3000+ deel 22

16-01-2010 16:27 3005 berichten

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts vier regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:33:

[...]

Door het trappen lopen met zware dingen. We hebben de zolder gedaan, en dat is 26 treden per keer. Ik denk dat we zo'n 50 keer naar boven en beneden hebben gelopen.Jemig Bi.. Maar jullie hebben toch wel ruim tijd? Maar goed, als je eenmaal gaat dan...
quote:chocolover schreef op 17 januari 2010 @ 22:32:

Jeetje, zit hier nu met traantjes in mijn ogen te bedenken hoe lief iedereen hier is. Ben zo blij dat ik dit topic toen gevonden heb!
quote:Bianca40 schreef op 17 januari 2010 @ 22:33:

[...]

Door het trappen lopen met zware dingen. We hebben de zolder gedaan, en dat is 26 treden per keer. Ik denk dat we zo'n 50 keer naar boven en beneden hebben gelopen.Dan heb je je calorieën wel weer verbruikt vandaag.
quote:chocolover schreef op 17 januari 2010 @ 22:34:

Mijn oor deed steeds minder horen, blijk ik al weken met een trommelvliesontsteking te lopen. Tsja dat merk je niet als je forumt he..Had je niet enorm pijn dan? Ik herinner me hoeveel pijn dat kan doen.
Ha Sgaap, dat is altijd handig. Weten we dat als we je weer eens nodig hebben.

Vroeg het eigenlijk omdat ik het idee had, dat je gisteren (was het idd gisteren?) wat snel verdween van hier. Gaat het nu weer een beetje?

ik ga lekker slapen na annie.

kus voor iedereen :kiss;
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:chocolover schreef op 17 januari 2010 @ 22:32:

Jeetje, zit hier nu met traantjes in mijn ogen te bedenken hoe lief iedereen hier is. Ben zo blij dat ik dit topic toen gevonden heb! lieverd
quote:Jackyr schreef op 17 januari 2010 @ 22:33:

[...]

Het is verschrikkelijk als je zo lang aan een bed moet zitten om je geliefde moeder/vader te zien lijden.. dus gelukkig maar.

Ja lijkt me ook vreselijk... en practisch is het ook niet meer te regelen om er 24/7 bij te zijn dan. Dan moet je keuzes gaan maken (in mijn geval, de winkel opengooien) en zit je je op je werk rot te voelen omdat je er niet kan zijn.

Nee... ze heeft het weer goed gedaan!!

Morgen komt mn zus en die zal zich een stuk minder goed voelen want die heeft natuurlijk niet dat goede gevoel en trots op zichzelf wat bij ons (broer en ik) overheerst.

Maarja.. dat is eigen keus he, Ik heb (gelukkig) de keus gemaakt om er wel 24/7 te zijn en mede daardoor voel ik me goed en ben ik niet in een enorme put gevallen!
enneh geen O&N dus iedreen vroeg naar bed
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
truste freak!
Freakje, trusten.
Truste lieve Freaky
Fries, gister viel mij idd iets heel erg verkeerd.

En dan kan ik beter afsluiten en even wat anders gaan doen. En dat werd heeeeeeel veeel slapen en vandaag weer gezond en vrolijk opstaan
Heb ik dat?!
Bi, ik ga niks meer zeggen over je zus, slechts ......
Welterusten Freaky
Nee mocy, raar he? Wel af en toe en dan liet ik vriend kijken en die zei steeds dat is een pukkeltje. Maar goed,, dat zegt hij op alles wat ik laat zien als ik het zelf niet kan zien..
quote:vivafreak1 schreef op 17 januari 2010 @ 22:36:

ik ga lekker slapen na annie.

kus voor iedereen :kiss;Freak , effe wachten, wat is dat Annie, kan ik dat zien op uitzending gemist?
Sgaap

Ok, viel me idd iets op, maar je was zo snel weg.. .
Truste! (wie ook alweer?)
quote:mocy schreef op 17 januari 2010 @ 22:34:

[...]

Jemig Bi.. Maar jullie hebben toch wel ruim tijd? Maar goed, als je eenmaal gaat dan...

We hebben tot eind februari... maar het zijn 6 kamers (officieel 5, maar de voorzolder kunnen we gerust tot 1 volwaardige kamer rekenen). En al die kamers zijn VOL...

Daarbij, het is een huurwoning en we weten nog niet of het laminaat eruit moet, de vloerbedekking van de trap moet, de keuken eruit moet. Het glas-in-lood-raam in de keuken eruit moet enz enz enz. Dus we houden liever 2 weken over om dat soort dingen te doen dan dat we gaan lopen stressen.
quote:chocolover schreef op 17 januari 2010 @ 22:38:

Maar goed,, dat zegt hij op alles wat ik laat zien als ik het zelf niet kan zien..Zeg ik altijd tegen man
Oh freak dus. Trusten!
Stuurt een potje tijgerbalsem naar Bianc voor de auwie spieren. Een dikke knuffel gewoon omdat ik daar zin in heb. En een open mind morgen voor ontmoeting met zus. (God knows you will need it)
Heb ik dat?!
Dat is zo Bianca.. ik hoop alleen dat je je energie voor je broer en jezelf gebruikt.. het is/was haar keuze.. en als ze daar nu moeite mee gaat krijgen dan is dat haar lot.
Bi, ga er maar vanuit dat alles eruit moet, tenzij iemand het oer wil nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven