3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
Hoiiii Appeltje
Heel goed Bi. Wat knap dat je zo op je strepen kan staan op dit moment. Aan de andere kant is het misschien wel fijn dat je nu nog iets praktisch hebt om aan te pakken. (waarmee ik niet wil zeggen dat je blij bent met de situatie)

hmm, hoop niet dat dit bot overkomt maar zo zou ik het ergens gevoeld hebben op dat moment. Er is zeg maar even afleiding en concreet reden om boos te zijn.
Wat mooi dat je die duif zo al kan zien Bi. Bij mij maakt het ook niet uit of het waar is of niet. Misschien zat dat papiertje gewoon niet goed op de koelkast ofzo en wellicht heeft die duif honger. Maar feitelijk maakt dat niet uit he. Het is de waarde die je er zelf aan hecht.
Zie Appel nu pas. Sorry ben ook zo aan het tikken. Ha die appel!
4 op een rij!
Floor,

Al weer bijgekomen van de schik van verslapen?
Ik vind het niet lomp hoor IBI, ik ben ook het liefste constant bezig met regelen, bellen enz enz. En even lekker boos worden is ook niks mis mee, maar ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment door dit soort stommiteiten echt extreem uit mn dak ga. Dat mijn woede niet in verhouding staat tot het incident zeg maar.... snap je me nog?

Heb je je lijstje nou al gemaakt? Het is al koffietijd en dan mag je vast weer wat nemen
Goedemorgen
quote:mamalief schreef op 14 januari 2010 @ 10:24:

[...]

Hangt ie niet perongeluk aan de koelkast? Voor de zekerheid even gekeken maar helaas.
Morgen Minny! Hoe gaat die nu?

Ik snap je helemaal bij Bi. Het moet idd. nog wel in verhouding staan met het "vergrijp".

Gelukkig vind je me niet lomp. Ik vergeet soms dat niet iedereen op dezelfde manier denkt als mij.

Lijstje nog niet gedaan. Dat ga ik NU doen dus ben er straks pas weer.
quote:minny schreef op 14 januari 2010 @ 10:49:

Goedemorgen

Mogguh Minny!

Voel je je weer wat beter?

(ja ik weet dat ik weg was maar stond te stofzuigen en werd duizelig, kwam erachter dak nog niks gegeten had.....dus goeie smoes voor weer een pauze )
ok lijstje ziet er zo uit:

9.30: ontbijt

11.00: tussendoortje

13.30: lunch

16.00: tussendoortje

18.00: diner

20.30: tussendoortje

Ziet er wel goed uit toch? Nee eens kijken of het gaat lukken. :-)
Hoi Bianca,

mag ik je allereerst condoleren met het verlies van je moeder. Ik hoorde van Freak dat het allemaal mooi en waardevol gegaan is en dat jullie samen afscheid hebben kunnen nemen.

Uit ervaring weet ik dat het een onwezenlijke tijd voor je is, probeer een beetje aan jezelf te denken, neem de tijd voor de belangrijke dingen... Het is een zware tijd geweest... Gun jezelf de tijd om verdriet te hebben...

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe, ik denk aan jullie en er brandt hier een kaarsje...

Veel liefs
allemaal

Even een snel berichtje van mij. Was gisteren het trage forummen zo zat, dat ik er maar even mee gestopt was.

Vanavond ben ik er wel weer (alsie niet weer zo traag is!), maar heb eerst nog een afscheidsfeessie, dus ben wat later.

Heb nog niets bijgelezen!

Bi: sterkte vandaag
Hello again!

Ik ben snotverkouden. Alweer!
Lijstje ziet er goed uit IBi. En het gaat je lukken je daar aan te houden. Je kunt het lieverd!
He leukerT leuk je weer te lezen!

Hoe is het met jou? Ben je nog een beetje lief voor onze freak? Je had haar foto leuk gefotoshopt complimenten.

Friez,

Veel plezier op het afscheidsfeest (of heb je liever succes, indien ja lees dat dan ajb) Hopelijk tot vanavond. Dat zal dan wel deel 21 worden denk ik zo.
Goedemorgens!

Gelukkig zijn we weer compleet.

Ik ben een beetje afwezig vandaag, lees wel mee denk ik maar voel me klote.

De begrafenis is pas woensdag.... zaterdag en zondag opruimen...... wat kan een mens verzamelen in 87 jaar...
Neuh, voel me nog steeds verrot...

Veel sterkte vandaag Bianca
IBI wordt wel plezier hoor!

Zus

Ga weer aan het werk, doei!
Zit nu wel braaf aan mijn beschuitje.

Wilde een theeglas pakken en toen bleek dat er een kapot glas lag en nu bloed mijn vinger. Is niet heel erg maar net erritant zeg maar. Heb een hele EHBO doos waar van alles in zit (gaasjes div. maten, pincet, driehoekige doeken, handschoenen, anti-infectiespul enz. enz.) maar natuurlijk geen pleister te bekennen. Zal je altijd zien. Ha.
Zus, gaan jullie opruimen voor de begrafenis? Heftig. Is het een grote familie?
Hee lieve Zus.. een voor jou.

Je hebt er geen reet aan, maar ik geef toch!
Hoi IBI,

Dank... ik heb even een paar weken onder een hele grote steen gezeten... De feestdagen hebben er heel erg hard ingehakt en ik begin nu pas weer een beetje bij te komen...

Ik hoorde van Freak dat er ook hier een hoop is gebeurd maar ik ga niet teruglezen...
Toch maar ff forummen vanuit de kwikfit. Duurt Lang.. Hallo allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven