Hip mantelpakje
woensdag 13 januari 2010 om 13:16
Bestaat zoiets? Ik bezit geen mantelpakjes, maar ik show honden en die hobby wordt hoe langer hoe serieuzer. En daar hoort een bepaalde nette kledingstijl bij, waar ik dus toch aan zal moeten.
Het liefste zou ik een pakje hebben met een wat langere rok, die aan de onderkant weer wijd is. Heet dat een tulp-rok? In ieder geval dus eerst aansluitend en van onderen wijd, zodat ik er makkelijk in kan bewegen. En ook niet te kort om diezelfde reden.
En, om het helemaal gecompliceerd te maken, het mag niet zwart, grijs of donker zijn.
Nou, makkelijk toch? Vind je t gek dat ik t niet kan vinden
Is hier iemand die zo'n kledingstijl draagt en weet naar welke winkel ik moet? Ik wil dus perse rokje en jasje die bij elkaar passen, en het liefst in een sprekende kleur zoals diepgroen, blauw, paars, oker of rood.
Wie o we heeft de gouden tip?
Het liefste zou ik een pakje hebben met een wat langere rok, die aan de onderkant weer wijd is. Heet dat een tulp-rok? In ieder geval dus eerst aansluitend en van onderen wijd, zodat ik er makkelijk in kan bewegen. En ook niet te kort om diezelfde reden.
En, om het helemaal gecompliceerd te maken, het mag niet zwart, grijs of donker zijn.
Nou, makkelijk toch? Vind je t gek dat ik t niet kan vinden
Is hier iemand die zo'n kledingstijl draagt en weet naar welke winkel ik moet? Ik wil dus perse rokje en jasje die bij elkaar passen, en het liefst in een sprekende kleur zoals diepgroen, blauw, paars, oker of rood.
Wie o we heeft de gouden tip?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 13 januari 2010 om 13:23
De bijenkorf is denk ik een goede. Weet je zeker dat je geen lange broek met een colbertje wil? Vind ik een stuk mooier vaak, zeker als je met honden zit te leuren Wat voor soort hond betreft het? dan kunnen we echt iets bijpassends zoeken
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 13 januari 2010 om 13:26
Ik weet niet waar je woont, maar bij mijn nichtje in het dorp zit Speksnijder, dat is zo'n uber-gereformeerde kledingwinkel, waar ze niet eens broeken verkopen, maar wel hele mooie pakjes. Ik vergaap me er in ieder geval altijd aan, maar koop dan niks omdat ik het zo duur vind. Maar altijd pakjes met rokjes en bijpassende jasjes. Misschien eens naar zo'n soort winkel gaan? Ze verkopen er Scapa of Scotland, Josephine, Marc & co. en meer van dat soort kleding.
woensdag 13 januari 2010 om 13:28
Verschillende rassen, maar donkere honden, middelgroot tot groot.
Ik sluit niet uit in de toekomst nog andere rassen voor te gaan brengen dus ik wil het liefste een gekleurde outfit. Kies ik nu voor wit of creme dan heb ik weer een probleem met lichte honden, de hond moet namelijk goed afsteken/uitkomen tegen je kleding. (en heel lichte kleding lijkt me met t hondengebeuren ook om andere redenen niet slim )
Ik heb al een geschikte broek, maar denk dat ik me gewoon fijner voel in een rok. Bovendien is die broek lichtgrijs, en ik wil dus graag een kleur omdat de hond dan beter uitkomt. En ik vind broeken in een kleur niet mooi, en rokken wel.
Ik sluit niet uit in de toekomst nog andere rassen voor te gaan brengen dus ik wil het liefste een gekleurde outfit. Kies ik nu voor wit of creme dan heb ik weer een probleem met lichte honden, de hond moet namelijk goed afsteken/uitkomen tegen je kleding. (en heel lichte kleding lijkt me met t hondengebeuren ook om andere redenen niet slim )
Ik heb al een geschikte broek, maar denk dat ik me gewoon fijner voel in een rok. Bovendien is die broek lichtgrijs, en ik wil dus graag een kleur omdat de hond dan beter uitkomt. En ik vind broeken in een kleur niet mooi, en rokken wel.
woensdag 13 januari 2010 om 13:28
Ik koop al mijn zakelijke pakken bij Vanilia. Die hebben een uitgebreide lijn van zakelijke pakken waarbij je keuze hebt uit normale en lange colberts, lange broeken, 3/4 broeken en rokjes. Je kunt dan ook 1 colbertje kopen met zowel een broek als een rok (doe ik wel vaker). Kun je wat vaker afwisselen.
woensdag 13 januari 2010 om 13:32
woensdag 13 januari 2010 om 13:32
Ah borderwalk, zoiets bedoel ik wel maar de rok mag wel iets korter! Liefst tot op de knie of net eronder. Er moeten namelijk platte schoenen onder (hakken zijn niet toegestaan) dus met een lange rok wordt t wel héél degelijk!
