Saai!
zaterdag 16 januari 2010 om 21:42
zaterdag 16 januari 2010 om 22:23
zaterdag 16 januari 2010 om 22:24
zaterdag 16 januari 2010 om 22:56
zondag 17 januari 2010 om 10:57
quote:abusu schreef op 17 januari 2010 @ 10:21:
Ook een saaie morgen voor iedereen. Hier is het saai donker, beetje saaie sneeuw erbij, voila: saaie buitenwereld is klaar voor mij.Hier begint het al saai licht te worden. . .(ruim een half uur eerder dan met kerst. Saai hoor)
Ook een saaie morgen voor iedereen. Hier is het saai donker, beetje saaie sneeuw erbij, voila: saaie buitenwereld is klaar voor mij.Hier begint het al saai licht te worden. . .(ruim een half uur eerder dan met kerst. Saai hoor)
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 17 januari 2010 om 11:24
quote:steph schreef op 17 januari 2010 @ 11:17:
Saaiemorgen allemaal,
Snjokorn, ik heb een saaie kaart besteld uit het saaie land van je. Nu heb ik hem helemaal Unesco compleet! Saai zeg.
Vandaag niet veel doen, heb geen zin (terwijl vriend zich kapot werkt), ik ben saai merk ik.
En niet vergeten dat ik je ook een saaie kaart met een Unesco site had gestuurd he...........
Niet veel te doen = quality time voor jezelf.... Reuze saai.
Saaiemorgen allemaal,
Snjokorn, ik heb een saaie kaart besteld uit het saaie land van je. Nu heb ik hem helemaal Unesco compleet! Saai zeg.
Vandaag niet veel doen, heb geen zin (terwijl vriend zich kapot werkt), ik ben saai merk ik.
En niet vergeten dat ik je ook een saaie kaart met een Unesco site had gestuurd he...........
Niet veel te doen = quality time voor jezelf.... Reuze saai.
zondag 17 januari 2010 om 12:26
quote:steph schreef op 17 januari 2010 @ 12:05:
Daarom Snjookie, nu nog maar eentje saai binnenkrijgen is IJsland klaar.
Des, kan ik niet naar je toekomen? Het regent hier al vanaf vannacht zo saai.
Heb je er nog geen een van Þingvellir????? (als ik 'm in mijn voorraad heb zitten stuur ik 'm op).
Hier schijnt de zon nu ook. Heeel saaaaaaaaai, recht in m'n gezicht.
Daarom Snjookie, nu nog maar eentje saai binnenkrijgen is IJsland klaar.
Des, kan ik niet naar je toekomen? Het regent hier al vanaf vannacht zo saai.
Heb je er nog geen een van Þingvellir????? (als ik 'm in mijn voorraad heb zitten stuur ik 'm op).
Hier schijnt de zon nu ook. Heeel saaaaaaaaai, recht in m'n gezicht.