3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
@Peet, dankjewel lieverd

Ga maar vast aftellen, want dan wordt het een heel deel 3000 vol huilen en sentimenteel gedoe
Mocy heb jij ook een foto geplaats

of ga je dat nog doen?
hmmmm... zou ik dan nog steeds niet boos worden??

Denk dat het tijd is dan om maar eens boos te worden meid, dat mag hoor!
Nee ik heb alleen gekeken vanmiddag even, zat op mijn werk.
Bianca, het minste wat ze kan doen is toch jullie helpen. Ze heeft nog niets gedaan.
sowwy had RL net als gister foon.. oh hij gaat nu ook weer
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh maar ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht of ze mee zou helpen. Ze helpt gewoon niet mee... hmmm... is wel iets om over na te denken en om over te zeuren ja. Maar daar zal ze ook wel niet tegen kunnen, alle spullen van mn moeder door haar handen krijgen, in dat huis zijn. Neee dat gaat ze niet trekken, dus... zijn wij de lul! En we zijn echt de lul. Het wordt 6 weken keihard werken (tot eind februari, dan willen we de huur beeindigd hebben). Ze woont er al dik 35 jaar en was nogal handig en technisch dus heeft het nodige gedaan in het huis
Jeetje zeg, wat is de boel hier weer traaaaaaggggg. Wordt er steeds uitgegooid.
Dacht al dat het aan onze aansluiting lag. Ik word er ook steeds uitgegooid. Irritant zeg.

Ja joh Bianca, dat wordt nog even hard werken en emotioneel zwaar, alle spulletjes door je handen. Ik vond dat heel moeilijk bij mijn moeder toen.
wegg...
Net telefoontje gehad van schoonmoeder. Haar zus is opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis want wilde suicide plegen.

Heel vervelend natuurlijk maar toch he. AS. zaterdag viert ze haar verjaardag. Vorig jaar rond deze tijd was ik opgenomen en kon ik daar niet bij zijn.

Nu vertelde ze dat ze niet wilde dat de man en kinderen van zus zouden komen op haar verjaardag als dat betekende dat zus die dag geen visite kreeg. Dat stak mede omdat zij geen 1 keer bij mij op bezoek is geweest die tijd en omdat mijn man die dag dus niet bij mij is geweest en dat deed haar toen ook niets. Getver voel me gelijk teruggeworpen in de tijd.
*zou het toch aan de terugkomst van bannelingen liggen?*

dat zal toch niet?
Leuk zeg Just, nou die 5 kg extra kan je makkelijk hebben.
Ach IBI
IBI, kan me voorstellen dat dat steekt. Alsof jij niet belangrijk bent. Gevoelloos eigenlijk wel van je schoonmoeder.
dat is ook wat mij boos maakt Bianc, ze laat alles aan jullie over, voor je moeder zorgen, begrafenis regelen etc etc. Ze zal het best moeilijk hebben, maar het is voor jou en je broer toch ook geen picknick!

Maar ik heb ook medelijden met haar, zij heeft de laatste week met jullie moeder gemist, de liefde, de saamhorigheid en dat kan ze niet meer inhalen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jeetje IBI, wat een gedoe zeg! Heb je dat tegen haar verteld dat je dat zo voelt? Misschien heeft ze er geen notie van dat het voor jou zo tegenstrijdig voelt.

JustMe... je bent een mooie meid! Ik snap niet dat je zo onzeker bent, je bent echt gewoon hartstikke leuk!
Dat is waar Roos... en dat heb ik haar ook verteld. Dat die saamhorigheid heel veel van de ellende goed maakt. Ze had de laatste jaren niet zo'n goeie band met mn moeder als dat mn broer en ik hadden/hebben. Daar heb ik ook ruzie om gehad met haar, ze zei dingen tegen mn moeder, en deed dingen die ik echt asociaal vond. En toen ben ik een keer tegen haar uitgevallen omdat ze echt heel onredelijk bezig was en daarna hebben we elkaar jarenlang niet gesproken.
Nee heb het niet gezegd. Ik durf dat soort dingen niet met haar te bespreken omdat ze zo snel boos word. Ben momenteel daar nu even niet sterk genoeg voor helaas.
Wat een moeilijke situatie Bi met je zus.
IBI, misschien kan je man het haar eens vertellen op een subtiele manier.
Accu is weer bijna leeg. Word je toch gek van!
Dat is een idee Mocy. Aan de andere kant heb ik het idee dat dit echt bij mij ligt. Zal er een nachtje over slapen.
IBI

je schoonmoeder is duidelijk geen tactisch wonder
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoe je het vertelde, vind ik wel dat je een punt hebt hoor. Maar niet over piekeren, gewoon met je man bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven