3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 14:55
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 januari 2010 @ 14:54:
Ik heb net een lang en verhelderend gesprek gehad met mijn beste vriendinnetje..
Ik ben nu helemaal kapot en kan alleen maar huilen.
Ze heeft zulke rake dingen gezegd,, waar ik ook echt iets mee kan.
Ik voel me zo klote nu..Lieve Appel... schrijf ze in een schriftje... knap je vast van op...
Ik heb net een lang en verhelderend gesprek gehad met mijn beste vriendinnetje..
Ik ben nu helemaal kapot en kan alleen maar huilen.
Ze heeft zulke rake dingen gezegd,, waar ik ook echt iets mee kan.
Ik voel me zo klote nu..Lieve Appel... schrijf ze in een schriftje... knap je vast van op...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 14 januari 2010 om 15:05
Ik heb hem gevonden Freaky, stond bij mij op pagina 71 ofzo (40 berichten per pagina).
Lieve LeukerT... bedankt voor je lieve berichtje. Het is inderdaad heel mooi en waardevol gegaan. Ik probeer aan mezelf te denken... daar begin ik volgende week wel mee, want nu nog teveel te regelen. Ik moet zelfs nog kleren kopen voor de crematie morgen maar kan pas om 17.30 uit de winkel weg en dan is mr Bianco met de auto op pad. Dus gaan we morgenochtend om 09.30 wel ff naar het winkelcentrum, komt ook wel weer goed
Lieve LeukerT... bedankt voor je lieve berichtje. Het is inderdaad heel mooi en waardevol gegaan. Ik probeer aan mezelf te denken... daar begin ik volgende week wel mee, want nu nog teveel te regelen. Ik moet zelfs nog kleren kopen voor de crematie morgen maar kan pas om 17.30 uit de winkel weg en dan is mr Bianco met de auto op pad. Dus gaan we morgenochtend om 09.30 wel ff naar het winkelcentrum, komt ook wel weer goed
donderdag 14 januari 2010 om 15:10
Ben aan het bellen ivm. brief van een incassobuerau. Gaat over schoolgeld wat ik allang en breed betaald hebt.
Ow wilt u ons een printje sturen. Nee dat wil ik niet. De hogeschool maakt een fout nu moet ik eerst al bellen en dan het probleem zelf oplossen. Nee ik heb er genoeg van ik doe het niet meer. Ben nu dus de hogeschool aan het bellen maar die zijn "allemaal" in gesprek. Grrr. ik kan dit zo niet uit staan even.
Ow wilt u ons een printje sturen. Nee dat wil ik niet. De hogeschool maakt een fout nu moet ik eerst al bellen en dan het probleem zelf oplossen. Nee ik heb er genoeg van ik doe het niet meer. Ben nu dus de hogeschool aan het bellen maar die zijn "allemaal" in gesprek. Grrr. ik kan dit zo niet uit staan even.
donderdag 14 januari 2010 om 15:14
donderdag 14 januari 2010 om 15:14
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 15:13:
Appeltje, even iets heel praktisch wat bij mij altijd wel werkt. Even flink huilen bij een stuk of 3 gevoelige muziekjes... en zodra die muziek afgelopen is zucht je een keer diep en ga je heel driftig stofzuigen of weet ik veel wat je doet.
Die muziekjes heb ik niet nodig. Maar zal een kwartier huilen en dan diep zuchten. Misschien helpt het.
Thnx voor de tip.
Appeltje, even iets heel praktisch wat bij mij altijd wel werkt. Even flink huilen bij een stuk of 3 gevoelige muziekjes... en zodra die muziek afgelopen is zucht je een keer diep en ga je heel driftig stofzuigen of weet ik veel wat je doet.
Die muziekjes heb ik niet nodig. Maar zal een kwartier huilen en dan diep zuchten. Misschien helpt het.
Thnx voor de tip.
donderdag 14 januari 2010 om 15:21
Na een kwartier lang te moeten wachten gesprek met de Hogeschool:
Ik:
goedendag, ik het zojuist een brief ontvangen van inc. bureau maar ik heb het bedrag al in dec. overgemaakt.
Zij:
Wij doen hier niet aan kwijtschelden of betalingsafspraken
Ik:
nee dat begrijp ik maar ik heb contact met hun opgenomen en zij willen dat ik dan een bewijs naar hun stuur. Ik vind het onredelijk dat ik belast word met extra werk omdat jullie (wederom) een fout maken.
Zij:
Mevrouw, we hebben u vriendelijk gevraagd te betalen. Dat heeft u niet gedaan en nu met alles via een incasso bureau.
Ik:
Nee dat is niet het geval. Ik kreeg een brief dat ik moest betalen heb ik dezelfde dag gedaan en nu ontvang ik deze brief.
Zij:
Mevrouw, het is 5 minuten werk om dat bewijs op te sturen hoeveel moeite is dat nou? Als u tenminste echt het geld heeft overgemaakt
Ik:
Wat gebeurd er als ik de brief negeer?
Zij:
Dan verhogen we de incassokosten.
Ik:
Maar er valt niks te incasseren want ik heb al betaald.
Zij:
Als dat zo is kunt u dat toch even opsturen?
Ik:
Denk niet dat we hier uit gaan komen. Prettige dag.
Ik:
goedendag, ik het zojuist een brief ontvangen van inc. bureau maar ik heb het bedrag al in dec. overgemaakt.
Zij:
Wij doen hier niet aan kwijtschelden of betalingsafspraken
Ik:
nee dat begrijp ik maar ik heb contact met hun opgenomen en zij willen dat ik dan een bewijs naar hun stuur. Ik vind het onredelijk dat ik belast word met extra werk omdat jullie (wederom) een fout maken.
Zij:
Mevrouw, we hebben u vriendelijk gevraagd te betalen. Dat heeft u niet gedaan en nu met alles via een incasso bureau.
Ik:
Nee dat is niet het geval. Ik kreeg een brief dat ik moest betalen heb ik dezelfde dag gedaan en nu ontvang ik deze brief.
Zij:
Mevrouw, het is 5 minuten werk om dat bewijs op te sturen hoeveel moeite is dat nou? Als u tenminste echt het geld heeft overgemaakt
Ik:
Wat gebeurd er als ik de brief negeer?
Zij:
Dan verhogen we de incassokosten.
Ik:
Maar er valt niks te incasseren want ik heb al betaald.
Zij:
Als dat zo is kunt u dat toch even opsturen?
Ik:
Denk niet dat we hier uit gaan komen. Prettige dag.
donderdag 14 januari 2010 om 15:23
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 15:14:
Erg is dat he IBI... het enige wat je hoeft te doen is het incassobureau bellen.. en zij moeten dan maar lekker met de Hogeschool gaan bellen. Misschien is het wel handig als je in elk geval de datum van betaling doorgeeft aan ze, en dan mogen ze het verder zelf uitzoeken. Dat heb ik dus proberen te doen maar ja zie volgende post. Bedankt voor je knuffel. Word zo moe van dit gezeur. Probeer je alles zo goed mogelijk te doen krijg je dit soort dingen.
Erg is dat he IBI... het enige wat je hoeft te doen is het incassobureau bellen.. en zij moeten dan maar lekker met de Hogeschool gaan bellen. Misschien is het wel handig als je in elk geval de datum van betaling doorgeeft aan ze, en dan mogen ze het verder zelf uitzoeken. Dat heb ik dus proberen te doen maar ja zie volgende post. Bedankt voor je knuffel. Word zo moe van dit gezeur. Probeer je alles zo goed mogelijk te doen krijg je dit soort dingen.