Nogmaals, ik zoek dus een gekleurd pakje en ik heb nog nooit een gekleurde, nette broek gezien. Jullie wel?
Vanilia en Bijenkorf zijn in de buurt, Speksnijder niet. Kijk, daar komen de tips aan.
(online mag overigens ook hoor)
Nogmaals, ik zoek dus een gekleurd pakje en ik heb nog nooit een gekleurde, nette broek gezien. Jullie wel?
Vanilia en Bijenkorf zijn in de buurt, Speksnijder niet. Kijk, daar komen de tips aan.
(online mag overigens ook hoor)
woensdag 13 januari 2010 om 13:34
quote:borderwalk schreef op 13 januari 2010 @ 13:33:
[afbeelding]
Jurkje met jasje zou niet kunnen?Oh dat kan zeker ook! Als het maar enigszins in de categorie 'netjes' is. Het moet gekleed zijn maar geen modeshow. Waar heb je dat plaatje vandaan, dat vind ik mooi!
[afbeelding]
Jurkje met jasje zou niet kunnen?Oh dat kan zeker ook! Als het maar enigszins in de categorie 'netjes' is. Het moet gekleed zijn maar geen modeshow. Waar heb je dat plaatje vandaan, dat vind ik mooi!
woensdag 13 januari 2010 om 13:37
woensdag 13 januari 2010 om 13:38
woensdag 13 januari 2010 om 13:44
Is dit genoeg kleur? 
Edit: Sjit, foto plakken werkt niet. Ga naar www.otto.nl zoek op 'kostuum apart pink' en aanschouw een knalroze pak! (wel met broek)
Edit: Sjit, foto plakken werkt niet. Ga naar www.otto.nl zoek op 'kostuum apart pink' en aanschouw een knalroze pak! (wel met broek)
woensdag 13 januari 2010 om 13:48
Ik zou toch eerder een jurkje kiezen met een paar laarzen eronder (geen Uggs, bij voorkeur toch iets met tenminste een klein hakje). Ik denk dat een mantelpak op jouw leeftijd erg ouwelijk staat.
Als de schoenen echt helemaal plat moeten zou ik toch voor een broekpak kiezen, zeker als je stevige benen zou hebben.
Als de schoenen echt helemaal plat moeten zou ik toch voor een broekpak kiezen, zeker als je stevige benen zou hebben.
mahna mahna tuduuuudududu
woensdag 13 januari 2010 om 13:52
quote:moi_eva schreef op 13 januari 2010 @ 13:44:
Is dit genoeg kleur?
Oh wauw. Nee dat kan echt niet! 't Moet netjes zijn
Ik heb dus gezocht in eerste instantie naar een broek-pak in een kleur, maar dat is volgens mij nog veel en veel moeilijker. Heb toen grijs gekocht, maar ben daar toch niet tevreden mee.
Ik heb overigens geen stevige benen, weet niet meer wie dat vroeg? Tijdens het showen draag ik ballerina's, hakken kan echt niet.
Is dit genoeg kleur?
Oh wauw. Nee dat kan echt niet! 't Moet netjes zijn
Ik heb dus gezocht in eerste instantie naar een broek-pak in een kleur, maar dat is volgens mij nog veel en veel moeilijker. Heb toen grijs gekocht, maar ben daar toch niet tevreden mee.
Ik heb overigens geen stevige benen, weet niet meer wie dat vroeg? Tijdens het showen draag ik ballerina's, hakken kan echt niet.
woensdag 13 januari 2010 om 14:00
Ouwelijk?? Ik heb diverse mantelpakjes, maar die zien er echt niet ouwelijk uit. Nu moet ik zeggen dat het niet dit soort mantelpakjes zijn:
Meer zoiets:
http://www.wehkamp.nl/dam ... 150&F=19,3,2,17&PI=2&SM=0
Ik heb trouwens iets gevonden wat misschien iets is voor Spijker:
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C01_L06_L44_352182/?PI=0
Niet met een dikke panty en ballerina's (dat vind ik een beetje ouwelijk), maar met leuke laarzen eronder, zoiets:
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C01_L07_L74_968639/?PI=0
Meer zoiets:
http://www.wehkamp.nl/dam ... 150&F=19,3,2,17&PI=2&SM=0
Ik heb trouwens iets gevonden wat misschien iets is voor Spijker:
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C01_L06_L44_352182/?PI=0
Niet met een dikke panty en ballerina's (dat vind ik een beetje ouwelijk), maar met leuke laarzen eronder, zoiets:
http://www.wehkamp.nl/dam ... /C01_L07_L74_968639/?PI=0
woensdag 13 januari 2010 om 14:01
Is wel erg barbie moi_eva Maar stiekem vind ik het toch wel gaaf.... Zelfde pak hebben ze ook in paars (model heeft broekspijpen omgeslagen??)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross