3000+ deel 22
zaterdag 16 januari 2010 om 16:27
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vier regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
zondag 17 januari 2010 om 22:01
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 21:53:
[...]
Gewoon je ene schoen op de hak van de andere zetten en dan uitduwen.. tenzij je van die bergschoenen hebt.. dan zul je mr Bianco moeten roepen.. en dat mag best.. die heb jij gisteren toch ook geholpen met zijn 'probleem'? Ik vind deze tot nog toe de beste Bianca
[...]
Gewoon je ene schoen op de hak van de andere zetten en dan uitduwen.. tenzij je van die bergschoenen hebt.. dan zul je mr Bianco moeten roepen.. en dat mag best.. die heb jij gisteren toch ook geholpen met zijn 'probleem'? Ik vind deze tot nog toe de beste Bianca
zondag 17 januari 2010 om 22:03
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:00:
Mooie samenvatting Q!!
Mocy.. fijn dat het zo goed gelukt is!! Maar geen tijd voor keuken-kokkerel-dingen, misschien later (2014 ofzo).
Was ook maar eenmalig dit jaar, ben er nu van af (rollende smiley)
Friez, er was zelfs over (is dat een slecht teken....huilende smiley... dat klopt niet echt)
Mooie samenvatting Q!!
Mocy.. fijn dat het zo goed gelukt is!! Maar geen tijd voor keuken-kokkerel-dingen, misschien later (2014 ofzo).
Was ook maar eenmalig dit jaar, ben er nu van af (rollende smiley)
Friez, er was zelfs over (is dat een slecht teken....huilende smiley... dat klopt niet echt)
zondag 17 januari 2010 om 22:03
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 21:59:
Nou de wraps en gevulde eieren waren een succes (mocht iemand geinteresseerd zijn..)
Oh je had je feestje met hapjes!!
ja sorry ik was zeker geinteresseerd,maarja er ik had ineens een spoedje van een paar dagen tussendoor
Maar fijn dat het en succes was!!
Wat voor een wraps had je gemaakt? en jouw eieren dus ook te vreten?
Nou de wraps en gevulde eieren waren een succes (mocht iemand geinteresseerd zijn..)
Oh je had je feestje met hapjes!!
ja sorry ik was zeker geinteresseerd,maarja er ik had ineens een spoedje van een paar dagen tussendoor
Maar fijn dat het en succes was!!
Wat voor een wraps had je gemaakt? en jouw eieren dus ook te vreten?
zondag 17 januari 2010 om 22:07