Spanned!

17-01-2010 17:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb via internet een hele leuke jongen ontmoet. Maar goed afspreken via internet ik wist het niet hoor..

Vorige week tijdens het hardlopen sneeuwde het enorm. Ik had enorme tegenwind gehad en groette vriendelijk de hardlopers die ik tegemoet kwam.. Op een gegeven moment kwam ik voorbij een kruising en ben gewoon doorgelopen.. Daarna werd ik ingehaald met de vraag, hey ben jij ztorm. Dat was dus die leuke jongen van internet. Vervolgens hebben we nog 1,5 lang hardgelopen en alleen maar heel leuk gepraat. En daarna nog een half uur gewandeld. En toen die zijn muts afdeed, vond ik hem ook nog superknap..

En nu heb ik dus over 2 uur een date... En wat ik met dit topic wil? Ik ben gewooon heeel zenuwachtig. Ik voel me echt een pubermeisje Dus wil even mn hart luchten, en als jullie tips hebben, dan zijn die welkom
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
Ik vraag me bij zulke verhalen altijd af of het niet gewoon een romanschrijfster in spe is die haar verhaal wil testen..

Maar misschien ben ik te cynisch geworden.

.
Wat een leuk verhaal! Veel plezier op je date.

En mocht het wat worden dan heb je dus een mooi verhaal om aan je kinderen en kleinkinderen te vertellen
Semper ubi sub ubi
En en hoe was het??? Je zal nog niet terug zijn maar ben nu al nieuwsgierig!!
ik ook
Hey allemaal!

Sorry voor de late reactie. Maar was een beetje laat thuis! Het was een erg gezellige avond maar geen romance story! We hebben heel leuk gepraat, heel spontaan etc. Maar niet mijn type man. Helaas pindakaas! In ieder geval bedankt voor het medeleven. Ik was gister namelijk erg zenuwachtig.
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven