Kruidvat dagkaart NS langer geldig!
vrijdag 15 januari 2010 om 09:52
Ik had bij Kruidvat een dagkaart gekocht voor een (weekend)dag reizen met de trein. Die waren geldig t/m afgelopen weekend. Door de weeromstandigheden gingen twee afspraken niet door en heb ik het kaartje niet gebruikt. Dat vond ik wel jammer en ik was bij de NS aan het kijken of ik er nog iets aan kon doen.
En verhip, lees ik dit:
Het winterse weer heeft gevolgen voor de dienstregeling. Daarom komen wij u tegemoet en wordt de geldigheidsperiode van het 'Kruidvatkaartje' * met drie weekenden verlengd. U kunt dus ook gebruik maken van dit kaartje op 16, 17, 23,24, 30 en 31 januari 2010.
Productvoorwaarden
• Kaartje voor het instappen in de trein, afstempelen in de stempelautomaat op het station. Pas na het afstempelen is het kaartje geldig.
• Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse.
• Alleen geldig op één zaterdag of één zondag t/m 31 januari 2010.
• Geldig in alle NS-treinen en in de treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
Let op: In de treinen van Veolia is het kaartje niet op 16 en 17 januari geldig op de lijn Kerkrade-Heerlen-Maastricht i.v.m. werkzaamheden
* Deze kaartjes waren van 8 t/m 20 september 2009 te koop bij Kruidvat.
Dus had jij ook een kaartje over? Nog niet weggooien dus!
En verhip, lees ik dit:
Het winterse weer heeft gevolgen voor de dienstregeling. Daarom komen wij u tegemoet en wordt de geldigheidsperiode van het 'Kruidvatkaartje' * met drie weekenden verlengd. U kunt dus ook gebruik maken van dit kaartje op 16, 17, 23,24, 30 en 31 januari 2010.
Productvoorwaarden
• Kaartje voor het instappen in de trein, afstempelen in de stempelautomaat op het station. Pas na het afstempelen is het kaartje geldig.
• Eén dag geldig voor één persoon in de 2e klasse.
• Alleen geldig op één zaterdag of één zondag t/m 31 januari 2010.
• Geldig in alle NS-treinen en in de treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
Let op: In de treinen van Veolia is het kaartje niet op 16 en 17 januari geldig op de lijn Kerkrade-Heerlen-Maastricht i.v.m. werkzaamheden
* Deze kaartjes waren van 8 t/m 20 september 2009 te koop bij Kruidvat.
Dus had jij ook een kaartje over? Nog niet weggooien dus!
vrijdag 15 januari 2010 om 10:05
Ik ben hier hééééééél erg blij mee!!! Ik heb nog een ongebruikte liggen en één die is afgestempeld op 20 december. Ik kijk 5 min voor vertrek of de trein zou rijden en dat was het geval. Ik stempel het kaartje af, zit en de trein en hij gaat niet.
Maar ik las dat ik daar het geld van terug krijg ws. Goed nieuws dus!!
p.s. moet ik verder nog iets ondernemen of kan ik er gewoon gebruik van maken?
Maar ik las dat ik daar het geld van terug krijg ws. Goed nieuws dus!!
p.s. moet ik verder nog iets ondernemen of kan ik er gewoon gebruik van maken?
vrijdag 15 januari 2010 om 10:26
@ schuddebuikje; als je hem al afgestempeld hebt dan zou ik er eerst wel mee langs een loket gaan en die situatie uitleggen. Want ik denk niet dat je met een al gestempeld kruidvatkaartje ook zo weer de trein in kunt stappen. Want zij kunnen niet zien dat je er niet al die dag wel de hele dag mee gereisd hebt! Het kan dus ook een al gebruikt kaartje zijn volgens de NS. Maar misschien helpt uitleg en krijg je dan iets van een officieel plakkertje er overheen ofzo (dat heb ik wel eens met een strippenkaart gehad) zodat je het wel weer kunt gebruiken.
Maar je kunt ook alsnog wel pech hebben
Maar je kunt ook alsnog wel pech hebben

vrijdag 15 januari 2010 om 10:38
@Toet,
Ik heb één ongebruikt kaartje 'over' die ik dus nog kan gebruiken, super! Een ander kaartje is van 20 december. Toen reden er achteraf die dag helemaal geen treinen dus daar krijg ik (hoop ik) het geld van terug. Maar ik ben blij met je bericht, kan ik lekker nog naar een vriendin in A'dam o.i.d, leuk!
Ik heb één ongebruikt kaartje 'over' die ik dus nog kan gebruiken, super! Een ander kaartje is van 20 december. Toen reden er achteraf die dag helemaal geen treinen dus daar krijg ik (hoop ik) het geld van terug. Maar ik ben blij met je bericht, kan ik lekker nog naar een vriendin in A'dam o.i.d, leuk!
maandag 18 januari 2010 om 14:01
Waar lees jij dat Willem?
Ik had er twee gekocht voor deze periode. Precies afgestemd op mijn plannen. Toen ik ze kocht wist ik alleen nog niets van de sneeuw en de niet rijdende treinen die mijn planning in de war zouden gooien en had ik dus een kaartje over. Dat nu gelukkig wat langer geldig is zodat ik nog een keertje op pad kan!
Ik had er twee gekocht voor deze periode. Precies afgestemd op mijn plannen. Toen ik ze kocht wist ik alleen nog niets van de sneeuw en de niet rijdende treinen die mijn planning in de war zouden gooien en had ik dus een kaartje over. Dat nu gelukkig wat langer geldig is zodat ik nog een keertje op pad kan!