Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
quote:nieuwenick1 schreef op 02 januari 2010 @ 21:19:

Hoi engel,

Volgens mij is dit geen zuivere koffie.

Als ik het mis heb, excuus!Melika promoot ook in de beste online winkels... evenals Artlil die hierboven ook als is genoemd.
quote:paris_rose schreef op 03 januari 2010 @ 10:12:

[...]

Melika promoot ook in de beste online winkels... evenals Artlil die hierboven ook als is genoemd.Hmm, 3x iets promoten kan bijna geen toeval meer zijn, toch?
"De beste online winkels ivm de uitverkoop" en "Online shoppen" zijn verwijderd, dergelijke topics trekken sowieso teveel reclame aan. Ook "D&G Horloge, Mooi of Ordinair?" is verwijderd vanwege de commerciële link.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 22:39
Reden: toevoeging.
% gewijzigd
gea loopt te spammen in "via internet een bril kopen. Iemand ervaring?"
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Weelassie1984 schreef op 02 januari 2010 @ 12:09:

Beste Viva-angels, ik vroeg me af in hoeverre je anoniem blijft (e-mailadres) als je iemand toevoegt als vriend en daarna een persoonlijk bericht verstuurt. Ik kan het antwoord niet terug vinden bij de FAQ en krijg helaas ook geen reactie op mijn mailtje.Heeft iemand tijd/zin om deze vraag te beantwoorden? Of kan iemand me vertellen waar ik het antwoord eventueel kan vinden?
Er mag een slotje op Handige tips! Modeguru's en fashionista's deel 11!
Weelassie, voor zover ik weet word je e-mail adres niet zichtbaar als je iemand 'vriendjes' maakt en daarna een persoonlijk bericht stuurt. Je e-mail adres kun je alleen kenbaar maken door het zelf te mailen. Wat je ook zou kunnen doen, om eventuele problemen te ondervangen, is een nieuw hotmail- live- of gmail account aanmaken dat niet herleidbaar is naar jou en dat voortaan gebruiken voor Viva.

Mirte2, ik ga het op slot doen!
Deze schreeuwerd maakt reclame: HUIDVERZORGINGSPRODUCTEN DIE ECHT WERKEN!!!!
Peas on earth!
Inmiddels beland in de digitale kliko, bedankt voor de 11 meldingen .
quote:Viva Angel3 schreef op 08 januari 2010 @ 21:50:

Inmiddels beland in de digitale kliko, bedankt voor de 11 meldingen .Ik was nog wel zo trots dat ik eindelijk de meldknop heb gevonden. Pfffffffffft, ben ik 1 van de 11.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Viva Angel3 schreef op 07 januari 2010 @ 21:37:

Weelassie, voor zover ik weet word je e-mail adres niet zichtbaar als je iemand 'vriendjes' maakt en daarna een persoonlijk bericht stuurt. Je e-mail adres kun je alleen kenbaar maken door het zelf te mailen. Wat je ook zou kunnen doen, om eventuele problemen te ondervangen, is een nieuw hotmail- live- of gmail account aanmaken dat niet herleidbaar is naar jou en dat voortaan gebruiken voor Viva.

Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?
Goedemorgen engel,

In dit topic maakt iemand reclame voor een commerciële website.
quote:Weelassie1984 schreef op 09 januari 2010 @ 18:32:

[...]

Dank je angel. Ik probeerde iemand als vriend toe te voegen maar toen kreeg ik de melding De gebruiker kon niet worden gevonden hoe kan dat nou?Ja dit kreeg ik gisteren ook. Dit lijkt me dus een structureel probleem. Ik zal het even bij het bugs-topic melden.
Inderdaad handig om het te melden in het bugs-topic. Ik geloof dat het te maken heeft met het feit dat het forum op twee verschillende servers draait.

Nieuwenick1, bedankt de posting is verwijderd!
Het topic 'Kledingruilavond (omg. Leiden)' is verplaatst naar het prikbord.
Groepsbestelling Lush UK, wie doet er mee?

Oproepje.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 januari 2010 @ 18:35:

Groepsbestelling Lush UK, wie doet er mee?

Oproepje.en reclame
En ook vaag, zou zelfs oplichterij kunnen zijn....
Peas on earth!
Ik zou niet willen beweren dat het oplichting is, dat vind ik erg ver gaan. Maar een oproepje dat niet is toegestaan is het zeker. Het topic is dan ook verwijderd.
het topic www.goeiemode.nl van Modyo is reclame.
Hallo Angel,

zou je in het topic 'plaats hier een foto van jezelf' mijn foto weg willen halen.

Er zit een slotje op en nu kan ik het niet meer zelf weghalen.

Bedankt!
Collega 5 en ik waren bezig de overgebleven links en foto´s uit het net gesloten foto-topic te halen ... en bedachten dat er dan voor niemand nog een reden is dat topic te bekijken.

Daarom hebben we het meteen maar helemaal weggehaald, zodat de server dan ook minder belast wordt (hopelijk).
Was het forum dáárdoor zo langzaam?
Peas on earth!
Ja, het fototopic maakte het forum traag, omdat het nogal groot werd en veel verkeer trok.

Maar nu ga ik hier opschonen, anders heeft 3 straks zoveel off-topics te lezen. Zouden jullie het hier ook weer schoon willen houden?
Kaatje en de anderen die het topic hebben gemeld, merci, het is verwijderd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven