Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
natuurlijk was ik een lief kind!

maar kritisch wat eten betreft, nee.

ik lust eigenlijk alles...
@assie: jij hebt ook met een maagd lachen! en beide vriendjes willen niet trouwen... en als ik niks aan mijn baarmoeder had etc. dan wilde mijn vriend ook liever wachten tot ik 32/33 ben..
heb net met een collega gelunched, bij mij thuis. Was erg gezellig, we hebben het ook over kinderen gehad. Zij gaan nu beginnen (ze wordt over een paar weken 34). Niet dat ze er erg aan toe is, maar de grens had ze voor zichzelf gesteld. Ze blijft het wel eng vinden....je weet natuurlijk nooit hoe het zal uitpakken. Dat is ook wel zo. Toch geeft het gevoel wel de doorslag denk ik

Hoop wel iets eerder te beginnen dan zij. 34 is al redelijk op leeftijd.....maar ach, genoeg die dan nog veel gezonde kindjes krijgen.

Nu eerst nog maar even van onze vrijheid genieten en een leuke vakantie plannen voor de zomer.
Hier zijn trouwens om de haverklap collega's zwanger. Big bussiness! Hopelijk lukt het haar ook snel. Dan heb ik nog een mooi dichtbij voorbeeld. Als "roomie" maak je alles van dichterbij mee.
Heb vroeger in een soortgelijk topic meegeschreven. En tara heb nu een zoon van bijna drie jaar.

Zijn er hier al vrouwen zwanger, of mannen van vrouwen die al om zijn?
hi witchke!

ja er is al eentje zwanger! en volgens mij is 1 man om..

We zijn er allemaal druk mee bezig.

Hopelijk issie van mij ook snel om.
Hoi Witchke, Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch (meestal) goed komt! Nu onze mannen nog zover krijgen.

Jammer dat het niet gewoon vanzelf gaat, he.....
Hai witchke,

ja mijn man is idd om...

we zijn 31-12 begonnen...
Uhm maar waar kunnen we dan zien hoeveel berichten we nu hebben? Misschien stel ik een heule domme vraag, maar ik zie het nu nergens.

Witchke: aaaah, dat geeft de burger moed. Mijn vriend is al om maar het nu nog omzetten naar de praktijk is waarbij ons het wachten op is.

@Assie, tja, we hebben de leeftijd he. Om mij heen ook veel kinderen al geboren. Het worden er steeds meer. Maar ook dames die in hetzelfde schuitje zitten en ook die nog geen vriend hebben. Beetje lullig om te zeggen hoor maar het kan dus altijd nog erger. Wij KUNNEN iig nog een kindje maken maar als je geen man hebt wordt dat naar mijn mening al een stuk lastiger...

Ik zou ook weinig jaren tussen eventuele kinderen willen hebben. Kunnen ze hopelijk leuk samen spelen. Al is een grote broer natuurlijk ook wel weer leuk... Droomdroomdroom
Ja pipo daar heb je helemaal gelijk in. Het kan altijd erger Ik heb idd ook een paar vriendinnen die eigenlijk altijd al vrijgezel zijn. Nu zijn zij net een paar jaar jonger, dus wie weet. Kan nog.

En maar hopen dat we zo 'gelukkig' blijven, dat we ook nog zwanger kunnen worden. Droom, droom.....Direct de eerste of tweede maand.....droom, droom.......met een hele fijne zwangerschap.......droom, droom......en een "peanuts" bevalling.....droom, droom......en om nog maar even door te gaan....een gezonde, makkelijke baby die de nachten direct doorslaapt en weinig huilt.....droom, droom....

Tja, het idee is duidelijk volgens mij Doe mij maar zoiets! haha
Hoi Witchke,

ik ben net zwanger!!! 4,5 week nog maar dus nog heel pril...maar ben niet van die wolk af te slaan!

Hoe lang wilde jij al graag een kindje voordat je partner ''om" was? Ik was er zo'n twee jaar eerder dan vriend al heel veel mee bezig. Dat leverde natuurlijk heel wat conflict met vriend en verdriet op. Afgelopen december zag vriend ein-de-lijk het licht en het was meteen de eerst poging raak!

Groetjes Boefje
we hebben trouwens (met deze erbij) 1111 berichten
Annayake, wanneer kon jij ook alweer testen? Of heb ik iets gemist ?
@Boefje: je komt trouwens dus uit een hele vruchtbare familie Verklaart misschien waarom het in 1x raak was Waar ik nu wel benieuwd naar ben: hoe reageert Boefman nu op babyboef? Omdat hij zeg maar langer wilde wachten enzo...maar krijg het idee dat hij nu net zo op de wolk zit als jij?

1111 berichten, dan hebben we nog wel even te gaan.

@Assie: ik zou er ook voor tekenen. Maar realiseer me ook dat het heel anders kan lopen. Achja, we zullen wel zien... Vanavond ben ik iig van plan om even gezellig te borrelen met vriend en meestal komen deze onderwerpen dan ook wel aan bod (trouwen kinderen huis) maar ik zal proberen om nu te struisvogelen. (ik heb het immers LOS gelaten, ja echt echt echt :-) )
het zal allicht ergens staan.

maar ik kan de 19de testen...
@pipo

Je hebt helemaal gelijk. Mijn oudste zus is 34 (en een halluf) en heeft nu dik een half jaar een vaste vriend. Maar daarvoor is ze heel lang vrijgezel geweest, terwijl ze een grote kinderwens heeft en veel vriendinnen van haar al met de tweede bezig zijn inmiddels. Gelukkig heeft ze nu een heel erg leuke vent geworden. Dus wie weet...

@boefje

Begint die zwangerschapsdementie nu al ?

@witchke

Mijn vriend is al om, ik klapper al wel, maar wacht nog ruim twee maanden vanwege praktische redenen. Eigenlijk zit ik dus op het verkeerde topic haha.
Pipo: gezellig! Borrelen met vriend is altijd leuk. En ik weet dat je het onderwerp echt los hebt gelaten Dus heeel veel succes en niet al te veel teleurgesteld zijn, als het alleen over koetjes en kalfjes gaat!

Annayake: komt dichtbij de testdatum. Spannend hoor. Wacht je "gewoon" af, of gooi je er direct een test tegenaan?
@Pipo: Boefman is helemaal om! Vooral nu onze omgeving zo enthousiast was. Hij is erg gevoelig voor de mening van zijn twee broertjes en die waren door het dolle heen!!! Hij heeft erg zin in de komst van babyboef! Al moet ik nog steeds niet een uur lang leuke namen op gaan noemen na een stuk of 5 is hij het wel weer zat! Hij blijft wel Boefman hahaha

Veel plezier met borrelen!!!! Bij ons kwamen dan ook altijd die onderwerpen aan bod...

Spannend Annayake. Ik heb positief getest 4 dagen voor NOD met een vroege CB. Voel je al dingen? Droge mond? Steekjes in lies, af en toe krampen? Prikkelbaar?
daar ben ik nog niet helemaal uit...

voel me niet anders of zo...

je zult zien het komt niet op de 19de...

dus denk dat als ik de 20ste nog niks op voel komen maar ga testen...
laatste dagen idd wel meer dorst..

en rommelde darmen...

maar dat kan nu ook komen omdat ik van die heerlijke hachee aan het koken ven...
gisteren hachee gekookt.. en vandaag eet ik hem op
heb het bijna aan laten branden....
@ Frutje: wat heerlijk naar Parijs!

En hopen dat je op de eifeltoren wordt gevraagd, oehhh wat romantisch

Ik hoop dat ik ga trouwen in Las Vegas van de zomer, maar ik ben ook van de oude stempel, mijn vriend moet mij vragen.

Maar ja ik ga maar niet te veel hopen want dat is niet goed voor mijn koppie

@ Janine: Hoe kwam je er achter dat je 2 baarmoeders hebt?

Boefje: ben je al misselijk :puke: ?

Ik heb allebei de programma's gezien.

Programma Eigen Kracht: Wat had dat meisje vreselijk Haar

En wat een bende zeg, ga werken!!!

Zo weer ff klussen aan de zolder, helemaal geen zin in ...maar het moet maar eens af. ( is al een 3 jarig plan)
hahahihi: ik kwam erachter toen ik voor de pcos naar de gyno ging. Echo maken en toen zagen twee holtes ipv 1.
ohhh ik ben leeuw en mijn vriend Maagd!

@ Annayaka wat een super nieuws, top,top,top!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven