minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Thnx Stew

Ik geloof zeker in de liefde tussen ons ondanks alle haken en ogen die we ongetwijfeld nog gaan tegenkomen.

MDR, je veegt je straatje schoon. No offence verder, zo ben ik er ook een aantal jaren mee omgegaan.

Ik had zgn ook geen last van schuldgevoel, nee natuurlijk niet da's de makkelijkste manier om er mee om te gaan.

Maar als je 100% eerlijk bent en jezelf eens in de schoenen van je partner verplaatst?
@MdR;

Het proberen te komen tot afspraken over een open relatie (tenzij je weet dat je partner daar ook voor voelt) is jouw probleem op het bordje van je partner leggen.

Wat is dat nou voor kromme redenering? Je zult toch eerst met elkaar moeten praten om daar achter te komen.

@Marjo, liefde overwint alles, hou je daaraan vast!

@Haddock, inderdaad, zo werkt het natuurlijk niet. Het enige wat ik dan had kunnen doen was serieus bij mezelf te rade gaan of ik het waard vond om monogaam te zijn/blijven. Ik denk dat mijn antwoord daar volmondig 'Ja' op geweest zou zijn. Ik zou me daar dan ook aan gehouden hebben!
@allemaal

Heb weer een avondje zitten lezen hier. Ben helemaal stil ervan.

Een SV, bewust vreemdgaan (!). Dat we het willen, dat we het kunnen (met of zonder verliefdheid), dat het op je pad komt, dat je ermee moet dealen, je het jezelf en de anderen bewust aandoet, dat je gek wordt van verlangen, dat je gek wordt van angst, van schaamte/schuld, van het bedenken van mogelijke oorzaken, gevolgen, toekomstscenario's....

Poeh, ben er weer zo moe van. Misselijk ook.

Maar ja. Lust & liefde. Of is dit alles vooral een vlucht, het excuus om niet die dingen aan te pakken die met nr.1 niet lekker gaan.

Ik heb me verbonden en kan niet meer loslaten lijkt het. Tot wanneer? Tot het uitkomt en ik genadeloos en terecht op mij flikker krijg en alles kwijt ben?

Dat het zo heftig is dat ik het risico wil lopen: blijf het ongelofelijk vinden....

Lees graag meer over hoe jullie hiermee dealen. Ik red het steeds net. Maar niet lang meer. Het is niet te doen als je echt gaat nadenken, toch?!

Veel geluk & ook genot dan maar voor allemaal.
gezellig hier !

lees nog steeds mee en bemoei mij hier niet mee,nadenkertjes zat gehad voor vandaag .

@toy:heerlijk dat je genie t.

@marjo:20 uur samen,ook heerlijk !

truste allemaal.
@ Angel, als er een discussie is betekent het toch niet meteen dat het ongezellig is?.Een discussie wordt vaak met ruzie vergeleken en dat is toch echt niet zo. En als jij hierdoor nadenkertjes hebt, is dat mooi meegenomen.

Welterusten allemaal en morgen gezellig weer op
@Toy, heerlijk voor je dat jij die liefde ook gevonden hebt.

Jij verdient vanaf nu echt alle geluk in het leven.

Wel ben ik nog steeds van mening dat die date van je zo onderhand wel een andere naam verdient

@ Bkstr, wat heb jij een heerlijke avond gehad. Geniet van de wolk maar kijk je uit dat je niet verliefd wordt?

@ Angel, wederom beterschap!

Ik doe nog steeds een poging tot bijlezen maar minnaar is inmiddels online
Jemig, ga ik eens vroeg naar bed om gezellig met mijn lieve nr1 de slingers op te hangen ontstaat hier zomaar een interessante discussie.

Zelf die slingers ophangen is totaal geen dooddoener.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je geluk in de leven, je kan anderen nooit verantwoordelijk houden voor jouw geluk.

Ik heb veel aan die uitdrukking gehad, vooral in de tijd dat mijn benenwagen (zo'n 2 jaar geleden) vervangen leek te moeten worden door een wagen op wielen. Ik kon kiezen uit kniezen (heb ik zeker ook gedaan) en uit het aanpakken van mijn eigen geluk!

Zelf ben ik mijn slingers op gaan hangen en dat heeft mij heel veel opgeleverd en daardoor heb ik ook heel veel anderen blij kunnen maken!

Pluk de dag is ook zo'n uitdrukking, vier het leven!

Het leven kan zomaar plotseling afgelopen zijn weet ik uit zeer pijnlijke ervaring.

Dus probeer ik zo positief mogelijk te leven, leuke dingen te doen, behalve mezelf ook andere mensen blij te maken, respect te hebben voor mezelf en voor anderen.

Tuurlijk heb ik dagen dat dat niet lukt om positief te zijn en ik het liefst onder mijn dekens even wegkruip.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
En de slingers zul je elke keer weer opnieuw en opnieuw op moeten hangen anders verstoffen ze en vergaan ze.

Dus ook in je relatie zal je moeten blijven werken om het leuk te houden, dat doe je over het algemeen samen.

Maar ook hier weer: het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid, je kan nooit en te nimmer de verantwoordelijkheid van je geluk bij een ander leggen.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Als je een relatie(gezin) hebt ben je zeker wel verantwoordelijk voor het geluk (welzijn) van je partner/kinderen. Als je daarin puur voor je eigen geluk gaat door bv vreemd te gaan, vind ik dat je een egoistisch mens bent. Gelukkig zijn zit in jezelf, dat is een hele andere stelling.

Had ik al verteld dat ik zin heb in 2010? En vooral in januari
Stew ik heb een verrassing voor je! Het is januari 2010!

Marjo, heb je suggesties voor een andere naam dan Date?
@Toy, ik vind Date juist een heel lieve benaming. Hoort helemaal bij jou ......

Jij zit er toch niet iets anders in dan ik bijvoorbeeld.

@Marjo, dat klinkt heerlijk, zo'n eerste keer helemaal met je minnaar los. Wat zou je doen als je man een open relatie "toestaat" maar je minnaar wil je liever voor zich zelf?

Pff miss een lastige vraag (ook nog erbij), antwoord geven hoeft niet perse hoor. Ik vroeg het me gewoon af.
@Ninah, ik vind het ook wel lief, en gelukkig heb ik vandaag weer een date met Date, mijn eigenste lieve lekkere date, zo, dat klinkt goed!

Ik begrijp alleen je tweede zin niet...

Jij zit er toch niet iets anders in dan ik bijvoorbeeld. HUH?!
@Marjo, wat leuk voor je dat je nu zo geniet. Maak een keuze en bereid je voor op de gevolgen, maar geniet. Want iemand anders zal dat niet voor jou doen.

@Toy, als je de naam van date gaat veranderen dan zijn we het echt kwijt hoor, date is date;)

Over de discussie: Je moet de consequenties van het vreemdgaan dragen, dat betekent dat je met de regelmaat vd klok te maken zult hebben met schuldgevoelens, dat je soms denkt bij jezelf waar ben ik in godsnaam mee bezig, dat je inziet dat je niet zonder een van beide kan, dat je de keuze bewust hebt gemaakt om niets te zeggen...etc etc. Niemand heeft ooit gezegd dat het makkelijk zou zijn. Maar er een legitieme reden voor zoeken, lijkt mij enigzins ongepast.
@Car, dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben, dat jullie de weg kwijtraken! Dus date blijft date. Nou date ik verder niet buiten date om dus ik ben vrij gemakkelijk te volgen met maar één date denk ik. Ik date er wel regelmatig mee, dat dan weer wel
@ Toy, Date is Date en hoort inmiddels helemaal bij jou. Ik begrijp denk ik wel wat Marjo bedoelt, date klinkt misschien niet zo serieus. En dat is hij inmiddels wel.

@ Careca,precies! Er zijn geen legitieme redenen voor, en geen excuses. Dat klinkt allemaal als je eigen straatje schoonvegen. Ik weet dat ik 'slecht' ben, verzin er geen excuses voor, maar zou het soms wel heel erg graag anders willen.
@ stew, nee, dat had je nog niet met ons gedeeld.

en ik denk dat toy gelijk heeft.... het is januari

Ik ben benieuwd waarom specifiek januari, hoe zit dat met de andere maanden.

@ toy, ik vind Date oke, is al anders dan date. Nr1 vind ik iig niet meer kunnen, sorry.
quote:toytje schreef op 11 januari 2010 @ 10:18:

@Ninah, ik vind het ook wel lief, en gelukkig heb ik vandaag weer een date met Date, mijn eigenste lieve lekkere date, zo, dat klinkt goed!

Klinkt heel goed, heel lief en past bij je ....

Ik begrijp alleen je tweede zin niet...

Pff ik bedoel, net iets anders .... jou lieve Date is gewoon je heerlijke lieve legale date ...

Jij zit er toch niet iets anders in dan ik bijvoorbeeld. HUH?!
@ car, goed gezegd, helemaal mee eens!
Klopt ja, hij is bloedgeilserieus!

En Date hoort zo bij mij dat ik dat niet kan veranderen nee. Zou ineens net zijn of ik het over iemand anders heb en dan raken we allemaal de weg kwijt.

Nr1 vind ik ook niet lekker klinken nee.

Misschien kan het ook wel niet, nooit zo over nagedacht.

Ik snap het Ninah, heerlijk legaal ja!

Stop maar even met raaskallen hier over Date, date met Date enz.

Drie uurtjes slaap is duidelijk niet voldoende voor mij, ga ik een beetje vaag van doen volgens mij
quote:haddock schreef op 11 januari 2010 @ 10:27:

@ stew, nee, dat had je nog niet met ons gedeeld.

en ik denk dat toy gelijk heeft.... het is januari

Ik ben benieuwd waarom specifiek januari, hoe zit dat met de andere maanden.

@ toy, ik vind Date oke, is al anders dan date. Nr1 vind ik iig niet meer kunnen, sorry.

Echt? Is het al januari? Januari is een beetje een feestmaand, om de koude winter door te komen zeg maar....Ik kan er niet te specifiek over schrijven , al had ik het wel met je willen delen.

Maarja, die functies ook die hier niet werken
@ toy, ik bedoelde 'nr1' zonder enige verborgen boodschap. Na al die tijd Date kun je hem niet meer anders gaan noemen voor je. Ook niet nr1, ook al is-ie dat inmiddels wel voor je.
Mooi, alle stemmen voor "Date" .

Ik heb tot nu toe ook een heel mooie januari stew .... .

Geniet er maar van.
@ stew, ach die functies hier. Zonder die functies lukt het ook wel!

en je maakt me nieuwsgierig...
Oke oke oke de Date van Toy blijft gewoon Date heten, het was maar een ideetje hoor
quote:stewardess schreef op 10 januari 2010 @ 21:40:

@Lookolook, ik vind het hartstikke goed dat je in gesprek blijft. Het is veel makkelijker om die gesprekken niet te voeren, dus petje af.

Thanks stew

Maar na een aantal postings nadat ik hier niet meer was, vraag ik me dan wel weer af.. Is het wel eerlijk dat ik 'het' op zijn bordje leg?

Ach, waar heb ik het nu helemaal over. Ik kan alleen nog maar meedoen met dit soort discussies hier. Veel liever had ik ook zo'n roze wolk. En wat is er dan zo leuk aan januari stew?? (beetje mosterd lees ik nu... have fun!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven