3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 13:19
quote:mie32 schreef op 14 januari 2010 @ 13:15:
ik ben de grote annewilfan die steeda maar ruzie maakte metbde libella's rarara
zit nu in metro op mobiel te typen. met libelle forum lukte datniet!
Hee ik weet wie jij bent. Jij bent degene die Straatje heeft aangestoken met dat AW virus.
Vort met jou, ga terug naar Censuur. (met de hamer een mep op je hoofd smiley)
ik ben de grote annewilfan die steeda maar ruzie maakte metbde libella's rarara
zit nu in metro op mobiel te typen. met libelle forum lukte datniet!
Hee ik weet wie jij bent. Jij bent degene die Straatje heeft aangestoken met dat AW virus.
Vort met jou, ga terug naar Censuur. (met de hamer een mep op je hoofd smiley)
donderdag 14 januari 2010 om 13:19
Jawel Q je heb tme wel gezien maar geen grote indruk gemaakt geloof ik
Wij waren de eerste blondjes
Roos, omdat ik het gevoel heb emotioneel gehandicapt te zijn.
Ik kan wel huilen, maar omdat een ander huilt bv
Als ik boos ben, kan ik dat soms uiten maar lang niet altijd, meestal stop ik het in een hokje zeg maar en ga ik weer door, omdat ik het de moeite/energie niet waard vind om boos te zijn.
Ik kan ook nooit echt ruzie hebben want halverwege de ruzie dan ben ik alweer vergeten waarom in nou zo boos was, dan is het alweer weggestopt zeg maar.
En met zo een sterfgeval in de familie wordt dat weer des te meer duidelijk, het raakt me wel maar ook weer niet.
Ik kan het niet echt duidelijk maken hoor.
Ik voel me gewoon soms te hard zeg maar.
Wij waren de eerste blondjes
Roos, omdat ik het gevoel heb emotioneel gehandicapt te zijn.
Ik kan wel huilen, maar omdat een ander huilt bv
Als ik boos ben, kan ik dat soms uiten maar lang niet altijd, meestal stop ik het in een hokje zeg maar en ga ik weer door, omdat ik het de moeite/energie niet waard vind om boos te zijn.
Ik kan ook nooit echt ruzie hebben want halverwege de ruzie dan ben ik alweer vergeten waarom in nou zo boos was, dan is het alweer weggestopt zeg maar.
En met zo een sterfgeval in de familie wordt dat weer des te meer duidelijk, het raakt me wel maar ook weer niet.
Ik kan het niet echt duidelijk maken hoor.
Ik voel me gewoon soms te hard zeg maar.
donderdag 14 januari 2010 om 13:20
Wat ruikt het hier ineens lekker!
Mie welkom. Zodra je normaal online bent moet je eerst een avatar. Wil je dat we inspiratie gaan plakken voor je?
Kreeg net een brief van hans anders bril totaal plan. Mooi kan een bril gaan uitzoeken dacht ik. Bleek het een brief te zijn dat ik mag blijven betalen wat ik al betaal maar dat de rest van de mensen (nieuwe klanten) meer moeten gaan betalen. Wat een tegenvaller zeg.
Mie welkom. Zodra je normaal online bent moet je eerst een avatar. Wil je dat we inspiratie gaan plakken voor je?
Kreeg net een brief van hans anders bril totaal plan. Mooi kan een bril gaan uitzoeken dacht ik. Bleek het een brief te zijn dat ik mag blijven betalen wat ik al betaal maar dat de rest van de mensen (nieuwe klanten) meer moeten gaan betalen. Wat een tegenvaller zeg.
donderdag 14 januari 2010 om 13:27
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 januari 2010 @ 12:41:
[...]
Niet altijd maar het doel is de 3000 postings te halen en dat gaat sneller met meerdere kleine postings dan 1 hele grote.
Maar welkom om het viva forum. Jij kwam van de libelle he?Ja hoor, ik ben van de Libelle. Anne-Wil in eigen persoon.
[...]
Niet altijd maar het doel is de 3000 postings te halen en dat gaat sneller met meerdere kleine postings dan 1 hele grote.
Maar welkom om het viva forum. Jij kwam van de libelle he?Ja hoor, ik ben van de Libelle. Anne-Wil in eigen persoon.
donderdag 14 januari 2010 om 13:28