twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Knipoogje, ik hoop echt dat het jullie gaat lukken elkaar deze week te zien. 3 Maanden volhouden. Pffffff, bijna niet te doen zeg! Vind je het jammer dat je er steeds dieper in komt te zitten? Wordt het wel moeilijker van he?

Teka, big hug voor jou. Als ik dat dan zo lees van een eenzame zaterdagavond. Ik kan goed begrijpen dat je dan dingen gaat bedenken t.a.v. nr. 2 die je normaal niet zou willen. Meid, neem geen genoegen met kruimeltjes.

Marlies, maak me beetje zorgen om je. Hoe gaat het nu? Je hoeft echt niet op ons te reageren, maar lukt het je mss om wat te schrijven?

Goh Anna, dus jullie zien elkaar weer geregeld? Wordt het daar makkelijker of moeilijker door?

Lois, ik ga zeker erg genieten van m'n date a.s. zaterdag. Voel me wel een beetje schuldig t.o.v. jullie die het vaak zo moeilijk hebben. Op dit moment heb ik niks te klagen. Nr. 1 is superlief voor me en nr. 2 ook. Denk alleen niet dat dit op den duur goed gaat. Geloof niet dat nr. 1 een nr. 2 echt kan hanteren ook al zijn de intenties goed. Maar ja, dat zien we dan wel weer. A.s. vrijdag naar psychotherapeut. Ik stop daarmee. Schiet er toch niks mee op. Voor jou blijft het maar lastig he, zo met elkaar moeten werken, nr. 2 die niet meer reageert na dinsdag.....

Flamenco, dat stuk over jou over dat lichamelijke deel herken ik wel. Alleen werkt dat bij ons eenzijdig. Ik doe nr. 1 wel wat maar andersom niet. Ik heb met hem afgesproken ervoor te zorgen dat hij aan z'n trekken kom, ook al doe ik zelf meestal niet mee. Maar ik heb het er graag voor over als ik zo en m'n gezin kan houden en nr. 2.

Thea, krijg echt een vieze smaak in m'n mond van de handelswijze van jouw nr. 2. Hij manipuleert de boel echt en bedondert en z'n vrouw en jou. Tenminste zo komt dat op mij over. Rot voor je hoor!
Thea, echt vervelend de hele situatie maar misschien ook verhelderend. Gelukkig is er nooit meer voorgevallen tussen jullie. Misschien maakt dat het makkelijker er overheen te komen.

Josephien, ook voor jou lijkt het me niet makkelijk om de situatie zo lang vol te houden. Ik kan me voor stellen dat jij toch ook een keer meer wilt. Wat mijn nr1 betreft, hij heeft nooit echt veel behoefte aan sex gehad en heel vaak was ik degene die het initiatief nam. Dat doe ik dus niet meer en daar door hebben we inderdaad veel minder vaak sex. Maar af en toe wil hij natuurlijk wel en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem te weigeren.

Ik weet het ook niet meer. Ik hou van nr1 maar nr2 is de liefde van mijn leven, daar raak ik steeds meer van overtuigd.
Flamenco en Josephien, het feit dat er met nr 1 geen of weinig lichamelijke aantrekkingskracht is, maakt dat het niet des te moeilijker om toch aan je relatie te werken?
Even snel een berichtje van mij, vanavond meer hoor!

Nr. 2 en ik weten dus nog niet of het lukt om elkaar van de week te ontmoeten....... zucht....... Vanmiddag op weg naar huis had ik het er wel even moeilijk mee, ik was er al vanuitgegaan dat het zou lukken. Mezelf maar even een schop onder de kont gegeven, haha!

Morgen...., morgen weten we het. Ik kan inmiddels aan niets anders meer denken, erg he? :-)

Knipoogje
Hoi Thea,

Ik lees inderdaad nog steeds mee, maar omdat ik zo in de war was leek het me beter even niet te schrijven. Wilde eigenlijk ook niet meelezen maar dat is dus niet gelukt. Er wordt inderdaad enorm veel geschreven hier, als het jullie half zo helpt als ik door jullie ben geholpen, dan heeft dit forum heel veel zin!

Door jullie ben ik heel anders tegen dingen aan gaan kijken. Mede doordat nummer 2 er een paar weken niet was, en ik alles aan mijn man heb verteld, ben ik een paar weken aardig van de kaart geweest. Bleef nummer 2 idealiseren, omdat ik hem niet zag. en dat terwijl zelfs nummer 2 mindere kanten heeft! Ondanks dat nummer 1 zo lief reageerde hebben we nog heel wat ruzies gehad na die tijd. Neem ik hem overigens niet kwalijk. Alles wat ik vertelde pakte hij verkeerd op, en werd uitgelegd naar nummer 2 toe. Vaak was dat niet zo, maar door de ruzies was het moeilijk niet aan nummer 2 te denken. Daar maak ik immers geen ruzie mee. Toen ik nummer 2 weer zag was ik heel nerveus, maar dat bleek overbodig te zijn. Het was gewoon heel gezellig, we kibbelen en dollen nog als vanouds, maar er is toch iets veranderd. Die verandering ligt niet alleen bij mij volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. De "spanning" is een heel stuk minder. Hij blijft die lieve, en errug leuke collega, maar de druk is eraf.

Ik kan alleen maar hopen dat het zo blijft. Dat het "ik moet het vertellen, en ik mag dit niet voelen" gevoel ook wegblijft.

Voor mezelf heb ik besloten dat ik best dat beetje extra mag voelen, dat ik daar ook van mag genieten. Daar doen we uiteindelijk ook niemand kwaad mee. Ik weet wel zeker dat hij zich ook beter voelt door mij, een beetje extra aandacht doet ieder mens toch goed? Juist het schuldgevoel maakte het zo beladen, en door het schuldgevoel ging ik alleen maar meer aan hem denken en heb ik het in mijn hoofd denk ik meer gemaakt dan het was. Mijn man is hierin ook duidelijk. Geniet van de aandacht, van dat kleine beetje extra. Maar kom thuis "eten" en laat je hoofd niet teveel op hol brengen. Op deze manier is er niets aan de hand. Ik hoop maar dat het gevoel zo blijft!

Lois en Teka ik heb enorm veel waardering voor jullie, en vind het heel erg knap dat jullie zo sterk blijven. Ik blijf het zeggen petje af!! Ondanks de zware momenten toch volhouden, dan moet je sterk in je schoenen staan.

Knipoogje, weet je al of je een hele dag kunt afspreken??
Sorry Knipoogje, had je posting niet gezien! Morgen weer een dag, maar pff bouwt de spanning wel op he!
het gaat wel heel snel nu....

@jaikke, duidelijkheid nu dus van beide kanten!

@Lois, zeker dat had ik ook al bedacht, kijken waar een relatie met nr2 in welke vorm dan ook toe leidt.. maar dat gaat niet zolang ik met nr1 bezig ben te zien wat er voor ons nog mogelijk is. Dat kost energie genoeg, en dan ook nog verder met nr2? Dat zou voor mij pas kunnen waneer er echt geen toekomst meer is voor nr1 en mij en wanneer ik dat verwerkt heb, momenteel zijn mijn gevoelens voor hem een wirwar. Pas dan zou ik vrij zijn voor nr2 of een andere man.. eerder niet. Na het laatste contact heb ik niet meer gereageerd, ik heb 2 antwoorden klaar, 1x uitgebreid en 1x heel kort en krachtig en sta nog in twijfel welke ik als antwoord stuur en wanneer...

@Flamenco, wat jij en Josephien schrijven over sexualiteit naar elkaar herken ik ook wel, is ook een van de struikelblokken bij ons geweest. Waren beide tevreden met het maatjes gevoel naar elkaar, hoewel er op dit moment ook veel wrok tussen nr1 en mij is. En dat gevoel was idd naar nr2 zo beduidend anders, een wereld van verschil, net wat je zegt het horen van zijn stem was al voldoende om weer hotel de botel te geraken! En of dat ooit weer terug komt met nr1??? Dat maakt het des te moeilijker je relatie weer OK te krijgen, precies wat Muril ook al vraagt. Voor mij is dat ook een zwaarwegend punt, zo niet allermoeilijkste! Alle andere dingen zijn relatief 'gemakkelijk' weer op te pakken, maar dit?

@Snuf, fijn weer wat van je te lezen ook als was de reden van je afwezigheid verwarring... maar lees ook dat je de dingen toch wel op een rij hebt staan nu voor jezelf. En wat je man daarover zegt: helemaal mee eens, geen woord aan toe te voegen. Fijn dat je ook door te lezen/schrijven op dit forum een beslissing hebt kunnen nemen. Ik put zelf ook vaak weer moed uit de berichten en kijk door de reacties ook op een andere manier naar het geheel.

@Knipoogje...... ik blijf duimen voor jullie he!

@Thea, ik hoop dat je dat Hallelujah gevoel vast kunt houden, dit is echt geen manier van doen! Niet naar jou en al helemaal niet naar zijn vrouw.

X t
@TeKa, ik vind het heel bijzonder dat jij en je nr1 er toch nog aan werken om het goed te krijgen. Ik zit in een heel andere fase van het verhaal, mijn nr2 en ik, dat is nog maar 2 maanden, dus ik kan me niet voorstellen hoe dat zou zijn, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken en ik hoop voor je dat je uiteindelijk een situatie bereikt waarin jij gelukkig bent en je goed voelt. Whatever that may be!

@Knipoogje, ik ga morgen weer voor je duimen hoor!

@Snuf, goed dat je dit allemaal met nr1 hebt besproken. Begrijp ik goed dat nr2 niets weet van je gevoelens of zit ik ernaast?

Ik ben helemaal heppie de peppie, heb zonet een heel lief mailtje ontvangen!!

Wat kun je met iets kleins toch gelukkig zijn.
Thea, wat stom van mij! Moest mijn bijdrage snel stoppen en vergeet helemaal op jou te reageren. Sorry!!

Wat een vreemde manier om zo aan zijn vrouw toe te geven! Vind het niet erg netjes van hem!! Hoop voor je dat het je inderdaad over de heftigheid van je gevoelens heen helpt!

Teka, heb nu inderdaad veel duidelijkheid voor mezelf. Voel mezelf een heel stuk sterker nu, ben er zo blij mee! Ik moet er gewoon niet meer van maken dan het is.

Muril, inderdaad nummer 2 weet officieel van niets. Maar er heeft altijd wel spanning om ons heen gehangen, alleen hebben er beiden niets mee gedaan. Is ook maar beter, zijn beiden getrouwd en hebben beide kinderen! Het laatste wat ik wil is twee gezinnen in problemen brengen. Zoals het nu is is het beter!
Muril...... enjoy! fijn dat hij toch kans heeft gezien je wat te sturen!!

X t
TeKa, Je had toch een korte reactie terug gegeven toen hij vroeg wat je mankeerde? Heb ik iets gemist of wil je hem nog een (lang of kort ) antwoord geven ter verduidelijking? Na vorige week dinsdag heb jij toch ook niets meer gehoord...

Ik moet nu bijna op mijn handen gaan zitten om niets te sturen naar nr2... Maar als ik dat doe zijn alle afgelopen weken verloren. Ik mòet nu een statement maken. Gun hem niet de lol dat hij kan denken: "Zie je wel, ze komt zelf wel weer." Morgenavond zie ik hem. Ik dacht erover om niet te gaan maar ik heb ook geen zin om steeds voor hem weg te blijven. Bovendien heb ik hem er ook niet mee. We zijn met een redelijk grote groep maar nr2 heeft wel een taak morgenavond om de boel aan elkaar te praten. Ik mòet dus ook zijn richting uit kijken dan. Wat zou het toch leuk zijn als hij daardoor niet meer uit zijn woorden kwam! (oei! Ik word gemeen.) Vind het wel heel moeilijk om mezelf een houding te geven. Dikke kans dat hij gaat doen of er niets aan de hand is. "Wat wil je drinken?" Pfff...zo erg!! Als ik dan afstandelijk doe krijgt hij meestal zo'n houding van: "Nou , Ik heb m'n best gedaan, dan niet..." (ervaring!) Dat is nog niet zo erg (wèl!) als ik hem dan weer een tijd niet zou zien. Maar ik zie hem vrijdagavond op een bruiloftsfeest en zaterdagavond op een ander feest. Als er komende dagen geen fatsoenlijk gesprek tussen ons plaatsvindt, dan blijft de situatie zoals deze nu is en ik weet niet wat ik dan moet doen...Blèh. Ik kan wel janken vandaag, zie er zo tegenop om hem onder ogen te komen. Volgens mijn vriendin sta ik sterk nu, heb ik de touwtjes in handen. Dat is nù miss wel zo, maar ik weet dat hij met één antwoord de regie terug heeft. Ik 'hoor' hem bv. al zeggen: "Je hebt gelijk, dit is het beste voor ons, geen contact. Laten we het zo maar houden.") Nou, dan is het mooi einde verhaal! En nog steeds wil ik niet dat onze (platonische) relatie kapot gaat!!!

Sorry, dat ik zo doordraaf maar het moest er even uit..

Als iemand nog tips heeft, hoe te gedragen, dan graag!!

X Lois
Lois: je draaft niet door hoor, ik denk dat we allemaal die dubbele gevoelens wel herkennen. Je wilt gewoon niet dat dit ophoudt, of het nou platonisch is of niet. Tips hoe je te gedragen heb ik niet voor je, maar neem de woorden van je vriendin maar ter harte: jij staat nu sterk, en dat moet je zo houden. Geef hem niet de kans om de regie over te nemen.
Muril, Wat heerlijk voor je dat je een mailtje hebt gekregen! Zie je wel dat hij jou ook mist. Hij heeft zich waarschijnlijk in allerlei bochten moeten wringen om je iets te sturen. Echte liefde....!

Nee, ik wil inderdaad niet dat het ophoudt. even heb ik gedacht dat dat me ook niet meer kon schelen maar dat is nìet het geval. Hij zit zo onder mijn huid...

ik ga proberen de regie te houden, maar weet niet of dit gaat lukken. Mijn nr2 is verbaal erg sterk.Dan heb ik het nog niet over het feit dat we al die tijd mensen om ons heen hebben die niet beter weten dan dat wij het héél goed met elkaar kunnen vinden. Wie weet maakt hij daar ook gebruik van door net te doen alsof hij gek' is. Hij zal me dan bij een gesprek proberen te betrekken. Pfff... Alle scenario's heb ik in gedachten al doorlopen of in werkelijkheid meegemaakt.Zò vermoeiend, niet weten wat je te wachten staat.

het ergste is dat ik compleet van slag ben als ik hem weer gezien heb. Kost me dagen om weer normaal te kunnen functioneren. Belachelijk!!!
Muril, ik kan me wel voorstellen dat je blij bent met zo'n mailtje. Zoiets kan soms je hele dag weer goed maken.

Snuf, fijn dat je het zo hebt kunne oplossen.

Lois, ik hoop dat het niet te ongemakkelijk gaat worden voor je. Ik wens je veel sterkte.

Nr2 en ik praten heel weinig tegen elkaar momenteel. IK heb wel tegen mijn man verteld dat collega me een stom emailtje gestuurd had dat hij gebruikte als bewijs voor zijn vrouw dat wij geen relatie hebben. Manlief weet wel dat collega en ik goede vrienden zijn maar niet dat ik me heel erg tot hem aangetrokken voel. Ik was plotseling bang dat collega's vrouw contact op zou nemen met mijn man en dan zou de situatie nog ingewikkelder worden. Ik hoop dat mijn gevoel voor hem nu echt weg blijft, maar ik heb toch nog een beetje twijfels. Ik neem express een late lunchpauze vandaag. Collega zit al in de koffiehoek. Ik heb hem vorige week ook gezegd dat hij degene was die steeds 5 minuten na mij ging lunchen en dat hij dat maar niet meer moest doen. Ik ga om 1 uur eten. We zitten dan 15 minuten samen. Als er wat gezegd worden zal hij toch moeten beginnen. Ik ben verbaasd dat ik me eigenlijk ook wel kwaad voel over die stomme email vorige week, maar ik kan gemanipuleer niet uit staan. BAH!

Josephien, dat had zei jij ook al, hij manipuleert mij en zijn vrouw. nogmaals BAH!!

Flamenco, ik ben ook blij dat het nooit te ver is gegaan, ik zou me dan echt heel erg rot voelen, ik voel me al stom genoeg zo.

Marlies, hoestie??
Thea, Ik denk dat het slim is dat je nr1 op de hoogte hebt gesteld. Daarmee voorkom je miss problemen. Hoe was de lunchpauze?
De lunchpauze was koelletjes. Hij begon een gesprek over werk. Ik heb vrij korte antwoorden gegeven. Volgende week begint hij op een andere afdeling, dan moet hij ook andere tijden werken dus zullen we elkaar echt niet meer zo veel zien. De timing is perfect.
Thea, toch wel vervelend dat zo'n lunchpauze op zo'n manier moet verlopen. Lijkt me dat je daar geen fijn gevoel aan over houd. En vanaf volgende week een beetje meer rust gelukkig.

Lois: vanavond zie je nr 2 dus weer? Kan me voorstellen dat je alle scenario's al afgedraaid hebt. Ik hoop voor je dat het een scenario wordt waarin jij de regie houd en dat je er niet al teveel door van slag raakt.

Ik ben vandaag weer met mijn studie begonnen, het programma zit bomvol voor het eerste semester dus genoeg afleiding voor mij.
Thea, toch wel vervelend dat zo'n lunchpauze op zo'n manier moet verlopen. Lijkt me dat je daar geen fijn gevoel aan over houd. En vanaf volgende week een beetje meer rust gelukkig.

Lois: vanavond zie je nr 2 dus weer? Kan me voorstellen dat je alle scenario's al afgedraaid hebt. Ik hoop voor je dat het een scenario wordt waarin jij de regie houd en dat je er niet al teveel door van slag raakt.

Ik ben vandaag weer met mijn studie begonnen, het programma zit bomvol voor het eerste semester dus genoeg afleiding voor mij. Net kreeg ik alweer zo'n lief mailtje, ik ben helemaal blij.
O, wat ben ik toch een muts af en toe, zit ik mezelf te quoten Ik wilde alleen een wijziging aanbrengen
Sorry, het is me niet gelukt om gisterenavond nog een berichtje te plaatsen.

En meiden, heren, ik kan het even niet opbrengen om op al jullie berichten te reageren......

Ik kom alleen even mijn hart luchten, even uithuilen hier. Ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

Heel veel emoties hier, onmacht en verdriet. Het gaat niet goed met mijn nr. 2, hij heeft het moeilijk met zijn emoties, zijn geweten. Hij houdt van me, dat heeft hij me wel heel erg duidelijk gemaakt. En omdat hij het zo moeilijk heeft met zichzelf, liggen mijn emoties nu ook ontzettend aan de oppervlakte. Er hoeft maar dit te gebeuren en ik zit te brullen.

Zijn onze gevoelens inmiddels te ver, te intens, zitten we inmiddels emotioneel te ver aan elkaar vast? Ik probeer sterk te zijn, me aan onze uitgangspunten (slagroom op de taart en meer niet) te houden, het lijkt niet meer te lukken, zowel van zijn kant als van mijn kant niet.

Eigenlijk weet ik het wel: we houden zoveel van elkaar, misschien teveel om een nr. 2 te zijn...

We hebben onze date voor van de week nog niet afgezegd, maar misschien is het beter om het wel te doen... of gewoon face to face gewoon met elkaar praten over hoe nu verder.

Zoveel genieten op het ene moment, het kan in één keer omslaan in verdriet. Eigenlijk wist ik dat natuurlijk al wel, maar ik heb gewoon mijn kop in het zand gestoken, struisvogelpolitiek.

Bedankt voor het aanhoren!

