3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 20:06
Haha Zjeen.. mooie foto van Straat!! Ik vind het meer een foto van Steegje
Bloem.. hij is nu aan het uitvogelen of de Sahara wel fietsbaar is, want hij had verhalen gelezen over iemand die 10 jaar geleden ging en die heeft 600 km zn fiets door het zand moeten duwen. Maar misschien ligt er inmiddels een weg?
Bloem.. hij is nu aan het uitvogelen of de Sahara wel fietsbaar is, want hij had verhalen gelezen over iemand die 10 jaar geleden ging en die heeft 600 km zn fiets door het zand moeten duwen. Maar misschien ligt er inmiddels een weg?
woensdag 13 januari 2010 om 20:08
Ja ze zal er zeker zelf wel een probleem mee krijgen, alhoewel zij vindt dat ze in het ziekenhuis goed afscheid van mn moeder heeft genomen. Toen mn moeder thuis was is ze ook niet geweest.
En ik heb gezegd dat - als ik over 4 weken ofzo in elkaar stort - dat zij mij dan op mag vangen... en dat zou ze doen
Moeilijk he, vooral omdat ik niet weet hoe het voelt om echt depressief te zijn.
En ik heb gezegd dat - als ik over 4 weken ofzo in elkaar stort - dat zij mij dan op mag vangen... en dat zou ze doen
Moeilijk he, vooral omdat ik niet weet hoe het voelt om echt depressief te zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 20:11
Moeilijke situatie hoor, Bianca. Uiteindelijk moet jouw zus zelf beslissen! Jij bent niet verantwoordelijk voor haar keuze en afscheid nemen doen we allemaal op onze eigen manier.
Ik snap wel dat het voor jou zelf rot is, je wilt zo'n afscheid toch samen met je familie doen.
Ik snap wel dat het voor jou zelf rot is, je wilt zo'n afscheid toch samen met je familie doen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 13 januari 2010 om 20:11
Bianca,
Let je wel een beetje op dat je zus niet al je energie en aandacht op gaat eisen. Hoe zij naar de dood van jullie moeder wil kijken, mag ze zelf beslissen, maar jij hebt evengoed recht op jou stukje verwerking, daarbij kan je niet de lasten van je zusje dragen.
Oke weer een beetje lomp, maar wel gemeend. Bi even aan jou denken hoor, dat mag.
Let je wel een beetje op dat je zus niet al je energie en aandacht op gaat eisen. Hoe zij naar de dood van jullie moeder wil kijken, mag ze zelf beslissen, maar jij hebt evengoed recht op jou stukje verwerking, daarbij kan je niet de lasten van je zusje dragen.
Oke weer een beetje lomp, maar wel gemeend. Bi even aan jou denken hoor, dat mag.
woensdag 13 januari 2010 om 20:12
quote:Jackyr schreef op 13 januari 2010 @ 20:10:
Toch gaan.. Bianca..
Enne ze komt heus wel uit die depressie hoor.Dat weet ik dus niet zeker... en zijzelf ook niet. Maar ze was wel heel opgelucht toen ik haar terugbelde en zei dat, wat ze ook beslist, wij achter haar staan. (ik heb heel snel gebeld, voordat ik mn boosheid liet komen en mn bedenkingen kreeg )
Toch gaan.. Bianca..
Enne ze komt heus wel uit die depressie hoor.Dat weet ik dus niet zeker... en zijzelf ook niet. Maar ze was wel heel opgelucht toen ik haar terugbelde en zei dat, wat ze ook beslist, wij achter haar staan. (ik heb heel snel gebeld, voordat ik mn boosheid liet komen en mn bedenkingen kreeg )