postcode loterij 170 miljoen

11-01-2010 21:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien het feit dat we met 17 miljoen mensen in Nederland wonen zou dat per persoon ongeveer op 10 miljoen uitkomen.

Buiten dat dat heel raar veel is (ik zeg verdeel de hele boel over iedereen en geen gezeik, iedereen rijk)

Vraag ik me ook het volgende af, als iedereen 10 miljoen zou krijgen en heel nederland dus 10 miljoen rijker zou zijn, gaat de waarde van het geld heel snel omlaag zodat iedereen weer middel inkomen heeft of is iedereen dan rijk.
Alle reacties Link kopieren
Huh???
Alle reacties Link kopieren
Lees/reken ik nou scheef of klopt dit niet helemaal..?
Alle reacties Link kopieren
Volgens die banner rechts zitten ze op een prijzenpakket van 170 miljoen, dat is ongeveer 10 miljoen p.p.



Ik snap ook niet hoe dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik dan nu ineens wel een lot koop hoor, maar dat terzijde
Alle reacties Link kopieren
Als er 17 mensen winnen wel ja...
Alle reacties Link kopieren
Maar met 170 miljoen is iedereen toch alleen 10 miljoen rijker als er maar 17 mensen in Nederland zouden wonen?
Alle reacties Link kopieren
Jouw berekening klopt niet helemaal!

170 miljoen gedeeld door 17 miljoen is 10euro per persoon.

Dat luttele bedrag lijkt me iets te veel moeite om dat aan iedereen uit te delen...
Alle reacties Link kopieren
Je maakt een rekenfoutje. Snel gezegd denk ik dat het om 17 euro per persoon gaat.

Overigens is dit het jaarpakket aan prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Suze, even heel blond gerekend. Als je het eenmaal verkeerd leest/rekent zie je het niet meer helder.
Alle reacties Link kopieren
Lobelia, tukkie doen maar?
170000000:17000000= 10 helaas
Alle reacties Link kopieren
Maar ook dat tientje zal ik wel niet winnen...in al die jaren dat ik nu mee speel, heb ik alleen 2 keer Ben en Jerry's gewonnen....erg lekker, dat wel. Speel nu alleen nog maar mee, omdat ik te lui ben om op te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, toen de MAVO nog geen VMBO was, he.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wheheheheh
Ja, dat vind ik echt.
Verder zeg ik niks.......
Alle reacties Link kopieren
OMG.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk cadeau idee





Alle reacties Link kopieren
http://www.kladblok.nl/rekenmachine/rekenmachine.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Na het kwartje van Kok, het tientje van de Postcodeloterij. Ik zeg, doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven