3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 20:30
Nou.... ik heb er wel ideeen over, maar tegelijk vind ik mijzelf eigenlijk een heel goed probleem voor anderen in zo'n topic en vraag ik mij af of ik zelf er wel wenselijk in ben.
Ik denk als je het er hier bij doet het ondergesneeuwd wordt door de vele posts, weet natuurlijk niet hoe serieus en actief mensen er echt mee bezig willen zijn, maar voor echte support en progressie, is het leuker als het niet verzand als je er iets over schrijft tussen heel veel andere dingen.
Ik denk als je het er hier bij doet het ondergesneeuwd wordt door de vele posts, weet natuurlijk niet hoe serieus en actief mensen er echt mee bezig willen zijn, maar voor echte support en progressie, is het leuker als het niet verzand als je er iets over schrijft tussen heel veel andere dingen.
dinsdag 12 januari 2010 om 20:32
Stress...over hoe moeilijk het is ergens terecht te komen voor een goede diagnose (autisme).
Stress omdat ex stress heeft en bang is me kwijt te raken. Nu ben ik bang die vriendschap te verliezen...
Stress omdat ik verliefd op iemand aan het worden ben.
Ik weet niet wat hij van mij vind.
En het komt misshien nu gewoon niet uit...
Stress omdat ex stress heeft en bang is me kwijt te raken. Nu ben ik bang die vriendschap te verliezen...
Stress omdat ik verliefd op iemand aan het worden ben.
Ik weet niet wat hij van mij vind.
En het komt misshien nu gewoon niet uit...
dinsdag 12 januari 2010 om 20:36
Justme.. misschien een hele nare opmerking van mij.. ik denk dat jij je ex-vriend niet echt kunt helpen. Ik denk dat het voor jou veel beter is dat jij even alleen aan jezelf denkt. Bezig zijn met het verliefd zijn en met die jongen.. Ik denk dat jij de sores van je ex-vriend er niet ook nog eens bij kunt hebben.
Denk aub eerst even aan jezelf meisje..
Denk aub eerst even aan jezelf meisje..