A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
hi Jas,

Cay, sluit me aan bij de vraag van Freak! En er brandt een kaarsje hier voor jullie!
Ja hier ook 1 voor Cay en 1 voor Bi uit 3000 topic
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nog geen nieuws?????
Ben niet zo lang thuis, had vertraging met de trein. Uit onderzoek is gekomen dat plek actieve cellen heeft, deze ook in de klieren tussen longvlies en longen zitten. 90% zeker dat het kwaardaardig is. As maandag wordt er weefsel weggenomen om te bekijken wat het voor tumor is en in welk stadium. Behandeling wordt daarop aangepast. Uitslag volgt dan weer week later... Nog wat langer wachten. (had wel verwacht dat er meer onderzoeken zouden volgen, had alleen gehoopt dat er meer zekerheid was over wel of geen kanker)
verdomme niet echt goed nieuws Caylinn
.
Oh Cay . Dat wordt dus nog langer stressen. Hou je vast aan die 10%!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Jeetje... dat klinkt nie goe nie... meid en wat dee zegt hou je vast aan de 10%

Kus en heel veel sterkte !!!!! ( laat mijn kaars wel branden hoor !)
Jee Cay, nog langer wachten. Het is zo te hopen dat ze het mis hebben en dat het die andere 10% is.

Heel veel sterkte met de onzekerheid.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Later is nu
We zijn er rustig onder, want op de longen zelf zit maar 1 tumor. In de rest van het lijf zitten geen actieve cellen in de lympheklieren, alleen in de longen. Dat is positief. Het is ook nog niet zeker dat in de klieren kankercellen zitten, dus er is nog hoop. Op dit moment lijkt het goed behandelbaar, maar dat weten pas als duidelijk is wat voor kanker het is. We houden moed

en dank voor de knuffels, ik laat me ze welgevallen
Kan niet meer zeggen dan dat je je de knuffels moeten laten welgevallen.

Duim met je mee en wens je veel sterkte.
Je klinkt goed Cay, houdt moed idd!

Trusten allemaal!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nou ligt hier alweer een pak sneeuw

En vandaag kon ik eindelijk sinds weken weer eens fietsen, wel koud trouwens brrr.

Met teckel gaat het supergoed, hij loopt zelfs zo hard dat ik hem niet bij kan houden, grote opluchting dus.

Vanavond en vannacht hebben wij een hondje van vrienden te logeren, niet omdat het nodig is maar om vast te oefenen, als ze op vakantie gaan komt ze hier, helemaal leuk!

Maar dan moet ze wel slapen tuurlijk, gewoon alleen hier blijven hadden we als een geprobeerd en dat ging prima.

Zo klinkt het verhaal toch anders Cay, positiever ook, maar dat wachten steeds is idd killing

Fijn dat je een goed gesprek met bijna ex had Freak, ik hoop dat hij zo redelijk blijft.
.
Wat een opluchting dat het zo goed met teckel gaat! Super!

En leuk dat ie nu een vriendinnetje heeft.

Ja wat is het koud hè, verlang nu langzamerhand echt heel erg naar de lente en warme zon. Lekker op het balkon in de zon zitten of zo.
Jaaaa zo schattig ze liggen samen op de bank te slapen, heb er foto's van gemaakt. Maar vannacht moeten ze apart slapen hoor

Praat me er niet van, heerlijk met in boek in de zon, nou ja het is al bijna lente toch;-)
.
Hahhahaa jaaaa bijna!

Grappig dat ze vannacht apart moeten slapen. Pootjes boven de dekens.
quote:tweeling schreef op 17 januari 2010 @ 00:00:

Jaaaa zo schattig ze liggen samen op de bank te slapen, heb er foto's van gemaakt. Maar vannacht moeten ze apart slapen hoor

Wát zullen we nou krijgen!? Is de M ineens hetero geworden

Nou..... dan ga ik eens even heel hard nadenken hoe ik dat nieuws hier een beetje subtiel ga brengen. Suggesties?
Oh, en nog even. Vorig weekend zou P bij M overnachten. Dan ging dan even, door omstandigheden, niet door (kan gebeuren! dat gebeurt in de beste families).

En dan nu ineens al een nieuw slapie?! Ik ben echt
Hoe heet die teef ook alweer?
quote:jasmine schreef op 17 januari 2010 @ 00:05:

Hahhahaa jaaaa bijna!

Grappig dat ze vannacht apart moeten slapen. Pootjes boven de dekens.
.
quote:Demoiselle schreef op 17 januari 2010 @ 00:12:

Hoe heet die teef ook alweer?

dit is dus de 1ste keer op het forum dat ik bijna stik in mn drankje:-)
.
Hey P blijft zn beste vriendje tuurlijk, daar komt geen teef tussen
.
Of moet ik zeggen vriendinnetje
.
quote:tweeling schreef op 17 januari 2010 @ 00:15:

[...]

dit is dus de 1ste keer op het forum dat ik bijna stik in mn drankje:-)HA!
Ach, waar maak ik me ook druk over. Tussen een mannenvriendschap komt natuurlijk niks. Geen vriendinnetje, geen teef, geen.... nou, niks eigenlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven