Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2010

24-09-2009 13:32 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#

Is het al bijna 2010??
quote:Marriss schreef op 15 januari 2010 @ 13:29:

Ik vind Hind irritant! Ze komt over als een einzelganger, roept bij alles dat het een mollenactie is, en ik krijg de indruk dat ze nauwelijks contact zoekt met de groep. Verbaasde me ook niets dat ze overbleef na de koppelvorming. Vond haar ook een beetje ongeinteresseerd over komen ofzo. Volgens mij zei Loretta na haar (korte) mol-avontuur ook dat Hind zich heel erg afzonderde, ook na Wie is de Mol had niemand meer echt contact met haar kunnen krijgen.Precies! En met die modeshow ben ik nu ook wel klaar.
Puur op gevoel is Arjen voor mij juist heel verdacht (geen waarom, gevoel dus hè)

Dat Sanne 'de mol' in de tram heb ik ook gehoord ja! Vaag.

Hind houdt zich erg afzijdig inderdaad, en dat ze de actie van Frits betitelde als 'mollenstreek' sloeg helemaal nergens op. Het lijkt wel alsof ze het spel niet begrijpt, maar dan is het raar dat ze er niet al uitligt. Als zij de Mol is, voert ze gewoon een domme blondjes-act op en dat is jammer...dat kennen we ondertussen wel.

Verder weinig gezien in deze aflevering, ook geen 'hints' van de programmamakers.
Ik vind Sanne ook echt verdacht, maar ook ik heb het eigenlijk nooit goed .

En trouwens die Pieter-Jan vertrouw ik ook niet, ik toch een hele mooie mol positie: heel vaag alle opdrachten uitleggen dan is het ook moeilijker om geld te winnen he!
quote:pinguin83 schreef op 15 januari 2010 @ 17:22:

Ik vind Sanne ook echt verdacht, maar ook ik heb het eigenlijk nooit goed .

En trouwens die Pieter-Jan vertrouw ik ook niet, ik toch een hele mooie mol positie: heel vaag alle opdrachten uitleggen dan is het ook moeilijker om geld te winnen he!Da's een goeie! Niets is wat het lijkt én Pieter-Jan weet dit jaar wel wie de mol is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
leuke aflevering weer!

Ik blijf bij Barbara!!!

had niet verwachte dat Tim eruit zou gaan! hij was ook wel heel erg teleurgesteld!
Hoewel ik denk dat het Barbara is (nergens echt op gebaseerd, maar toch) zag ik net bij Popstars allemaal mensen in het publiek die bordjes omhoog hielden met "KIM" erop. Ik denk dat dat een hin(d)t is!
Wat ik vorige week al zei, herhaal ik nu: Manuel is de Mol. Waarom? Omdat hij er sneaky genoeg voor is. En ik zie het aan zijn ogen. Let op mijn woorden: Manuel is de Mol.
quote:dolfje schreef op 14 januari 2010 @ 21:47:

en hij lachte ook zo sneaky...Dit zei ik gisteren over Manuel,dus wie weet heb je idd gelijk....
ooooh, ik wist niet dat er een "wie is de mol" topic was!

ik vind arjen ook erg verdacht, hij is slim en een beetje gniepig. Dag gezicht de hele tijd.. ik kende hem eigelijk helemaal niet.

Ik ben ook de hele tijd obsessed door de uitspraak van pieter jan in aflevering 1; De mol zal in aflevering 3 bekend gemaakt worden.. ben benieuwd!
Trouwens erg jammer dat Tim eruit is, leuke kandidaat en erg fanatiek, vond ook wel leuk om naar te kijken
Ik vind het ook jammer dat 'ie er uit is.
quote:Toet schreef op 15 januari 2010 @ 20:45:

Hoewel ik denk dat het Barbara is (nergens echt op gebaseerd, maar toch) zag ik net bij Popstars allemaal mensen in het publiek die bordjes omhoog hielden met "KIM" erop. Ik denk dat dat een hin(d)t is! Is dat niet een kandidate die is overleden?
Er doet ook een Kim mee nu, maar ik denk dat het een hint(d) is.
Vanaf afl 1 verdenk ik Arjen (en ook Tim, maar dat hoeft niet meer )

Maar Frits vind ik nu ook heel verdacht en datzelfde geldt voor Barbara.

Een van deze 3 dus...

Kim doet mij aan Yvon Jaspers denken (vond het toen heel irritant dat zij de mol was, omdat ze het zo overduidelijk deed), ik heb mezelf voorgenomen om nooit meer naar WIDM te kijken als Kim het blijkt te zijn. Maar dat zei ik dus ook toen Yvon het was.
tja2 wijzigde dit bericht op 16-01-2010 00:00
Reden: foutje
% gewijzigd
hahaha Tja2, ik kom niet meer bij, wat een grappig voornemen.

