomen. Ze gaat daar weer werken.
Kokos, moet Lianne dan een brilletje of is dat nog niet zeker?
maandag 11 januari 2010 om 13:47
Enka, ik hoop dat het helpt, maar die naaldjes erin, brrrrr, is ook niet echt fijn. Tenminste, ik vond het niet fijn Er bestaan trouwens ook anti-jeuk tabletten.
Zo, woensdag gaat het mes erin, bij de balletjes van Julius. Hij begon onze bejaarde kater V gisteren al te bespringen beetje zielig.
Zo, woensdag gaat het mes erin, bij de balletjes van Julius. Hij begon onze bejaarde kater V gisteren al te bespringen beetje zielig.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 11 januari 2010 om 15:25
Bam, schrikken! Wil het bikkeltje nu nog wel op de slee?
Mal, mag J. nog zijn skileraar-outfit aan?
Zo, de eerste ochtend school is geweest. Ging best goed, heb haar om 11 uur alleen gelaten tot 12.30 uur. Ze had gelijk gym vanmorgen, daar bleef ik nog bij. De juffen hebben echt wel een kluif aan haar groepje zeg. Er zitten ongeleide projectielen bij.
Ben zelf erg onder de indruk van alle handicaps en hulpmiddelen.
Mal, mag J. nog zijn skileraar-outfit aan?
Zo, de eerste ochtend school is geweest. Ging best goed, heb haar om 11 uur alleen gelaten tot 12.30 uur. Ze had gelijk gym vanmorgen, daar bleef ik nog bij. De juffen hebben echt wel een kluif aan haar groepje zeg. Er zitten ongeleide projectielen bij.
Ben zelf erg onder de indruk van alle handicaps en hulpmiddelen.