Het Krekkelstad-Groepje!
vrijdag 8 januari 2010 om 10:41
Heeeeee, wat leuk! Meer Tukkers d'r bie
Die lijst met gezegdes, Yasmijn, geweldig!! En ik ken er zoveel van... (sommige moet je trouwens wel eerst hardop zeggen voordat je weet wat er staat )
Ik kuier overigens nooit, ik proat
Wisten jullie trouwens dat kraomschudd'n net zo goed kroamschudd'n kan blijven en helemaal geen kraamschudden genoemd hoeft te worden? De rest van Nederland weet namelijk toch niet wat dat is Die denkt werkelijk dat je met zo'n kind gaat zitten schudden ofzo
Die lijst met gezegdes, Yasmijn, geweldig!! En ik ken er zoveel van... (sommige moet je trouwens wel eerst hardop zeggen voordat je weet wat er staat )
Ik kuier overigens nooit, ik proat
Wisten jullie trouwens dat kraomschudd'n net zo goed kroamschudd'n kan blijven en helemaal geen kraamschudden genoemd hoeft te worden? De rest van Nederland weet namelijk toch niet wat dat is Die denkt werkelijk dat je met zo'n kind gaat zitten schudden ofzo
dinsdag 12 januari 2010 om 08:28
dinsdag 12 januari 2010 om 08:28
dinsdag 12 januari 2010 om 10:24
quote:yasmijn schreef op 12 januari 2010 @ 06:54:
Mogguh en tot later.
Ik ga voor het eerst weer werken na het plotselinge overlijden van mijn mama.
Ik heb gelukkig alle vrijheid, ik mag gaan en komen wanneer ik wil.
he Yas!
zal wel weer ff wennen zijn.... fij n dat je alle vrijheid hebt. ik hoop dat het een beetje gaat. ik weet nog toen mijn mams plotseling was overleden en ik weer aan het werk ging dat het best moeilijk was.
ik kreeg toch vragen van collegaas...wel fijn hoor, maar het is wel weer ff confronterend.
Kun je alles een beetje een plaats geven?? het valt niet mee he als iemand (plotseling) overlijd
Mogguh en tot later.
Ik ga voor het eerst weer werken na het plotselinge overlijden van mijn mama.
Ik heb gelukkig alle vrijheid, ik mag gaan en komen wanneer ik wil.
he Yas!
zal wel weer ff wennen zijn.... fij n dat je alle vrijheid hebt. ik hoop dat het een beetje gaat. ik weet nog toen mijn mams plotseling was overleden en ik weer aan het werk ging dat het best moeilijk was.
ik kreeg toch vragen van collegaas...wel fijn hoor, maar het is wel weer ff confronterend.
Kun je alles een beetje een plaats geven?? het valt niet mee he als iemand (plotseling) overlijd
dinsdag 12 januari 2010 om 10:26
quote:Yraatje schreef op 12 januari 2010 @ 08:28:
[...]
Ja hoor, en het was erg gezellig... ik kende het alleen niet van d'r... meestal is ze vroeger dan afgesproken
hahaha net als ik dus.. heb er een schurfthekel aan om te laat te komen. ben dus ook altijd te vroeg. en als ik om bep redenen te laat ben voel ik me zooooo rot.
ik heb een vriendin die standaard te laat komt..irritant.,
als we afspreken zeg ik altijd een tijd dat een half uur eerder is..dan weet ik zeker dat ze op tijd is hahaha
[...]
Ja hoor, en het was erg gezellig... ik kende het alleen niet van d'r... meestal is ze vroeger dan afgesproken
hahaha net als ik dus.. heb er een schurfthekel aan om te laat te komen. ben dus ook altijd te vroeg. en als ik om bep redenen te laat ben voel ik me zooooo rot.
ik heb een vriendin die standaard te laat komt..irritant.,
als we afspreken zeg ik altijd een tijd dat een half uur eerder is..dan weet ik zeker dat ze op tijd is hahaha
dinsdag 12 januari 2010 om 10:29
hier net de boodschappen binnen... was nog lekker rustig bij de Nettorama.
nu ff viva en koffie, om straks de kinderen alweer te gaan halen om 12 uur.
na 1500 uur zal ik niet veel online zijn... moet dan eerst koken, om 16.15 uur met zoon naar zwemles, en daarna meteen door naart werk... moet tot 2300 uur vandaag Blegh!
zo...dat was het weer ff voor nu!
Ps Yas..laat je ff weten hoe je dag was vandaag???
nu ff viva en koffie, om straks de kinderen alweer te gaan halen om 12 uur.
na 1500 uur zal ik niet veel online zijn... moet dan eerst koken, om 16.15 uur met zoon naar zwemles, en daarna meteen door naart werk... moet tot 2300 uur vandaag Blegh!
zo...dat was het weer ff voor nu!
Ps Yas..laat je ff weten hoe je dag was vandaag???
dinsdag 12 januari 2010 om 10:31