F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
hello!!!

heb lekker vrij! heeeeeeeeeerlijk!

en hoorde van ruud dat de lente over 61 dagen begint! is nog te overzien!

Cees, geniet van je dag.

Nog 61 dagen, we tellen af.....

Wordt al vrolijk van je plaatje.
Ooo ja, dan kan ik weer lekker zonnebaden!!!

Weg met dat witte lichaam....

Jes en Sil ook weer lekker vitamine D opbouwen..

Kom meiden, laten we allemaal met Tieg en Lau meedoen, dan kunnen we slank de zomer in!

En 1 en 2 en 3, en links en rechts en jaaaaaa ga zo door.

12345678, en DRAAI en linksrechtslinksrecht, schudden met die billen. Hooglaag, stepstep.

Hee, wat leuk, een foto van mijn nieuwe outfit! Ben vooral erg blij met die roze haarband. Wat vinden jullie ervan?

Cees, een vrije dag en je hebt niets beters te doen dan forum spammen met familiefoto´s?
Nadat ik hier heb gespammed en mp op mijn gemak heb afgestruind terwijl ik alle muffins van gister op(vr)at, heb ik croissants gemaakt, die tijdens atwt opge(vr)eten, warm bad aangezet, onder de zonnebank gegaan, bad ingedoken met oud ceedeetje van die ooo zoo lekkere robbie williams, eindelijk mijn kinhaartje weggehaald en ga zo weer verder met atwt.

echt een dag met mijn eigen ding, geen musts.

morgen houden we ons weer aan de regeltjes (als ik dan niet ziek ben, want ik voel wat aankomen..)

steppen jullie nog maar ff verder op de zumba muziek, ik ga languit op de bank!
Tsk! Gisteren hele lap getypt en toen door overgevoelige touchpad van laptop alles gewist! Geen puf meer om het opnieuw te doen en ik weet het ook niet meer. Was vast niet zo belangrijk.. Wel allemaal lieve woorden voor jullie en de kindjes in de ziekenboeg!

Vandaag laatste dag op KDV voor Lisa, ik heb me niet zo uitgesloofd als Nic altijd doet, hoor! Sate-stokjes volgeregen met kleurige stukjes fruit (druiven, mandarijnpartjes, ananas en perzik) en dan een snoepje op het eind. Zag er geweldig uit en was in 10 minuten klaar... Scherpe puntjes er nog even afgeknipt zodat ze elkaar niet te lijf konden gaan en smullen maar!

Nou, ik ga gauw slapen, komen jullie ook nog even brandje blussen/knuffels uitdelen in AK??
Niet ziek geworden hoop ik Cees? Heb je een beetje genoten van je vrije dag?

Ook een goed idee Dok, sateprikkers met fruit, die ga ik onthouden. Wil een zakje met leuk speeltje, doosje rozijntjes en confetti ofzo meegeven die de kindjes mee naar huis kunnen nemen, en dan misschien nog zoiets als die sateprikkers of cakejes ofzo als directe traktatie.

Ben trouwens een erg leuk boek aan het lezen op het moment, die jullie misschien ook leuk zouden vinden. Het heet 'Can any mother help me?' (wel in het engels) en gaat over een groep engelse vrouwen die vanaf ongeveer 1930 met elkaar schreef door een soort gezamelijk gemaakt tijdschrift wat ze dan naar elkaar rondstuurden over allerlei moeder-kind-huis-enz-perikelen.... Ze hebben het uiteindelijk geloof ik ruim 50 jaar vol gehouden, en de tijdschriften zijn bewaard gebleven en daar is nu een boek over geschreven. Echt een voorloper van het viva-forum, wie weet hebben wij over 50 jaar ook nogsteeds contact

Mocht het je wat lijken, je kunt het bestellen bij Bol. Hier linkje

Can any mother help me?

Oh, Tieg, we moeten voor de komende weken een andere avond afspreken, want kan de komende 3 donderdagen niet. 21e is man weg, 28e is hij jarig, 4e is Nina jarig...dus schiet niet op. Dinsdagen dan misschien? Man gaat al een tijdje niet meer klimmen op dinsdag dus dan kan ik wel.
Ook hier laatste dag op kdv voor Marius. Vriendin van mijn moeder is heel creatief en die heeft traktatie gemaakt voor Marius. Locomotiefjes met een wolkje stoom waar een tekstje op staat. Ik hoefde alleen de cakejes en de snoepjes erin te stoppen .. Voor de juffen een mooi koffie/thee pakket gekocht.

Marius ging gisteren wennen voor het eerst op school en hij vond het helemaal leuk. Ik had er meer moeite mee, zo'n klein guppie tussen al die grote kinderen.. En vandaag op het kdv zal ik het ook niet drooghouden (de juf stond vanmorgen al bijna te huilen, heeft een hele speciale band met Marius ).

En Levi ziek, RS-virus... Die is echt niet lekker en slaapt enorm slecht. Vanmorgen bij HA geweest en antibiotica mee en een nieuwe puffer.

En vakantie genoekt voor de zomer.. zat al veel vol.. en de vakantietijd van manlief moest op kantoor vastgelegd worden ivm collega's.. Heb er nu al zin in.....

Dok, klinkt goed die stokjes met fruit. Misschien iets voor Marius z'n verjaardag. Zit iedereen aan de chips en ik aan een luxe stokje

Over 50 jaar nog met elkaar schrijven.. dat zou heel grappig zijn. Ik ga eens kijken naar dat linkje
Ach, die arme Levi, zit hem ook niet mee he. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Wat leuk, zo´n vriendin van je moeder die de locomotiefjes maakt, zou ze het ook betaald willen doen? Nina zegt trouwens steeds dat ze een Dora-taart wil voor haar verjaardag, van de week maar eens even langs de bakker lopen of dat tot de mogelijkheden behoort.

En inderdaad, moet nog kadootje bedenken voor de leidsters voor afscheid Nina. Denk dat ik ook wel even een traantje weg zal moeten pinken hoor, gelukkig zit Lasse daar straks wel nogsteeds.

Wij zitten ook al naar vakanties te kijken, wil zelf graag naar Italie maar twijfel nog of het niet te warm gaat zijn in juli. Heb wel leuke huisjes al gezien daar, ziet er allemaal echt heel fijn uit Maar het kan ook Frankrijk worden.

Zou ook wel motiveren in het lijnen natuurlijk, als doel lekker in bikini (of misschien liever een mooi badpak) in Italie in het zonnetje liggen.
knuf voor levi, hj heeft wel steeds wat hè... en hoe gaat t met jou en je knieën?
Fijne dag Marius!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Hoera voor Marius, Fijne dag.

Alvast veel plezier op school morgen.
Hiephiephoera! Marius is 4 jaar!

Veel plezier op school morgen, en vandaag natuurlijk een fijne dag!
Beetje laat, maar toch nog voor Marius!

En nu Hiep Hiep voor Lisa!

Jaja, de 4 jarige ronde is begonnen.... 4 jaar geleden liepen we allemaal op het eind, jaloers op Marlee en Dok (en zoyla geloof ik ook toch)
Hoera voor Lisa! Ook al 4 jaar! Veel plezier op school meis! En natuurlijk ook felicitaties voor Dok, dok-man en Maartje!
Ik moet de data een keer op de verjaardagskalender schrijven geloof ik...

Nu lekkr aan het werk, zo maar even verder. Nog wel het nodige te doen.

Lau, morgen wandelen? Komt hier wat handiger uit...

Werd vanmiddag nog gebeld door een school waar Daan ooit eens op de wachtlijst gezet is.. Dat ze nu een plaatsje voor hem hadden. Tja, jammer hoor, geen interesse meer, helaas. Tssk, hij wordt over 4 weken 4! Dan mag je toch wel verwachten dat je inmiddels wel wat anders geregeld hebt...

Nu weer lekker aan de slag!
Pfff...vergeet ik gewoon helemaal Lisa´s verjaardag! Ook alweer 4!

Ja niet te geloven he, dat ze alweer 4 worden :'(

Tieg morgen is goed hoor, had je mijn berichtje van van de week nog gelezen hier, dat ik de komende 3 weken sowieso niet op donderdag kan?

Morgen lekker vrij, dagje shoppen met mijn moeder. Moet in ieder geval gympies kopen voor Nina en een leuk rugzakje, voor naar school. Moet wel een beetje stoer zijn allemaal natuurlijk
Lau, ja, had het berichtje gezien. En op basis daarvan kwam deze week de dinsdag wat beter uit. Was niet helemaal duidelijk...
quote:lau72 schreef op 18 januari 2010 @ 15:51:

Ja niet te geloven he, dat ze alweer 4 worden :'(

Vind dat ook al zo'n gek idee... Weet nog wel dat we vier jaar geleden op de ic het schaatsen bij de Winterspelen volgden... Dat artsen als eerste kwamen vragen hoe het met onze sporters ging, in plaats van met de patiënten...
En nu weer aan de slag!

Lisa, gefeliciteerd!! Alweer 4 jaar!!!

Gaat echt zo snel allemaal. Marius vandaag voor het eerst naar de basisschool, de hele dag. En hij vond het helemaal geweldig. Toen hij thuis kwam, viel hij bijna meteen in slaap. Echt al die indrukken, zo grappig. En hij kan niet wachten tot morgen. Gelukkgi dat hij het zo leuk vind, moet er niet aan denken dat het anders is.

Ga nog even omhoog met mijn benen op de bank en dan lekker slapen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven