Body scrub
vrijdag 8 januari 2010 om 23:03
Nooit je gezicht scrubben met body scrub
Het is koud en guur, mn scrub was op, bbbrrr te koud om naar de winkel te gaan.
Ach, nog een tube body scrub in de kast staan, iets zachter scubben en dan zal ut wel los lopen,
Ik ben zo rood als een tomaat, mn dode huidcellen zijn zeker te weten weg, en denk ook meerder huidlagen.
Hoop dat het morgen is weggetrokken.
Het is koud en guur, mn scrub was op, bbbrrr te koud om naar de winkel te gaan.
Ach, nog een tube body scrub in de kast staan, iets zachter scubben en dan zal ut wel los lopen,
Ik ben zo rood als een tomaat, mn dode huidcellen zijn zeker te weten weg, en denk ook meerder huidlagen.
Hoop dat het morgen is weggetrokken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zondag 10 januari 2010 om 21:17
Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is die uit de handel! Mijn gezicht voelde echt zachter aan.
Ik had ook vaak de neiging om heel hard en goed te scrubben, maar je huid kan niet zo veel hebbn in je gezicht.
Wie weet een lekkere gezichtsscrub met grote korrels? Dat het ook goed helpt. Liefst niet al te duur
diaantje1971, hoe is het nu met je gezicht?
Ik had ook vaak de neiging om heel hard en goed te scrubben, maar je huid kan niet zo veel hebbn in je gezicht.
Wie weet een lekkere gezichtsscrub met grote korrels? Dat het ook goed helpt. Liefst niet al te duur
maandag 11 januari 2010 om 21:05
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 21:17:
Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is die uit de handel! Mijn gezicht voelde echt zachter aan.
Nog steeds rood, kurkdroog,
Ook door het weer , maar dat scrubben heeft geen goed gedaan,maar wie weet komt er een heel nieuw vel tevoorschijn, want ben aan het vervellen.
Nog steeds rood, kurkdroog,
Ook door het weer , maar dat scrubben heeft geen goed gedaan,maar wie weet komt er een heel nieuw vel tevoorschijn, want ben aan het vervellen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
dinsdag 12 januari 2010 om 00:02
@ ikwilafvallen:
ik vind de gezichtsscrub van dr. Van der Hoog voor de vette/onzuivere huid wel fijn. Scrubt stevig maar de korreltjes zijn niet 'scherp' zegmaar. Wat je weleens hebt met bv. abrikozenpittenscrub. Dan beschadig je eigenlijk je huid. Als de scrubbolletjes in de creme mooi afgerond zijn, is dat beter.
ik vind de gezichtsscrub van dr. Van der Hoog voor de vette/onzuivere huid wel fijn. Scrubt stevig maar de korreltjes zijn niet 'scherp' zegmaar. Wat je weleens hebt met bv. abrikozenpittenscrub. Dan beschadig je eigenlijk je huid. Als de scrubbolletjes in de creme mooi afgerond zijn, is dat beter.
dinsdag 12 januari 2010 om 00:05
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 21:17:
Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is
Biocura, van de Aldi. Je voelt de korrels, maar ze zijn niet te grof.
Kost geen drol
Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is
Biocura, van de Aldi. Je voelt de korrels, maar ze zijn niet te grof.
Kost geen drol