Mode & Beauty alle pijlers

Hip mantelpakje

13-01-2010 13:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bestaat zoiets? Ik bezit geen mantelpakjes, maar ik show honden en die hobby wordt hoe langer hoe serieuzer. En daar hoort een bepaalde nette kledingstijl bij, waar ik dus toch aan zal moeten.

Het liefste zou ik een pakje hebben met een wat langere rok, die aan de onderkant weer wijd is. Heet dat een tulp-rok? In ieder geval dus eerst aansluitend en van onderen wijd, zodat ik er makkelijk in kan bewegen. En ook niet te kort om diezelfde reden.

En, om het helemaal gecompliceerd te maken, het mag niet zwart, grijs of donker zijn.

Nou, makkelijk toch? Vind je t gek dat ik t niet kan vinden

Is hier iemand die zo'n kledingstijl draagt en weet naar welke winkel ik moet? Ik wil dus perse rokje en jasje die bij elkaar passen, en het liefst in een sprekende kleur zoals diepgroen, blauw, paars, oker of rood.

Wie o we heeft de gouden tip?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Deze topic is al wat ouder en op dat moment hing er nog niet zoveel in de winkels. Zelf ben ik ook op zoek naar een gekleurd mantelpakje zoals er zoveel in grijs en zwart te krijgen zijn.

Een gewone basic, gekleed en lengte van de rok zo ongeveer bij de knie. Zoveel mogelijk natuurlijke stoffen (dus liefst geen acryl en geen polyester.)

Ik ga ze bij voorkeur passen in bestaande winkels. Ik kom ze eigenlijk alleen maar in zwart, grijs en blauw tegen. Mijn voorkeur gaat naar rood, bruin en groene tinten.

Wie heeft ze gezien?

Alvast bedankt. Ik hoop dat jullie wat winkels kunnen noemen.

Plaatjes zijn natuurlijk ook leuk!
@Spijker

Ik heb niet terug kunnen lezen of je iets leuks gevonden hebt in de tussentijd. Misschien dat de anderen dat ook willen weten?
Voor mijn werk ben ik vrijwel altijd in pak. Met broek of met rokjes in allerlei lengtes. Niet ouwelijk, ik vind het persoonlijk erg leuk om een mantelpakje te dragen (al wordt dat het wel op het moment dat je het ook zo gaat noemen :-)

Het ligt ook een beetje aan het type dat je bent, of dat het ouwelijk wordt. Maar met de juiste schoenen kun je veel doen.

Winkels waar ik vaak slaag voor een redelijke prijs zijn SPS, Steps, Vanilia en WE.
quote:cheesyone schreef op 08 maart 2010 @ 23:33:

Voor mijn werk ben ik vrijwel altijd in pak. Met broek of met rokjes in allerlei lengtes. Niet ouwelijk, ik vind het persoonlijk erg leuk om een mantelpakje te dragen (al wordt dat het wel op het moment dat je het ook zo gaat noemen :-)

Het ligt ook een beetje aan het type dat je bent, of dat het ouwelijk wordt. Maar met de juiste schoenen kun je veel doen.

Winkels waar ik vaak slaag voor een redelijke prijs zijn SPS, Steps, Vanilia en WE.

Ja, dat is zo. Op het moment is het aanbod in andere kleuren dan zwart/ grijs/ blauw erg beperkt. Ik ken de "pakken" van WE en heb er een paar gehad. Heel draagbaar inderdaad. Niet te stijf, maar eenvoudig en gekleed.

Ik had gehoopt wat concrete bijdragen te krijgen zoals voor het zwarte jasje, dat was een andere topic.

Misschien nog iemand ergens in een winkel draagbare losse jasjes en bijpassende broeken en rokken gezien?
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 10-03-2010 13:07
Reden: Plaatje toch niet zo mooi...en weg gehaald.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven