Waar erger jij je aan?

dinsdag 2 juni 2009 om 17:02
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...
Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.
Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...
Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

zaterdag 9 januari 2010 om 10:43
quote:Feesie schreef op 07 januari 2010 @ 17:03:
[...]
Vlinder, ik geloof dat jij zojuist mijn favoriete forummer bent geworden. Waar koopt men stickerverwijderaar? Ik wist niet dat het bestond, wat een geweldig nieuws!Bij de bouwmarkt of bij de drogist, bij de schoonmaakmiddelen. Ik heb een flesje van HG, maar het is er ook van andere merken.
[...]
Vlinder, ik geloof dat jij zojuist mijn favoriete forummer bent geworden. Waar koopt men stickerverwijderaar? Ik wist niet dat het bestond, wat een geweldig nieuws!Bij de bouwmarkt of bij de drogist, bij de schoonmaakmiddelen. Ik heb een flesje van HG, maar het is er ook van andere merken.

zaterdag 9 januari 2010 om 11:49
zaterdag 9 januari 2010 om 13:11
De stickeroplosser is voor de meeste dingen een goede oplossing. Het is alleen wel een agressief goedje. Fohnen helpt vaak ook, als je twijfelt of het materiaal aangetast gaat worden (bv bij de stickers aan de onderkant van nieuwe schoenen). Even een hoekje warm maken, dat lospeuteren en vervolgens met een hand fohnen en de sticker langzaam lostrekken.
zaterdag 9 januari 2010 om 13:27
quote:Vl43inder schreef op 07 januari 2010 @ 11:44:
[...]
De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.Niet echt een leuk leven lijkt me...
[...]
De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.Niet echt een leuk leven lijkt me...
zaterdag 9 januari 2010 om 18:21
Elke zeterdag vraag ik bij de slager om een STUKJE grilworst.
Wat doet het meisje...stopt een HELE grilworst in het zakje.
Ik vroeg om een STUKJE, niet een HELE grilworst.
ja maar, een hele grilworst is maar 3,50.
Ik vroeg om een STUKJE!!!!!!. (vernietigende blik)
Is me nu al 3 keer gebeurd, maar het meisje snapt het nog niet.
Wat doet het meisje...stopt een HELE grilworst in het zakje.
Ik vroeg om een STUKJE, niet een HELE grilworst.
ja maar, een hele grilworst is maar 3,50.
Ik vroeg om een STUKJE!!!!!!. (vernietigende blik)
Is me nu al 3 keer gebeurd, maar het meisje snapt het nog niet.
zondag 10 januari 2010 om 21:15
Ook ik erger me af en toe aan dingen;
-aan te harde muziek van mp3-spelers in de trein..
-maar nog erger: aan zo'n jochies van een jaar of 15 die muziekboxen bij zich dragen, doe anders gewoon lekker oordopjes in je oor.
En er is nog iets waar ik me echt kapot aan erger, namelijk dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn dat ze hulpverleners gaan lastig vallen terwijl ze met hun werk bezig zijn. Wat bezielt die mensen? Of dat buschauffeurs bespuugd worden.. uh waar is het respect?
-aan te harde muziek van mp3-spelers in de trein..
-maar nog erger: aan zo'n jochies van een jaar of 15 die muziekboxen bij zich dragen, doe anders gewoon lekker oordopjes in je oor.
En er is nog iets waar ik me echt kapot aan erger, namelijk dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn dat ze hulpverleners gaan lastig vallen terwijl ze met hun werk bezig zijn. Wat bezielt die mensen? Of dat buschauffeurs bespuugd worden.. uh waar is het respect?

zondag 10 januari 2010 om 21:29
zondag 10 januari 2010 om 22:37
collegaatjes (heb je soms ook een baantje?)
centjes verdienen (je krijgt geen salaris?)
vleesje (jakkie, het klinkt alleen al vies)
"met de de gulden was alles veel goedkoper"
" in den haag zitten alleen zakkenvullers"
de tram in de spits (veevervoer, nou ja, eigenlijk hoop ik dat vee meer ruimte krijgt)
Leuk topic!
centjes verdienen (je krijgt geen salaris?)
vleesje (jakkie, het klinkt alleen al vies)
"met de de gulden was alles veel goedkoper"
" in den haag zitten alleen zakkenvullers"
de tram in de spits (veevervoer, nou ja, eigenlijk hoop ik dat vee meer ruimte krijgt)
Leuk topic!

zondag 10 januari 2010 om 22:44
Dit jaar geen tandartsverzekering genomen; gewoon omdat ik me de afgelopen jaren voor niets scheel heb betaald en elke keer bij de halfjaarlijkse controle te horen kreeg, dat ik over een half jaar weer terug mocht komen. En het nieuwe jaar is nog geen twee weken oud en er is al één vulling afgebroken en één uitgevallen .
Ik vind het zo cynisch dat het ook wel weer iets komisch heeft .
Ik vind het zo cynisch dat het ook wel weer iets komisch heeft .
maandag 11 januari 2010 om 10:52

dinsdag 12 januari 2010 om 15:41
Ik erger mij vreselijk aan de vader van mijn kind. Hij doet werkelijk niets goed maar denkt dat hij de beste vader ter wereld is. Hij dreigt, intimideert, manipuleert en stalkt. Hij mag zijn kind door zijn eigen toe doen niet meer zien, maar ipv om bij zichzelf na te gaan wat hij verkeerd heeft gedaan, geeft hij mij overal de schuld van en blijft hij mij lastigvallen...
dinsdag 12 januari 2010 om 15:47
quote:Manderijntje75 schreef op 12 januari 2010 @ 15:41:
Ik erger mij vreselijk aan de vader van mijn kind. Hij doet werkelijk niets goed maar denkt dat hij de beste vader ter wereld is. Hij dreigt, intimideert, manipuleert en stalkt. Hij mag zijn kind door zijn eigen toe doen niet meer zien, maar ipv om bij zichzelf na te gaan wat hij verkeerd heeft gedaan, geeft hij mij overal de schuld van en blijft hij mij lastigvallen...
jeetje wat een ...
sterkte
jeetje wat een ...
sterkte

dinsdag 12 januari 2010 om 22:40
Ik erger me rot aan die zeurcollega met die zeurstem die bij mij in de buurt woont en mee wil rijden naar het werk als we dezelfde diensten hebben.
Ze stapt zuchtend in de auto,heeft altijd slecht gelapen...voelt een kriebel in de keel opkomen (PANIEK!!! dan ga je vast ziek worden...)'
Op de terugweg is ze zoooo moe,een zware dag gehad en hoofdpijn... blablablablablabala......enz.
Het vreet energie!! (en die hoofdpijn zal wel besmettelijk zijn want die krijg ik van haar gezemel)
Ze stapt zuchtend in de auto,heeft altijd slecht gelapen...voelt een kriebel in de keel opkomen (PANIEK!!! dan ga je vast ziek worden...)'
Op de terugweg is ze zoooo moe,een zware dag gehad en hoofdpijn... blablablablablabala......enz.
Het vreet energie!! (en die hoofdpijn zal wel besmettelijk zijn want die krijg ik van haar gezemel)

dinsdag 12 januari 2010 om 22:46
Iemand had het hier eens over fietsers die vlak achter je fietsen, ook als het heel rustig op de weg is (ben te lui om het terug te zoeken )
Vandaag had ik er zo een! Ik fietse gewoon lekker rustig, en een dame fietste zo dicht achter me, dat ze met haar voorwiel een stukje vlak naast mijn achterwiel zat. De hele tijd, tot ik af moest slaan!
Zo irritant!
Vandaag had ik er zo een! Ik fietse gewoon lekker rustig, en een dame fietste zo dicht achter me, dat ze met haar voorwiel een stukje vlak naast mijn achterwiel zat. De hele tijd, tot ik af moest slaan!
Zo irritant!

dinsdag 12 januari 2010 om 22:50
quote:Loreyi schreef op 12 januari 2010 @ 22:46:
Iemand had het hier eens over fietsers die vlak achter je fietsen, ook als het heel rustig op de weg is (ben te lui om het terug te zoeken )
Zo irritant!jaaaa...dat was ik!! Irritant toch?! Ik stap dan gewoon af tot hij/zij voorbij is!
Zo irritant!jaaaa...dat was ik!! Irritant toch?! Ik stap dan gewoon af tot hij/zij voorbij is!