Saai!
woensdag 13 januari 2010 om 19:48
Vandaag saai gewerkt en heel saai gelachen vanochtend. .... Arts kwam met verkeerde patient naar de oefenzaal voor een looptest..... patient gevraagd zich van boven te ontkleden en vast electrodes op z'n bast geplakt, kwamen we erachter dat hij alleen maar kwam om bloed te laten prikken. We kwamen niet meer bij van het saaie lachen hhhhhhhhh, foutje van de dokter.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 13 januari 2010 om 20:05
Dag saaierd...ik ben een beetje saai de laatste tijd.. weinig tijd om hier bij te blijven jammergenoeg..na mijn vakantie meteen weer heerlijk saai stressen op mijn werk..
Wat wel heel saai nieuws is is dat mijn sokjes ook gearriveerd zijn! Heb er saai een foto van gemaakt. Weet iemand hoe ik die hier op het forum krijg??
Snjo.. ik heb ze vanacht heerlijk saai aangehad in bed en ze zijn prachtig saai
Wat wel heel saai nieuws is is dat mijn sokjes ook gearriveerd zijn! Heb er saai een foto van gemaakt. Weet iemand hoe ik die hier op het forum krijg??
Snjo.. ik heb ze vanacht heerlijk saai aangehad in bed en ze zijn prachtig saai
woensdag 13 januari 2010 om 20:07
Ik upload mijn foto's op http://tinypic.com/ en dan kan ik ze saai hier neerzetten.
woensdag 13 januari 2010 om 20:11
quote:snjokorn schreef op 13 januari 2010 @ 19:48:
Vandaag saai gewerkt en heel saai gelachen vanochtend. .... Arts kwam met verkeerde patient naar de oefenzaal voor een looptest..... patient gevraagd zich van boven te ontkleden en vast electrodes op z'n bast geplakt, kwamen we erachter dat hij alleen maar kwam om bloed te laten prikken. We kwamen niet meer bij van het saaie lachen hhhhhhhhh, foutje van de dokter.jaja zeker een leuke jonge vrijgezelle man......
Vandaag saai gewerkt en heel saai gelachen vanochtend. .... Arts kwam met verkeerde patient naar de oefenzaal voor een looptest..... patient gevraagd zich van boven te ontkleden en vast electrodes op z'n bast geplakt, kwamen we erachter dat hij alleen maar kwam om bloed te laten prikken. We kwamen niet meer bij van het saaie lachen hhhhhhhhh, foutje van de dokter.jaja zeker een leuke jonge vrijgezelle man......
woensdag 13 januari 2010 om 20:12
quote:ieniemienie20 schreef op 13 januari 2010 @ 20:05:
Dag saaierd...ik ben een beetje saai de laatste tijd.. weinig tijd om hier bij te blijven jammergenoeg..na mijn vakantie meteen weer heerlijk saai stressen op mijn werk..
Snjo.. ik heb ze vanacht heerlijk saai aangehad in bed en ze zijn prachtig saaisaai he warme voeten in bed???
Snjo.. ik heb ze vanacht heerlijk saai aangehad in bed en ze zijn prachtig saaisaai he warme voeten in bed???
woensdag 13 januari 2010 om 20:14
quote:Dushi74 schreef op 13 januari 2010 @ 19:25:
Alles wel saai kunnen regelen Dez? Want dan ben je wel saai maar vooral effectief bezig geweest. *is zelf altijd heel blij als alles gewoon ook geregeld is en van het te doen lijstje afkan*
hartstikke effectief, want er komt hierdoor ekstra geld binnen.
klein min-puntje;je hoeft er alleen maar gronisch ziek voor te zijn.maar zelfs dat went (na ruim 20jaar)
Alles wel saai kunnen regelen Dez? Want dan ben je wel saai maar vooral effectief bezig geweest. *is zelf altijd heel blij als alles gewoon ook geregeld is en van het te doen lijstje afkan*
klein min-puntje;je hoeft er alleen maar gronisch ziek voor te zijn.maar zelfs dat went (na ruim 20jaar)
woensdag 13 januari 2010 om 20:22
quote:desteny schreef op 13 januari 2010 @ 20:14:
[...]
klein min-puntje;je hoeft er alleen maar gronisch ziek voor te zijn.maar zelfs dat went (na ruim 20jaar)Maar wel eentje die er 2 banen op na houd waar ze erg van geniet en vervolgens ook nog bij vrienden het huis even doet
[...]
klein min-puntje;je hoeft er alleen maar gronisch ziek voor te zijn.maar zelfs dat went (na ruim 20jaar)Maar wel eentje die er 2 banen op na houd waar ze erg van geniet en vervolgens ook nog bij vrienden het huis even doet
woensdag 13 januari 2010 om 21:01
De postbode was vandaag geweest: er is een pakketje voor snjókorn aangekomen maar omdat die naam niet op 1 van de brievenbussen staat, wist hij niet wat hij met het mededelingenbriefje moest doen en heeft hij het maar saai bovenop de brievenbussen gelegd alwaar ik het net saai vond.
*snjo gaat morgen dansend naar het postkantoor* saai he.
*snjo gaat morgen dansend naar het postkantoor* saai he.
woensdag 13 januari 2010 om 21:08
quote:desteny schreef op 13 januari 2010 @ 20:12:
[...]
saai he warme voeten in bed???
Ze kriebelen wel maar ach één wasje en dan is het minder, hoop ik. En als mijn noorwegensloffen kapot zijn trek ik ze als sloffen aan, zo saai.
Zojuist met vriend gaan uit eten en het was giga saai goed eten zeg. Wauw, de opmaak zo saai maf goed.
[...]
saai he warme voeten in bed???
Ze kriebelen wel maar ach één wasje en dan is het minder, hoop ik. En als mijn noorwegensloffen kapot zijn trek ik ze als sloffen aan, zo saai.
Zojuist met vriend gaan uit eten en het was giga saai goed eten zeg. Wauw, de opmaak zo saai maf goed.
woensdag 13 januari 2010 om 21:14
quote:steph schreef op 13 januari 2010 @ 21:08:
[...]
Zojuist met vriend gaan uit eten en het was giga saai goed eten zeg. Wauw, de opmaak zo saai maf goed.Saai op wolwasprogramma en niet vergeten wasverzachter te gebruiken. Ze vervilten saai bij lang gebruik.
[...]
Zojuist met vriend gaan uit eten en het was giga saai goed eten zeg. Wauw, de opmaak zo saai maf goed.Saai op wolwasprogramma en niet vergeten wasverzachter te gebruiken. Ze vervilten saai bij lang gebruik.
woensdag 13 januari 2010 om 23:27
donderdag 14 januari 2010 om 08:21
quote:desteny schreef op 14 januari 2010 @ 05:12:
[...]
tja maar zijn wel flex-banen he....en nu weer rustige tijd.
en ut gaat me de 1ne x beter af dan een andere x....
maar alles beter dan helemaal thuis zitten.
Tja, 2 volledige banen lijkt zelf mij wat lastig om vol te houden...
[...]
tja maar zijn wel flex-banen he....en nu weer rustige tijd.
en ut gaat me de 1ne x beter af dan een andere x....
maar alles beter dan helemaal thuis zitten.
Tja, 2 volledige banen lijkt zelf mij wat lastig om vol te houden...
donderdag 14 januari 2010 om 20:22
Ien wat heb jij een saaie muts aan Snjookje gestuurd! Hij staat je ook echt saai Snjookje. Wel lekker warm over den euren.
Steph hoop dat je nu minder jeuk hebt. Jeuk is nie fijn nie. Best saai.
Dez je bent idd een kanjer!!!
Saaie dag gehad, maar lekker weekend. Morgen even naar de "trimsalon" om mijn krullen weer te laten temmen.
Steph hoop dat je nu minder jeuk hebt. Jeuk is nie fijn nie. Best saai.
Dez je bent idd een kanjer!!!
Saaie dag gehad, maar lekker weekend. Morgen even naar de "trimsalon" om mijn krullen weer te laten temmen.