Sterkte allemaal en het blijkt maar weer: geniet van alle mooie momenten!!!

x Knipoogje
O Knipoogje, hug!!! Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen. Ik denk dat je die date moet gebruiken om te praten over hoe je nu verder moet. Wij hebben dat ook gedaan, met een hoop tranen erbij maar het was toen wel duidelijk dat we, hoeveel we ook van elkaar houden, wij samen geen toekomst hebben. Maar dat waren wij, ik weet niet hoe dat bij jullie zit.

Ik hoop dat jullie hieruit komen, samen.
Lois, ik had idd een korte reactie gegeven en kreeg daar een vraag op terug, die ik tot nu toe niet beantwoord heb. Ik kan niet goed plaatsen wat zijn bedoeling is, lees mss meer dan er staat, dus laat het even zo... hoewel ik t moeilijk vind, hoorde via via dat hij wel op een ontmoeting had gerekend. Dus ga ook maar op mijn handen zitten voorlopig! Je staat ook sterk, hou de regie in eigen hand, hoe? ja als ik het wist,hoorde je dat van me....

Moeilijk als iemand zo in je hart zit, je bent geneigd alles goed te praten en te begrijpen, een achtbaan van emoties weer, sterkte!

Thea, ben het volledig met Lois eens, prima dat je man op de hoogte is, dan kan hij nooit voor verrassingen komen mocht nr2's vrouw ooit contact opnemen, hoewel ik betwijfel of ze dat zou doen, het zal haar ook geen plezierig gevoel hebben gegeven. Volgende week zal het mss iets gemakkelijker voor je worden. En nee, je bent niet stom, gewoon een mens van vlees en bloed, je kunt jezelf nog steeds recht in de spiegel aankijken!

Knipoogje, sterkte! Wat een verwarrende gevoelens... ik voel je machteloosheid en kan je alleen maar zeggen dat ik met je meeleef!

Muril, hoe gaat het verder met jullie... komen er nog meer afspraakjes in de toekomst of maakt het voorzichtig moeten zijn de situatie anders, maw elkaar niet meer zien?

allemaal sterkte en wijsheid!!

X t
Marlies.... hoe gaat het??
Goedemorgen allemaal,

Knipoogje, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Als er zoveel gevoelens zijn, zal het moeilijk zijn om jullie ontmoetingen te zien als slagroom op de taart want dat is dan niet meer genoeg. Ik hoop voor jou dat de afspraak deze week toch zal plaats vinden en dat jullie met elkaar over deze gevoelens kunnen praten.

Teka ik heb een vraag aan jou, je hebt het er wel eens over gehad maar ik heb het zo gauw niet terug kunnen vinden: heb je er spijt van dat je nr1 hebt verlaten en dat je op het moment alleen bent?

Thea, ik vind het hartstikke goed zoals jij de situatie hebt behandeld. Nr2 heeft wel laten zien hoe hij zich gedraagd als hij onder druk staat en dat is niet echt positief. Ik hoop voor je dat alles makkelijker wordt op het moment dat hij naar die andere afdeling gaat.
Knipoogje, hoe is het vandaag? Ik raak er steeds meer van overtuigd dat bij iedereen een nummer voor een emotionele achtbaan zorgt. Soms heel gelukkig, soms ontzettend down en met een rotvaart van het ene gevoel naar het andere.

Muril, ik wou dat mijn Nr2 eerlijk was in zijn gevoelens naar mij toe, maar dat is hij niet eens naar zichzelf.

Flamenco, ik heb inderdaad een kant gezien van Nr2 die me echt niet bevalt, dat is heel jammer maar wel verhelderend.

Vanochtend waren we samen in de keuken voor de eerste koffie. Hij begon aan mij te vertellen hoe down hij zich voelt, en moe, en blabla en hij weet niet waarom. Wat moet ik daar nu mee? Ik probeer afstand te houden maar hij wil zijn hart weer bij mij uitstorten. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat ik dat niet meer wil. Hij was bijna een jaar lang mijn maatje op werk en we kunnen zo niet door gaan. Dat gaf hij vorige week toch zelf heel duidelijk aan? Ik vind het nu een lastige en oncomfortabele situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven