3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 21:24
Oh maar ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht of ze mee zou helpen. Ze helpt gewoon niet mee... hmmm... is wel iets om over na te denken en om over te zeuren ja. Maar daar zal ze ook wel niet tegen kunnen, alle spullen van mn moeder door haar handen krijgen, in dat huis zijn. Neee dat gaat ze niet trekken, dus... zijn wij de lul! En we zijn echt de lul. Het wordt 6 weken keihard werken (tot eind februari, dan willen we de huur beeindigd hebben). Ze woont er al dik 35 jaar en was nogal handig en technisch dus heeft het nodige gedaan in het huis
woensdag 13 januari 2010 om 21:28
Net telefoontje gehad van schoonmoeder. Haar zus is opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis want wilde suicide plegen.
Heel vervelend natuurlijk maar toch he. AS. zaterdag viert ze haar verjaardag. Vorig jaar rond deze tijd was ik opgenomen en kon ik daar niet bij zijn.
Nu vertelde ze dat ze niet wilde dat de man en kinderen van zus zouden komen op haar verjaardag als dat betekende dat zus die dag geen visite kreeg. Dat stak mede omdat zij geen 1 keer bij mij op bezoek is geweest die tijd en omdat mijn man die dag dus niet bij mij is geweest en dat deed haar toen ook niets. Getver voel me gelijk teruggeworpen in de tijd.
Heel vervelend natuurlijk maar toch he. AS. zaterdag viert ze haar verjaardag. Vorig jaar rond deze tijd was ik opgenomen en kon ik daar niet bij zijn.
Nu vertelde ze dat ze niet wilde dat de man en kinderen van zus zouden komen op haar verjaardag als dat betekende dat zus die dag geen visite kreeg. Dat stak mede omdat zij geen 1 keer bij mij op bezoek is geweest die tijd en omdat mijn man die dag dus niet bij mij is geweest en dat deed haar toen ook niets. Getver voel me gelijk teruggeworpen in de tijd.
woensdag 13 januari 2010 om 21:32
dat is ook wat mij boos maakt Bianc, ze laat alles aan jullie over, voor je moeder zorgen, begrafenis regelen etc etc. Ze zal het best moeilijk hebben, maar het is voor jou en je broer toch ook geen picknick!
Maar ik heb ook medelijden met haar, zij heeft de laatste week met jullie moeder gemist, de liefde, de saamhorigheid en dat kan ze niet meer inhalen
Maar ik heb ook medelijden met haar, zij heeft de laatste week met jullie moeder gemist, de liefde, de saamhorigheid en dat kan ze niet meer inhalen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 13 januari 2010 om 21:32
woensdag 13 januari 2010 om 21:34
Dat is waar Roos... en dat heb ik haar ook verteld. Dat die saamhorigheid heel veel van de ellende goed maakt. Ze had de laatste jaren niet zo'n goeie band met mn moeder als dat mn broer en ik hadden/hebben. Daar heb ik ook ruzie om gehad met haar, ze zei dingen tegen mn moeder, en deed dingen die ik echt asociaal vond. En toen ben ik een keer tegen haar uitgevallen omdat ze echt heel onredelijk bezig was en daarna hebben we elkaar jarenlang niet gesproken.