la roche posay
vrijdag 22 februari 2008 om 20:59
Beste Arrasje,
ze hebben vaak bij de apotheek een klein etuitje te koop met een aantal producten van 1 lijn van LP. Kost nog geen 5 euro. Misschien eens proberen?
Ik heb dat eens gekocht van de hydratatielijn (weet niet meer hoe die heet). Ik vond het niks speciaals.
Ik heb de tube uit de acnelijn. Daarmee stip je pukkeltjes aan en die zouden dan eerder verdwijnen. Nou, (klinkt even een beetje ranzig maar je wil toch ervaringen horen) mijn pukkels kregen geen geel kopje meer maar werder rode bultjes/vlekjes en bleven nog langer op mijn gezicht (echt weken!!!). Dus: je kunt niets meer uitknijpen en je hebt geen geel kopje maar het wordt er niet beter op.
Als iemand het ultieme pukkel-aanstip-spulletje heeft gevonden, dan houd ik me zwaar aanbevolen. Ik heb al benzo(weet de rest niet meer )ixide gebruikt maar dat werkt ook niet.
Lang verhaal: voor mij is LaRoche Posay niks, misschien voor jou wel!
groetjes Mimi
ze hebben vaak bij de apotheek een klein etuitje te koop met een aantal producten van 1 lijn van LP. Kost nog geen 5 euro. Misschien eens proberen?
Ik heb dat eens gekocht van de hydratatielijn (weet niet meer hoe die heet). Ik vond het niks speciaals.
Ik heb de tube uit de acnelijn. Daarmee stip je pukkeltjes aan en die zouden dan eerder verdwijnen. Nou, (klinkt even een beetje ranzig maar je wil toch ervaringen horen) mijn pukkels kregen geen geel kopje meer maar werder rode bultjes/vlekjes en bleven nog langer op mijn gezicht (echt weken!!!). Dus: je kunt niets meer uitknijpen en je hebt geen geel kopje maar het wordt er niet beter op.
Als iemand het ultieme pukkel-aanstip-spulletje heeft gevonden, dan houd ik me zwaar aanbevolen. Ik heb al benzo(weet de rest niet meer )ixide gebruikt maar dat werkt ook niet.
Lang verhaal: voor mij is LaRoche Posay niks, misschien voor jou wel!
groetjes Mimi
zaterdag 23 februari 2008 om 10:41
Ik heb dit jaar een erg droge huid op mijn gezicht. Het was zo erg dat het schilferde, hard en rood werd. Ik heb toen een tube van deze merk gekocht. (15 euro, proberen waard toch?)
Bijmij werkte het al na 2 smeerbeurten (ik smeer in de morgen en avond). Ben er hartstikke blij mee! In combi met acne zou ik dan niet weten hoe het dan zou uitpakken, ik zou zeggen gewoon uitproberen en anders gewoon vragen naar een proefje...
Bijmij werkte het al na 2 smeerbeurten (ik smeer in de morgen en avond). Ben er hartstikke blij mee! In combi met acne zou ik dan niet weten hoe het dan zou uitpakken, ik zou zeggen gewoon uitproberen en anders gewoon vragen naar een proefje...
maandag 25 februari 2008 om 15:48
Vandaag was ik bij de apotheek en keek naar die La Roche Possay producten. Stond er een vrouw naast me die me vertelde nog nooit zo'n fijne creme te hebben gehad. Ze was er heel enthousiast over, ze had hiervoor een creme van Lancome gehad van 90 euro die niks voor haar huid deed, en deze stukken goedkopere creme wel. Haar huid was heel glad geworden, had geen trekkerige gevoel meer em zelfs rimpeltjes waren verdwenen. Ze had de creme voor droge huid.
Ik heb zelf zo'n probeersetje meegenomen voor een onzuivere huid. Kost maar 3,50, zit een reiniging, tonic, creme en foundation in.
Ik heb zelf zo'n probeersetje meegenomen voor een onzuivere huid. Kost maar 3,50, zit een reiniging, tonic, creme en foundation in.
maandag 25 februari 2008 om 22:55
dinsdag 26 februari 2008 om 17:10
Na veel ellende en gedoe met allerlei cremes (duur, goedkoop, biologisch, homeopatish, etc, etc) liep ik toevallig in de apotheek tegen de cremes van LP aan. Ik dacht ik heb al zoveel troep op mijn snoet gesmeerd, dit kan ik ook wel 's proberen. Ik verwachtte er niets van, was zelfs overgestapt op gewone nivea (die blauwe pot). Maar ik ben helemaal enthousiast!!!!!! Deze creme (Toleriane Riche) vind ik echt heeeeerlijk. Ik heb een droge en extreem gevoelige huid. Als je ernaar wijst zat ik al onder de rode vlekken bij wijze van spreken. Ik gebruik de creme nu sinds 1,5 jaar en wil geen andere meer. Ik koop altijd 2 tubes tegelijk, want ben doodsbang dat ie weer uit 't assortiment verdwijnt. De prijs vind ik ook prima. Dus hier een tevreden gebruikster. En de Toleriane-riche is speciaal voor de droge en gevoelige huid, ZONDER alcohol en andere troepjes die in allerlei andere cremes kunnen zitten. En believe me, ik heb ze volgens mij allemaal al eens op mijn kop gekieperd en dit is de eerste waar ik helemaal blij van word, zonder dat ik eruitzie als een vlekkenkampioen.
vrijdag 15 januari 2010 om 11:06
Ik heb zelf ook een droge huid en overweeg om de creme van la roche posey te gaan gebruiken. Blond 009 en Danya welke creme voor de droge huid bedoelen jullie? Ik gebruik overigens de reiniging van la roche posey de melk en de lotion, ik vind het fantastisch! Ik kan tegen geen enkele reiniging maar deze is heerlijk, echt een aanrader!