Het Krekkelstad-Groepje!
dinsdag 12 januari 2010 om 10:38
quote:Kookie schreef op 12 januari 2010 @ 10:34:
zwemles, vond het horror toen mijn kinderen moesten.
Vreselijk, die warmte en benauwdheid in het Aquadrome.
Beide kinderen deden er lekker lang over, de jongste stapte later over naar het slagman, daar was het iets beter toeven.
die van mij zit op Zwem-inn bij de Twentehallen. nog kleiner en nog benauwder!
de oudste zit er nu ruim 1 jaar op... hopelijk mrt of juni zn A diploma. de jongste mag april/mei beginnen...
tis idd een gesjees..2x per week een half uur pffffffffff
zwemles, vond het horror toen mijn kinderen moesten.
Vreselijk, die warmte en benauwdheid in het Aquadrome.
Beide kinderen deden er lekker lang over, de jongste stapte later over naar het slagman, daar was het iets beter toeven.
die van mij zit op Zwem-inn bij de Twentehallen. nog kleiner en nog benauwder!
de oudste zit er nu ruim 1 jaar op... hopelijk mrt of juni zn A diploma. de jongste mag april/mei beginnen...
tis idd een gesjees..2x per week een half uur pffffffffff
dinsdag 12 januari 2010 om 10:53
Twents proat'n geet altied better dan 't schriev'n.
Doar mot i'j ech veur leert hebb'n, gleuf ik. Van den toalkunnigen dee zich altied met 'n Twentse sproak bezig hoald. Den dominee Anne van der Meijden, dee kan d'r wa wat van....
En nu gaan we maar weer over op het Nederlands... dat gaat wat makkelijker...
Lijkt me niets, dat gerees... Gelukkig heb ik dat (nog) niet... dus ik ga vanmiddag om half vijf lekker naar huis en dan ga ik of ff koken of ff lekker op de bank (ligt er even aan of vriend kookt of ik ) en dan lekker helemaal niks....
Maar goed... wie weet komt dat ooit allemaal nog wel.... maar dat duurt dan in ieder geval nog een jaar of 5 (hoe oud zijn kids eigenlijk als ze op zwemles gaan????)
Doar mot i'j ech veur leert hebb'n, gleuf ik. Van den toalkunnigen dee zich altied met 'n Twentse sproak bezig hoald. Den dominee Anne van der Meijden, dee kan d'r wa wat van....
En nu gaan we maar weer over op het Nederlands... dat gaat wat makkelijker...
Lijkt me niets, dat gerees... Gelukkig heb ik dat (nog) niet... dus ik ga vanmiddag om half vijf lekker naar huis en dan ga ik of ff koken of ff lekker op de bank (ligt er even aan of vriend kookt of ik ) en dan lekker helemaal niks....
Maar goed... wie weet komt dat ooit allemaal nog wel.... maar dat duurt dan in ieder geval nog een jaar of 5 (hoe oud zijn kids eigenlijk als ze op zwemles gaan????)
dinsdag 12 januari 2010 om 11:09
quote:Yraatje schreef op 12 januari 2010 @ 10:53:
nee dat gerees is ook niks, maarja veiligheid gaat boven alles. Ik vind het kunnen zwemmen wel belangrijk.
Maar het is gewoon lastig combineren als je ook nog werkt.
Ze mogen met 4 op zwemles... maar dat is best jong hoor ik vele zeggen. ze zijn dan nog zo speels.
Toch heb ik de oudste erop gedaan toen hij 5 werd. Hij had erge watervrees vanaf zn geboorte...dat hebben we er zelf afgekregen. maar nu dus tijd voor zwemlessen aangezien hij zwemmen nu wel leuk gaat vinden. hopelijk heeftie binnen een paar maanden nu ook zn diploma.
De jongste is straks 4,5 jaar als hij op zwemles gaat, maar das een waterratje!
ach ff een paar jaar doorbijten, maar dan hebben ze het ook he
nee dat gerees is ook niks, maarja veiligheid gaat boven alles. Ik vind het kunnen zwemmen wel belangrijk.
Maar het is gewoon lastig combineren als je ook nog werkt.
Ze mogen met 4 op zwemles... maar dat is best jong hoor ik vele zeggen. ze zijn dan nog zo speels.
Toch heb ik de oudste erop gedaan toen hij 5 werd. Hij had erge watervrees vanaf zn geboorte...dat hebben we er zelf afgekregen. maar nu dus tijd voor zwemlessen aangezien hij zwemmen nu wel leuk gaat vinden. hopelijk heeftie binnen een paar maanden nu ook zn diploma.
De jongste is straks 4,5 jaar als hij op zwemles gaat, maar das een waterratje!
ach ff een paar jaar doorbijten, maar dan hebben ze het ook he
dinsdag 12 januari 2010 om 11:44
Twents voor beginners
Vergaderen in Twente
Ik verklaar bij deze de vergadering voor geopend - Wakker wordn
Bent u vandaag de notulist? - Skrief ie?
