Nieuwe angel 1
maandag 11 januari 2010 om 15:09
Hoi allemaal,
Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!
Naomi
Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!
Naomi
maandag 11 januari 2010 om 16:14
Tjezus jongens, kijken jullie uit dat dit geen veren-in-iemands-reet-topic wordt? Anders moet er meteen gemodereerd gaan worden hier!
Nee serieus: echt heel leuk om te lezen allemaal! Alle goede raden en successen steek ik in mijn zak en haal ik tevoorschijn als ze nodig zijn.
De komende drie weken zal Vinyl mij inwerken, wat betekent dat ik achter de schermen al helemaal mee draai en soms dus ook zal posten als One, maar tot 1 februari onder de bezielende en controlerende leiding van Vinyl en de andere Angels.
Nee serieus: echt heel leuk om te lezen allemaal! Alle goede raden en successen steek ik in mijn zak en haal ik tevoorschijn als ze nodig zijn.
De komende drie weken zal Vinyl mij inwerken, wat betekent dat ik achter de schermen al helemaal mee draai en soms dus ook zal posten als One, maar tot 1 februari onder de bezielende en controlerende leiding van Vinyl en de andere Angels.
maandag 11 januari 2010 om 16:16
maandag 11 januari 2010 om 16:30
@Prulletje: je kunt zelf solliciteren door een mail te sturen naar forum@viva.nl. Vervolgens kiezen de angels uit het aanbod dat ze via de mailtjes hebben gekregen en eventuele namen van mensen die zelf graag als angel zouden zien. Degene die gekozen wordt moet unaniem gekozen zijn door alle vijf de angels en Naomi.
maandag 11 januari 2010 om 16:35
Niet m te zeiken, niet om te zuigen (ik ben iedereen maar voor) maar een tip: als jij en Vinyl allebei als One gaan posten is het wel handig dat jullie er ff bij zetten wie. Of heb je al zon herkenbare avatar dat dat niet nodig is?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 11 januari 2010 om 16:36
quote:Etosha schreef op 11 januari 2010 @ 16:30:
@Prulletje: je kunt zelf solliciteren door een mail te sturen naar forum@viva.nl. Vervolgens kiezen de angels uit het aanbod dat ze via de mailtjes hebben gekregen en eventuele namen van mensen die zelf graag als angel zouden zien. Degene die gekozen wordt moet unaniem gekozen zijn door alle vijf de angels en Naomi.Lameraaien, er is unaniem tegen mij gestemd
@Prulletje: je kunt zelf solliciteren door een mail te sturen naar forum@viva.nl. Vervolgens kiezen de angels uit het aanbod dat ze via de mailtjes hebben gekregen en eventuele namen van mensen die zelf graag als angel zouden zien. Degene die gekozen wordt moet unaniem gekozen zijn door alle vijf de angels en Naomi.Lameraaien, er is unaniem tegen mij gestemd
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.