3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 19:58
woensdag 13 januari 2010 om 19:59
quote:lunaan schreef op 13 januari 2010 @ 19:56:
Straatje doe jij ook een?
Nee.
Ik heb ook geen foto die ik hier kan plaatsen en ik heb een tijdje geleden al een rotervaring gehad hier op het forum met een bekende...nog een beetje een trauma aan overgehouden
Straatje doe jij ook een?
Nee.
Ik heb ook geen foto die ik hier kan plaatsen en ik heb een tijdje geleden al een rotervaring gehad hier op het forum met een bekende...nog een beetje een trauma aan overgehouden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 13 januari 2010 om 20:03
quote:Jackyr schreef op 13 januari 2010 @ 20:00:
[...]
En daar gaat ze nog hele grote spijt van krijgen!Ik heb heel lang met r zitten praten en ze is overgevoelig voor... ja... leven na de dood zeg maar. Schijnt dat ze op de crematie van mn nicht echt hele enge dingen heeft gezien, daar moet ze nu nog heel hard om huilen (en dat is al meer dan 10 jaar geleden). Ze is totaal anders dan ik, ik ben vrij nuchter en zij is heeeel gevoelig. Dus ik vind het moeilijk wat ik er van moet denken. Ik heb tegen haar gezegd dat, als ze zo gelooft in leven na de dood dat dat juist een troost kan zijn. Ze zegt dat ik in theorie gelijk heb in alles wat ik zeg, maar dat het in de praktijk bij haar zo niet werkt.... heeel moeilijk.
[...]
En daar gaat ze nog hele grote spijt van krijgen!Ik heb heel lang met r zitten praten en ze is overgevoelig voor... ja... leven na de dood zeg maar. Schijnt dat ze op de crematie van mn nicht echt hele enge dingen heeft gezien, daar moet ze nu nog heel hard om huilen (en dat is al meer dan 10 jaar geleden). Ze is totaal anders dan ik, ik ben vrij nuchter en zij is heeeel gevoelig. Dus ik vind het moeilijk wat ik er van moet denken. Ik heb tegen haar gezegd dat, als ze zo gelooft in leven na de dood dat dat juist een troost kan zijn. Ze zegt dat ik in theorie gelijk heb in alles wat ik zeg, maar dat het in de praktijk bij haar zo niet werkt.... heeel moeilijk.
woensdag 13 januari 2010 om 20:03