Ik vond het toen idd ook heel irritant. Ik kan me ook nog een jaar herinneren toen de zoon van Boudewijn de Groot mee deed, toen vond ik het echt allemaal veel te grote ego's. Nu vind ik het meevallen, gelukkig. Was het maar vast weer donderdag....
kan het niet laten om ook even te reageren.

Vorige week werd door iemand gesuggereerd dat het cijfer 3 een belangrijke hint is (wijzend op Sanne). Viel het jullie ook op dat ze met de kokeropdracht, tram nummer 3 moetsen nemen?
Haha Spunk01, ik kon het even niet laten om even te googlen op Jimmy de Groot. Hij deed mee aan WIDM 2005, het seizoen waarin Yvon Jaspers de mol was. Dat verklaart een hoop.

Heb af en toe wel moeten lachen om Marc Marie, maar ik vond dat geen leuk jaar. Was toen voor de laatste keer dat Angela G. het presenteerde; haar vond ik het trouwens wel goed doen.

Gelukkig vond ik het de jaren daarna leuker, dus ik ben blij dat ik me niet aan het voornemen van toen heb gehouden.

Ik vind het voor dit jaar wel leuk dat de BN'ers over het algemeen niet superbekende mensen zijn. Zo kan ik lekker onbevooroordeeld kijken. Wat ik irritant vind is dat sommige kandidaten zo irritant kunnen doen dat de mol niet hoeft te mollen (wat een gekke zin dit ). Voor deze lichting lijkt dat een beetje mee te vallen; behalve Kim. Het zou toch niet he?

Fysiogirl, zou best eens kunnen dat 3 een belangrijke rol speelt. Zeiden ze ook niet dat in afl 3 de mol zich zou onthullen?

Sowieso is Sanne wel iemand die steeds op een bepaalde manier in beeld komt.

Maar juist omdat deze aanwijzingen richting Sanne lijken te gaan, is mijn vermoeden dat ze het juist niet is ('Niets is wat het lijkt').
Iemand zei laatst hier dat er per aflevering mensen aangewezen worden als niet-mol

(wie was dat? Meld je hier aub )

Aflevering 1 Hind met dat rode pak en degene die eruit gaat, Loretta, en nog iemand (weet niet meer...)

Aflevering 2; Sanne waarbij geroepen werd 'De Mol' en degene die eruit gaat, Tim.

En dan zou je De Mol overhouden in aflevering 3, want dan zou die zich bekend maken.

Maar weet niet meer wie dat zei, maar dat was wel een goede...
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Johnny
Na de eerste aflevering was voor mij Arjen de mol en nu na de tweede aflevering is hij nog steeds voor mij de mol. Hij heeft niets gedaan in die opdrachten, laat anderen fouten maken en staat daar dan een beetje schaapachtig, afwachtend bij.
quote:nikkinuts schreef op 12 januari 2010 @ 22:14:

Ik zeg, Tim is de Mol!

Was ik braaf aan het bijlezen tot aan de aflevering van afgelopen donderdag, zodat ik synchroon aan het kijken op uitzending gemist mee kan lezen met de opmerkingen, zie ik jouw motto Mensen, aub niet in je motto neerzetten wie naar huis is, voor de uitzending-gemist-ers onder ons. Dank u!

Edit: dat moet ik sowieso niet doen, kijken wat er tijdens de aflevering geschreven wordt, want er wordt niks geschreven bijna en dan zie je toch al de uitslag haha. maar goed, mensen met mol-motto's graag alleen molverdenkingen en niet vermelden wie al naar huis is... Ik neem tenminste aan dat de meesten hier ook op andere topics schrijven haha
Ik vind Manuel nog steeds verdacht. Ik was trouwens in de warm omdat we bij dat jokerspel naar dag 3 zaten te kijken... dacht dat de Mol zich bekend ging maken (zeker omdat op die jokers 'mol' stond), maar dat is dus niet zo neem ik aan? Want met dat in het achterhoofd vond ik Manuel nog verdachter, al vond ik het ook wel wat aan de opzichtige kant, die grijns. Bij de eliminatie stond hij ook al stompzinnig te grijnzen.
Ik had mijn motto niet veranderd om te verklappen, ik had mijn motto veranderd omdat ik er van overtuigd was dat Tim de Mol was.

Ik heb mijn motto volgens mij pas op vrijdag veranderd.

Sorry!
Maar er zijn ook mensen die pas in het weekend ofzo uitzending gemist kijken... en dan zien ze hier al wel wie eruit is...Dat is wel jammer...

Ik vond echt Arjan verdacht... Maarja zo kan het elke keer iemand anders zijn, zit er vaak naast
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven