Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Naatie, wat een stoere juf! Zo zijn ze bij ons op school ook volgens mij aan het telefoongesprek te horen wat ik met 1 van de juffen had. Schijnt het beste te werken op die manier.

Heeft hij het naar zijn zin gehad?

Hier is het bij ons in de straat wel glad, stoepen ook niet te doen, maar zodra je op de normale doorgaande wegen rijdt is het goed te doen.

Amaal, gaat goed op het werk. Druk dus ben lekker bezig. Merk je wel aan mijn aanwezigheid hier

Ceetje is echt toe aan school, schijnt niet te harden te zijn op het kdv

Doorgeefboek Hel? Wasda?
Gaaf keukentje Mal met al die kleurtjes! Ik vind hem echt een stuk leuker dan die van de Ikea.

Oooooooooooo mijn baby heeft haar duimpje

10 februari, leuk Bridge

Mal, gelukt met Dutchie?
Live bevalling:

http://www.blijdorp.nl/?RubriekID=2327

Wanneer het ongeveer gaat gebeuren staat er dan weer niet bij.

Hema heeft ook pannetjes Mal.

Zo, nu even mijn moedertje troosten, want broertje is sinds gisteren het huis uit.
Ojee moeder met empty nest syndroom! Doe maar extra lief Star!

Leuk keukentje Mal!

Naar huis, naar huis, hiephoi....
Brrr ben niet lekker. Koud en zo. Hopelijk niet ziek worden...

Mal: gaaf keukentje! En op tijd binnen, mooi!

Star: Haha Ceetje er helemaal aan toe. Nou, heeeeel even geduld nog dan...
Het is -4 buiten, niet gek dat je het koud hebt
jij wilt niet weten wat ik allemaal aan heb... Koud, moe, misselijk en lamlenidgachtig... Dus Ramsey maar in bed kijken...
Krijg je het vanzelf warm van
Nee, ziek worden kan je nu niet gebruiken.

Lekker op tijd je mand in.
Zooohoo, gaat schoonmoeder komen Star. Gezellig Waar slaapt ze, bij jullie?
Nope

In een B&B. Thank God
Ach gosje, zorg jij niet voor een warm bed en ontbijtje? Kinderachtig zeg

Hoe oud is zijn broertje en waarom is die nooit geweest? Vaag eigenlijk zeg, in 6 jaar. Als ze nou in Australië wonen....
Dubbele aflevering van Ramsay?
Geil.
Omdat z'n broertje een sukkel is. Jaar jonger dan ik.

Ze gaan ook op de vroege vlucht terug zondagochtend omdat dat ventje 's middags moet voetballen :puke:
Even over de keuken: Mal zijn die bovenkastjes overal uitverkocht of is er wat anders aan de hand met die dingen? Weet jij dat?

Bam, keukentje op je site. Staat bij leverbaar va januari. Heb je die al in huis?

Ik word ineens een beetje nerveus... het zou toch wel een tikkie lullig zijn als er geen cadeau is volgende week
Gaat je broer daar samenwonen Star? Gelukkig je schoonfamilie in een B&B, neemt ze wel de jurk mee . Hebben ze Eetje eigenlijk al gezien?

Ogentest van Sjors was goed, we moesten 5 kwartier wachten tot we aan de beurt waren en toen had meneer geen zin meer natuurlijk. Dus de moeilijke weigerde hij gewoon en de makkelijke met plaatjes ging goed.

Suf, ik ging vanmiddag een jurk naar de kleermaker brengen om in te korten, vergeet ik gewoon mijn jurk, balen!
Gaan ze echt eerder terug om te voetballen Rare mensen zeg!

Leuke keuken Mal!
Gezellig Star, je schoonfamilie op visite. Joepie....

Amalia, hier alles wel hoor. Ik vind nog steeds dat ik achterlijk vroeg op moet om de kinderen af te leveren en naar werk te gaan maar he, het houdt me van de straat

En KDV van Meetje is echt heel erg leuk. En zo heeeerlijk rustig dat mijn baby helemaal uitgerust weer thuis komt en dus heel erg gezellig is. Het gaat allemaal lekker hier!

Met jou dan? Je bent een tikkie aan de mopper... Valt het je een beetje zwaar of zie ik het verkeerd?

Compu, en hoest met ons andere zwangere ding? We zien je weinig. Is u moe of gewoon lekker bezig? Hoe voel je je en weet nu iedereen het? Wanneer is je combi-test precies?

Bam, hoe is het met Juul? Gaat het goed, geen last van gezicht?

Naat, was las ik nou zo snel over school. Niet aardig van de juf maar je kereltje het super goed gedaan? Stoer man!

En bij jou Bridge? Ook zonder huilen hopelijk? En volgende maand ondertrouw. Cwel, dan moeten jullie wel
Juud, briljante actie met die jurk!

Fijn dat test goed was en stoer dat je over 2 weken al naar zkh mag. Die 2 kilo moet te doen zijn, toch? Gaat je lukken, ik voel het!
Fijn dat Tobias het goed heeft gehad op school. Sjors kan zijn rits nog niet dichtdoen, maar hij kan ook zijn naam nog niet schrijven hoor en dat kunnen er ook al een paar hier.

Wat gezellig Hel zo'n ijsbaan voor de deur, waar schaatst ze op, van die gliders of al echte schaatsen?

Haha Bridge ja dat vind ik een goeie, dhet is idd de 2 kilo die er straks afgaat, ik denk alleen niet dat de verzekering er in trapt. Maar goed we gaan gewoon even ons best doen.

Beterschap!

Amaal ik wil ook voorjaar! Bij ieder weerbericht dat het gaat dooien leef ik op, maar iedere ochtend is het een flinke tegenvaller dat de ondertussen ijszooi er nog steeds ligt.
Naam schrijven kan ze hier wel. Rits niet. En zo komt het vast allemaal wel in orde
Het stomme van die jurk was dat ik eerst al heel lang aan het "onderhandelen" was dat ik de jurk eerder klaar wilde hebben dan de gebruikelijke week. Toen ze daar eindelijk akkoord mee gingen had ik gewoon geen jurk bij me, STOM!

Fijn dat Meetje het goed doet. Zit je een stuk prettiger op je werk he!

Amaal is je man wel weer aan het werk met zijn gebroken pols? Hij kon geen auto rijden toch?
Kokos wat een fantasie heeft Lianne zeg! Leuk is dat he!
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2010 @ 20:48:

Even over de keuken: Mal zijn die bovenkastjes overal uitverkocht of is er wat anders aan de hand met die dingen? Weet jij dat?

Bam, keukentje op je site. Staat bij leverbaar va januari. Heb je die al in huis?

Ik word ineens een beetje nerveus... het zou toch wel een tikkie lullig zijn als er geen cadeau is volgende week Suus, als je op site van Ikea kijkt, kan je voorraden zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven