Bar de liefde
zondag 10 januari 2010 om 22:12
Ik snap je bezwaar tegen een algemene meet wel hoor Tang. Een wat ik nog erger zou vinden: ik spelt mijn badge op van Nijntje, en de mensen deinzen vervolgens uiteen als ze me aan zien komen.
Dames, ik heb vandaag geschaatst! Jawel. En een pijn dat het deed. Pijn! Ahhhhhhhhh. Ik MOET echt een keer goeie schaatsen kopen.
Maargoed, ik kan het schaatsen afvinken voor dit jaar.
Dames, ik heb vandaag geschaatst! Jawel. En een pijn dat het deed. Pijn! Ahhhhhhhhh. Ik MOET echt een keer goeie schaatsen kopen.
Maargoed, ik kan het schaatsen afvinken voor dit jaar.
maandag 11 januari 2010 om 09:07
Moge, zei ze nog half slapend. Wat heb ik slecht geslapen. Ben zenuwachtig, moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor uitslag van een pijnlijk onderzoek wat ik vorige week heb gehad. Ik heb al 3 jaar elke dag (vaak ondraaglijke) pijn. Ik hoop dus dat er iets uit gekomen is. Er is mij alleen al vooraf gezegd dat de kans heel klein is. Maar komt er niets uit dan kan ik misschien doorverwezen worden naar een pijn-polie (daar had jij het ook een keer over he Poez?).
Ben heel benieuwd. Zou zo graag wat minder pijn willen hebben.
Duimen maar.
Ben heel benieuwd. Zou zo graag wat minder pijn willen hebben.
Duimen maar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 11 januari 2010 om 09:45
Goh HPL, dat jij zo'n schijterd ben had ik niet achter je gezocht
Nijn, schaatsen? Ben jij gek?! Das levensgevaarlijk!
MV, succes vandaag, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!
Vandaag de dag weer vrolijk begonnen op kantoor. Allemaal nieuwe zaken, nog één oude scheidingfromhell af te ronden en dan slechts verse vechtende exparen. Hoera!
Ik neem nog een cappuchino.
Nijn, schaatsen? Ben jij gek?! Das levensgevaarlijk!
MV, succes vandaag, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!
Vandaag de dag weer vrolijk begonnen op kantoor. Allemaal nieuwe zaken, nog één oude scheidingfromhell af te ronden en dan slechts verse vechtende exparen. Hoera!
Ik neem nog een cappuchino.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 11 januari 2010 om 11:28
maandag 11 januari 2010 om 11:53
Zeker dapper het schaatsen. Ik heb van de week mijn schaatsen via MP verkocht. Heb voor dat geld (beetje bijbetalen) een kookboek van een forumster kunnen overnemen die ik al zo lang wilde. Waarschijnlijk heb ik deze week het kookboek. Meer dan 1200 pagina's dus ik heb voorlopig wat te lezen .
maandag 11 januari 2010 om 12:04
Als het goed is krijg ik van een forumster (bambina) die morgen in de bus/met de post. Op mijn topic bij eten over Italiaans eten bood ze mij die 2e hands aan voor 26 euro. Mijn schaatsen kon ik voor 20 euro verkopen dus ben zeer happy ermee. Wel de echte DZL he, niet die pasta uitgave.
Heb jij hem ook HPL?
Heb jij hem ook HPL?
maandag 11 januari 2010 om 12:25
Ik wilde hem al heel lang. Maar zelfs op MP was die 2e hands nog erg duur. Kon ik hem laatst kopen voor 26 euro, bij de gegevens overdracht zegt die man opeens, het is wel een EN editie. Ja dat wil ik niet. Bambina las dat en toen mocht ik die van haar (NL editie) voor dat bedrag overnemen.
Ik eet ook niet dagelijks Italiaans. Maar ik zou het wel leuk vinden om mij meer te interesseren voor echte Italiaanse maar niet-pasta recepten. Nou ja, het lijkt mij een geweldig kookboek.
Ik eet ook niet dagelijks Italiaans. Maar ik zou het wel leuk vinden om mij meer te interesseren voor echte Italiaanse maar niet-pasta recepten. Nou ja, het lijkt mij een geweldig kookboek.
maandag 11 januari 2010 om 13:20
maandag 11 januari 2010 om 18:43
Vanmiddag in het ziekenhuis geweest. Uit het EMG (1,5 uur stroomstoten in hoofd en lichaam en naalden in je spieren en zenuwen) kreeg ik de uitslag dat ze niets hadden gevonden. De neuroloog was blij. Ik (nog) niet. Ik denk altijd bij een oorzaak dat het misschien ook behandelt kan worden. Nu volgende week een MRI scan van mijn rug, kijken of daar iets niet goed zit. Na al die jaren heb ik geen keuze dan afwachten. Eigenlijk was er een wachtlijst (voor nu heb ik ook bijna een jaar moeten wachten), maar ze hebben mij er tussen gepropt.
Wat een veranderingen he? Nieuwe angel bekend. Bans en waarschuwingen worden bekend gemaakt.
Poez, voor het geval je het gemist hebt, ik las net op dat topic dat HPL een ban heeft tot 25 januari. Dus je kan beter mailen met haar.
Wat een veranderingen he? Nieuwe angel bekend. Bans en waarschuwingen worden bekend gemaakt.
Poez, voor het geval je het gemist hebt, ik las net op dat topic dat HPL een ban heeft tot 25 januari. Dus je kan beter mailen met haar.
maandag 11 januari 2010 om 19:43
Ik zie dat het hele beleidstopic weg is. En het bantopic ook?
Dat HPL een ban heeft, verbaast me niet. Ik ben dol op dr hoor, maar soms is genoeg gewoon genoeg, al zou je gelijk hebben. (En dat weet ik dan weer niet, want sinds mijn pauze van het najaar heb ik me voorgenomen nergens meer mee te bemoeien. Ik lees niet eens meer echt mee, vang alleen hier en daar wat op. Wel zo relaxet forummen.) Maar ik zal dr missen en met smart op haar terugkomst wachten
HPL, als je meeleest: mail me dat recept ff!
Dat HPL een ban heeft, verbaast me niet. Ik ben dol op dr hoor, maar soms is genoeg gewoon genoeg, al zou je gelijk hebben. (En dat weet ik dan weer niet, want sinds mijn pauze van het najaar heb ik me voorgenomen nergens meer mee te bemoeien. Ik lees niet eens meer echt mee, vang alleen hier en daar wat op. Wel zo relaxet forummen.) Maar ik zal dr missen en met smart op haar terugkomst wachten
HPL, als je meeleest: mail me dat recept ff!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 11 januari 2010 om 20:07
Ik ben een paar uurtjes geweest vanmiddag. Ging wel goed, alhoewel je dan moet praten en als ik ergens geen zin in heb...
Daarna mijn mailbox gelezen, mudjevol.
Ik krijg alle vrijheid om tot mezelf te komen, ik mag werken hoe lang en wanneer ik wil.
Mij is opgedragen om heel goed mijn rust te nemen en bij te komen.
Ik ga morgen gewoon en dan zie ik wel waar het schip strandt.
Als ik weg wil, mag ik weg. Ik heb alle ruimte gekregen.
Daarna mijn mailbox gelezen, mudjevol.
Ik krijg alle vrijheid om tot mezelf te komen, ik mag werken hoe lang en wanneer ik wil.
Mij is opgedragen om heel goed mijn rust te nemen en bij te komen.
Ik ga morgen gewoon en dan zie ik wel waar het schip strandt.
Als ik weg wil, mag ik weg. Ik heb alle ruimte gekregen.