Ik denk niet dat deze opmerking significant bijdraagt aan het gespreksonderwerp - Kwats!
Ik zou u graag uitnodigen voor een gesprek onder vier ogen - Goaj' met noar boet'n?
Uw lijn van redeneren lijkt mij van iedere logica gespeend - Goa toch hèn!
Dan wordt nu de koffie geserveerd - Wat, gin bier?
Ik hoop niet dat u problemen met mijn functioneren heeft - Haj' wat?
Uw voorstel lijkt mij voor dit bedrijf geen resultaten op te leveren - Ie bint nie wies
Kunt u uw medewerkers op deze nieuwe regel attenderen - Zeg die leu es an
Hetgeen u mij zojuist meedeelde, was mij niet geheel duidelijk - Hè?
Excuseer, ik moet even een telefoontje plegen - Em beln
Dan is het nu tijd geworden voor de rondvraag - Haj' nog wat?
De vergadering is bij deze beeindigd - Wie goat op hoes an
Vergaderen in Twente
Ik denk niet dat deze opmerking significant bijdraagt aan het gespreksonderwerp - Kwats!
Ik zou u graag uitnodigen voor een gesprek onder vier ogen - Goaj' met noar boet'n?
Uw voorstel lijkt mij voor dit bedrijf geen resultaten op te leveren - Ie bint nie wies
dinsdag 12 januari 2010 om 16:38
quote:Tia Dalma schreef op 12 januari 2010 @ 11:44:
Twents voor beginners
Vergaderen in Twente
Jaah, die bedoelde ik!
Hoeft mijn kantoor niet meer op de kop.
Twents voor beginners
Vergaderen in Twente
Jaah, die bedoelde ik!
Hoeft mijn kantoor niet meer op de kop.
dinsdag 12 januari 2010 om 23:30
Yasmijn... kalm aan beginnen ook he, alles op zn tijd!
het is niet niks wat je op je bordje hebt gehad.
zo..ik ben weer thuis v/h werk. nu lekker 3 dagen vrij!!!
Zwemles van zoon ging wel redelijk..hij krijgtt 5 extra lessen zodat het hopelijk wat vanzelfsprekender gaat allemaal. hopelijk mag hij eind maart dan afzwemmen
het is niet niks wat je op je bordje hebt gehad.
zo..ik ben weer thuis v/h werk. nu lekker 3 dagen vrij!!!
Zwemles van zoon ging wel redelijk..hij krijgtt 5 extra lessen zodat het hopelijk wat vanzelfsprekender gaat allemaal. hopelijk mag hij eind maart dan afzwemmen
woensdag 13 januari 2010 om 10:21
quote:Bloesie schreef op 13 januari 2010 @ 08:23:
Yraatje, het is maar net welke beleving er is. Ik heb regelmatig vergaderingen meegemaakt, dan wel de catering gedaan, alles strak georganiseerd. Het nazitten duurde soms langer dan de vergadering zelf!
Goede morgen trouwens....
Nah, da's bij ons niet zo hoor... De vergaderingen waar catering bij is die duren inderdaad niet perse lang... maar vergaderingen van de afdeling waar geen catering bij zit... nou die duren soms wel twee keer zo lang als gepland... En aangezien ik een hekel heb aan overleggen/vergaderingen etc.......
Jij ook goedemorgen inderdaad
Yraatje, het is maar net welke beleving er is. Ik heb regelmatig vergaderingen meegemaakt, dan wel de catering gedaan, alles strak georganiseerd. Het nazitten duurde soms langer dan de vergadering zelf!
Goede morgen trouwens....
Nah, da's bij ons niet zo hoor... De vergaderingen waar catering bij is die duren inderdaad niet perse lang... maar vergaderingen van de afdeling waar geen catering bij zit... nou die duren soms wel twee keer zo lang als gepland... En aangezien ik een hekel heb aan overleggen/vergaderingen etc.......
Jij ook goedemorgen inderdaad
woensdag 13 januari 2010 om 22:16
Nah, catering is n iet alleen maar koffie hoor Kookie!
Kan ook doodleuk een lunsjbuffet zijn of zo.
En tja, daarna zitten ze vaak nog lang na te leuteren.
Had het vanavond nog.
Een zwaar luxe buffet, eerst 2 toespraken van de directie en daarna vreten met die hap! Buffet uitgeruimd, willen ze allemaal nog koffie en daarna gingen ze nog gezellig weer aan de borrel, ladidadieda, bla,bla,bla....
Kan ook doodleuk een lunsjbuffet zijn of zo.
En tja, daarna zitten ze vaak nog lang na te leuteren.
Had het vanavond nog.
Een zwaar luxe buffet, eerst 2 toespraken van de directie en daarna vreten met die hap! Buffet uitgeruimd, willen ze allemaal nog koffie en daarna gingen ze nog gezellig weer aan de borrel, ladidadieda, bla,bla,bla....