Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Behalve BGB, Willem, Zwieber, Eleonora en Five dan.
quote:amalia schreef op 14 januari 2010 @ 14:45:

Maar komen er nou nog ander forummers zaterdag?Nee, alleen van Good Luck. Dus je kent iedereen (kom nou toch, is leuk!) Anders laat je B bij vent en L neem je mee. O nee dat is niet handig met zijn gebroken pols.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kwam vanmorgen Juud tegen met Sjimmie, ach die was helemaal niet lekker, arm ventje. Hij keek heel zielig.

Jinny, sterkte bij de KNO-arts ik sluit me aan bij Amalia, het gaat vast beter dit jaar, hij is ouder en meer weerstand nog maar een extra

Bridge, oei dat is balen zeg! Kun je nog verder zoeken naar lokaties als deze niet bevalt?
Nee dat kan dus idd niet met die pols, want hij kan bv geen luiers verschonen.

Ik heb geen mail gekregen van zaterdag dus weet er niet zoveel van behalve van Hyves en daar dacht ik dat er nog andere forummers zouden komen.

Bridges neeee! ik heb net helemaal over je bericht heen gelezen Wat balen!!!! Jemig, wat nu zeg. Lekker stom.
We willen allemaal jouw mooie buik bewonderen in het echie!
quote:Star schreef op 14 januari 2010 @ 14:49:

Behalve BGB, Willem, Zwieber, Eleonora en Five dan.R U Kidding?
Op hyves staat eigenlijk hetzelfde als in de rondstuurmail. Waar het is en dat het alleen voor Good luck is. Waarom zou ik andere forummers uitnodigen?
Nee, Willem en Mal kunnen het goed vinden, ben wel heel erg benieuwd naar hem! Vast niet zo erg als hier op het forum.
Stuur mij eens een mail met tijd/plaats en andere info Mal.
Ik heb eigenlijk nooit zoveel van doen met Willem, ik zit niet vaak genoeg op de Actueel-pijler denk ik.
Die willem lijkt me een Heel Vervelend Persoon. Snap sowieso niet dat hier mannen rondhangen.
Nee maar daarom is het wel zo leuk dat hij erbij is zaterdag. Ben wel benieuwd naar zijn kindjes trouwens.
Echt dus?
quote:amalia schreef op 14 januari 2010 @ 14:59:

Echt dus?

nee Star zit je te zieken

in de mail kun je zien wie er komen en wie niet.

Ik heb nu het emailadres gebruikt waarmee je laatst de avatar stuurde.

Misschien had ik een oud emailadres en ging het daarom niet goed, maar ik kon niet meer zien welke emailadressen ik ingevoerd heb.
Amalia heeft reuze honger
Ik heb al jaaaaaaren hetzelfde adres. Maar binnenkort krijg ik een nieuwe. Ik moet nu naar een verjaardag (begon om 3 uur, zal je zien dat B nu weer sinds 3 weken slaapt.... moet hem maar even wekken). Ga het straks even doornemen allemaal.
hahaha leuk hoor Star
ik heb de mail moet nu echt weg. later!
veel plezier.
Thijmen/enka: Juul bedankt je voor de ontzettend leuke kaart, erg lief
Bridges, wat klote zeg!!!! Heb je al alternatieven op het oog?

Joepie!!!!!!!!!!! Wat een geweldige kno-arts. Ik ben echt helemaal onder de indruk van de te snelle maar zeer professionele en heel erg lief tegen kindjes arts.

Hij heeft gelukkig een fiks dubbele oorontsteking, ben helemaal opgelucht . Nu antibiotica en druppels en spray en zo.

Toch knap he? Allebei een oorontsteking in een ander deel van het oor, en nee, het is echt niet besmettelijk .
Aaaaah gelukkig 'alleen maar' een oorontsteking! Hopelijk slaat het allemaal snel aan
Fijn Jinny!!! Het is ook wel koud bij jullie he! Lopen de ijsberen al in de tuin ? Denk dat Mr J veel vaker ziek zou zijn als hij in zo'n koude winter moest leven.
quote:Star schreef op 14 januari 2010 @ 14:49:

Behalve BGB, Willem, Zwieber, Eleonora en Five dan.Ja, en dingetje toch, die telkens onder een andere naam komt schrijven en dan weer aftaait omdat ze iedereen tegen zich in het harnas jaagt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven