Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kunnen ze er iets op verzinnen om hem toch in dienst te houden voor die korte tijd dat hij nog "moet" Mamax. In elk geval fijn voor hem om te weten dat ze hun best doen, lijkt me. En netjes dat directeur langs komt (is wel het minste).

Mare ook nog dubbele ijzertjes hoor. Gaan dit jaar niet meer aan de "echte" schaatsjes. Bij jou kunnen ze nog een ronde mee he, dat scheelt!
Ik hoop het. Maxi heeft nu maat 27, Mini maat 26. Heb maat 29 gekocht. Anders gaan we wel naar de ijsbaan hier. Ze hadden ook zwarte kunstschaatsen, 15 euro. Anders verkoop je ze volgend jaar weer.
Lokatie is een goed alternatief gelukkig. Mooi, enthousiaste mensen dus het kan. Bridgesvriend is enthousiast, ik heb nog wel wat moeite om het "oude plan" los te laten. Komt vast goed. Even over nadenken...

(Juud: nee brandde 15 dec. af, toen hadden wij het al ruim half jaar vastgelegd... Had in kerstvakantie wel contact gehad, toen leek het er nog op dat het op tijd klaar zou zijn...) (compu, wat bedoel jij? Alternatief is de brasserie bij de golfbaan, dus wel mooi uitzicht met konijntjes en zo...)

Mamax: jee wat naar voor je vader... En spannend nu dus met chemo's en zo. Brrr... Hier dubbele ijzertjes en zelfs dat vindt hij nog erg lastig hoor! Knappe zoon hebben jullie zeg!

Jin: ha gelukkig "maar" een fikse oorontsteking... Blij dat het zo op te lossen is!
Maxi 'loopt' op die dubbele ijzertjes, echt schaatsen is daar toch lastig op denk ik. Hij heeft nog niet op z'n schaatsen gestaan hoor, misschien gaat het wel voor geen meter.

Fijn dat de andere locatie een goed alternatief was! Hoort die brasserie ook bij de golfbaan?
Ga lekker bankhangen met vent. Wie is de mol kijken. Tot morgen!
Wat stom Mamax en heel oneerlijk

Knopen telt zeker!!!

L heeft van die zandstra's. Wel onderbinders maar enkele ijzers. Nou ik geloof het allemaal wel hoor, lekker belangrijk. Als ze maar lol hebben toch op het ijs. B heeft dubbele.

Ha, voelt kindje schoppen, hele lieve zachte plopjes. Het wordt eens tijd allemaal.

Vanmiddag bij vk een duidelijk hartje gehoord, fijn. Kind zat al hoog, prettig Maar niet zo breed dus in verhouding weer goed allemaal. Toch gek want ik heb af en toe rare gevoelens in mijn zij.

Mss de postbode die me kietelt. Stelletje grappenmakers.

Oef, L is opstandig de laatste week. Ik doe zijn sokke niet goed, ik doe zijn muts niet goed op enzovoort. En dan Heel Boos en ook brutaal (doe je het toch zelf even goed schat. NEEE! JIJ MOET HET DOEN!). En hysterisch huilen. Herkenbaar? Mss spanningen voor school en verjaardag. Ik hou het daar maar op. Maar ik heb het zo gehad ermee. En B dan heel lief naar hem toe (lauwes huilu) maar die krijgt dan voor de honderste keer een duw. B ook huilen. Ik weer boos op L want ik moet honderd keer per dag zeggen dat hij niet mag duwen.

Bah, gezellig vicieus cirkeltje. Hoop dat het snel over is.

Ben weg hier! Doei!
Ik dacht dat je een goed humeur had Amaal?
hahaha
Goedemorgen!
Goeiemorgen!

Amaal, het is de tijd van het jaar. Maxi is ook al zo mopperig de laatste tijd. Kan L het een beetje op die enkele ijzers? Mini hier ook even op van die dubbele ijzertjes gezet, maar die vind het niks. Veel te koud.

Lekker, Maxi heeft vandaag een dagje vrij. Lekker relaxt opgestaan vanmorgen en mannetjes zitten nu nog voor de tv te ontbijten. Lekker.
Wie kijken hier allemaal naar Wie is de Mol? Ik denk dat Kim het is. Vond het heel verdacht dat we gisteren niet zagen dat zij daadwerkelijk afgevallen was in het spel bij Holland Village. Grappig, schoonzusje is daar 12 jaar geleden geweest met de Miss Nederland verkiezing. Toen was het nog wel open. Zonde dat het nu dicht is.
Meisje kwam vanochtend huilend uit bed en na veel moeite ging ze mee naar school, maar daar huilend achtergelaten

Jin, ik ben er snel doorheen gescrold om te lezen hoe het met je jongste is. 'Gelukkig' alleen een oorontsteking

CD, succes met klussen en inpakken.

Wat fijn dat Kevin met plezier naar school gaat.

Bridges, wat balen van de trouwlocatie.

Mamax, sterkte voor je paps!

Ik volg WIDM, moet het nog kijken; ik heb het opgenomen.

Amaal, plopjes in je buik

Compu, klagen mag.

Star, wat lees ik nou? Op weg om forummer van de maand januari te worden?
Ik hoor het net van Bam ja

De Mol? Frits natuurlijk, da's zo'n gluiperd.
Jaaa, heel goed. En als we nu allemaal even op Star stemmen, dan komt het vast goed. Ik had haar al genomineerd begin van de maand.

En wie the fuck is Zenja dan, ken ik helemaal niet, weg ermee en Star FVDM dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja Zjena ofzo ken ik ook helemaal niet?

Mal

Ligt er nog veel sneeuw op locatie van morgen Mal?
Mal, ze willen je zien op het fototopic.

Frits verdenk ik dan weer niet. Erik, Barbara en Arjen staan dan weer wel nog op m'n lijstje.
Mal stond er gisteravond al
Ja, in het bos blijft het denk ik wel langer liggen.

Ik neem slee en skipak mee. Volgens mij zit er ook een klein heuveltje waar ze vanaf kunnen.
Ik heb hele WIDM gemist trouwens gisteren door dat stomme topic

Vanavond maar uitzendinggemist kijken.
Ja, ik blijf niet aan de gang, mensen hebben hun kans gehad.
quote:Maleficent schreef op 15 januari 2010 @ 12:34:

Ja, in het bos blijft het denk ik wel langer liggen.

Ik neem slee en skipak mee. Volgens mij zit er ook een klein heuveltje waar ze vanaf kunnen.Cool gooi slee en sneeukleren ook wel achter in de auto.
Sneeu?
quote:Maleficent schreef op 15 januari 2010 @ 12:34:

Ja, ik blijf niet aan de gang, mensen hebben hun kans gehad. Je bent Elninjoo niet.
Sneue kleding

Bah, ik had een mooie pot met blauwe druifjes zelf gemaakt, trekt Julius ze er weer uit, draak. Nu staan ze bovenop de kast, kan ik er fijn op afstand van genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven